Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij altijd nog eens doen?

+20
klavertje
Toet
Monte
Suus
Sweety
Oasis
Sjaantje
Qiara
Jeanette
Mida4you
_Lacey_
Sneeuwvlok
ekiaam87
Caro
Jente10
Zwoesj
Blond
Phileine
bolus26
knets
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Suus ma 18 apr 2011 - 3:35

Wow, spannend Ekiaam! Leuk dat je dat gaat doen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Caro ma 18 apr 2011 - 3:43

ekiaam87 schreef:
Caro schreef:
ekiaam87 schreef:* Werken in Disney (Parijs) als Character, liefst als prinses (wellicht gaat dit deze zomer gebeuren, ik ga auditie a Very Happy

Vertel hier eens wat meer over smile. Hoe kom je daarbij? Wat moet je daarvoor doen? Ik ben gewoon nieuwsgierig, we gaan ieder jaar met de familie naar Disney, beetje ons ding: wie weet zie ik je dan de volgende keer in de parade smile.

'T is voor mij altijd een droom geweest om te doen en aangezien ik bijna klaar ben met mijn studie leek me dit het juiste moment. Disney houdt casting in Nederland in mei, waarbij je eerst 8 tellen iemand moet nadoen zeg maar (dus 8 tellen prinses, 8 tellen dwerg, 8 tellen slechterik enz.) ga je door, dan ga je een dansje leren en dan nog een gesprek als ik het goed begrepen heb (word voor mij ook de 1e keer), stel dat ik word aangenomen is het minimaal voor 4 maanden en als prinses (met mijn lengte 1.70 kan je bijna alle prinsessen doen dus dat is gunstig), ik hoef jullie niet te vertellen welke prinses ik het liefste hoop natuurlijk.

Dank voor alles succeswensen, als het geweest is zal ik laten weten of het gelukt is smile
Vanavond begint m'n sportplanning, want moet wel nog een beetje in shape komen!

Tea-leaf, wat leuk dat je ook daar gewerkt hebt, hoe was het?
Wow dit is geloof ik mijn langste post ooit smile

Echt super cool! Lijkt me trouwens wel écht moeilijk... Al die kinderen die aan je trekken, allemaal willen ze aandacht...daarnaast moet je in je rol blijven.
Belle is leuk :-). In Auberge du Cendrillon komen Belle en de Prins ook om de zoveel tijd even een dansje maken. Uiteraard word er veel met make-up gedaan, maar je moet van jezelf natuurlijk ook al een beauty zijn. Veel succes alvast!!

Twee jaar geleden was er een Nederlandse assepoester bij Auberge. Die stond vooraan als je binnenkomt en daar kon je mee op de foto.. Meisje was heel lief maar het leek me wel dodelijk vermoeiend. Met al die toeristen op de foto, continue mooi je handjes en je glimlach goed houden. Ik weet nog dat die handen me al helemaal opvielen, continue in karakter en beheersd. Heel knap als je dat kan :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Caro ma 18 apr 2011 - 3:47

Hou ons idd maar op de hoogte: in November staat wederom ons jaarlijkse uitje naar Disney op het programma, zou leuk zijn als jij daar dan rondhuppelt als Belle :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  ekiaam87 ma 18 apr 2011 - 3:55

Normaal sta ik al voor de klas dus dat scheelt denk ik al iets smile
Van nature ben ik geen 'beauty', maar make-up doet heeel veel bij mij, zeker omdat ik het nooit op heb.

Ter vergelijking: Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 1275588098_5_vgit (zonder make-up alleen mascara)
Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 IndexWat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Index
(beide met make-up)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Caro ma 18 apr 2011 - 3:58

Vooral de foto met het blauwe shirtje springt eruit. Die andere, daar doe je iets raars met je ogen waardoor ik het moeilijk kan beoordelen :-)

Nogmaals succes!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 4:42

Birgit schreef:
Alex schreef:Ik wil nog eens de loterij winnen. Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 394967

En wat zou je dan doen? :-)

Het hangt er vanaf wat voor bedrag ik win, maar uitgaande van een hoog bedrag ga ik in ieder geval verhuizen naar een huis dat volledig wordt opgeknapt en naar wens ingericht door een door mij in te huren bedrijf. We gaan met z'n drietjes op vakantie naar Aruba, Malediven of iets in die buurt, minimaal 3 weken. En ik koop voor mezelf een boodschappenautootje Wink Verder zie ik het wel, ik hoop niet dat ik zo'n omhooggevallen mens wordt die een ander niks meer gunt.

Oh ja, en we gaan dan uiteraard direct voor een tweede kind. Maar ik hoop dat ik niet hoef te wachten met een tweede voor we de loterij winnen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 5:55

ekiaam87 schreef:
Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Index

Wat een mooie foto!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  ekiaam87 ma 18 apr 2011 - 5:59

smile Dank je wel Birgit, ben er zelf ook erg blij mee.
Voor degene die het leuk vinden: modelmaaike.frengers.nl staan er nog meer, hij is nog niet af, eerst maar even afstuderen Wink Ik hoop niet dat het als reclame gezien word, dat is niet mijn bedoeling in ieder geval!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:12

Van baan veranderen en ik denk dat dit ook gaat gebeuren. Klinkt saai en stom voor de meeste meiden denk ik. Maar ik zit hier al zolang in dubio en ik denk dat ik nu de knoop durf door te hakken (bijna dan he) Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:20

Caro schreef:
Tea-Leaf schreef:
Caro schreef:
ekiaam87 schreef:* Werken in Disney (Parijs) als Character, liefst als prinses (wellicht gaat dit deze zomer gebeuren, ik ga auditie a Very Happy

Vertel hier eens wat meer over smile. Hoe kom je daarbij? Wat moet je daarvoor doen? Ik ben gewoon nieuwsgierig, we gaan ieder jaar met de familie naar Disney, beetje ons ding: wie weet zie ik je dan de volgende keer in de parade smile.

Ik heb daar twee weken in het Cinderella restaurant gewerkt in hele mooie kleding Very Happy

Succes met je auditie tzt ekiaam!

Welke? Auberge du Cendrillon?

Die kleding lijkt me juist altijd zo zwaar..

Ja daar inderdaad, in Fantasyland. Door het kasteel lopen en dan ergens rechts, als ik t goed zeg.
Ik vond de kleding niet zwaar hoor. Had wel een mantel ( jas ) die ik droeg als ik naar buiten ging. Een lila met een hele lange muts tot onder aan mijn rug. Ik voelde me echt zo mooi! Haha. Maar dat is wel jaren geleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  klavertje ma 18 apr 2011 - 6:24

zwemmen met dolfijnen Very Happy
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Bliss ma 18 apr 2011 - 6:37

Ik wil:
- een huis kopen > hier wordt aan gewerkt, zit midden in het biedingsproces smile
- Italiaans leren
- alleen op vakantie > deze twee dingen combineer ik deze zomer, als ik twee weken naar Florence ga voor een taalcursus!
- leren drummen > ik ga in elk geval over een paar weken een workshop volgen bij Cesar Zuiderwijk

Ik vond het dit jaar hoog tijd om eens wat dingen te realiseren, zoals hierboven te zien is.

Verder wil ik ook wel eens:
- die ene leuke vent ontmoeten
- minstens 10 kilo afvallen (zeg ik terwijl ik paaseitjes zit te eten... ff een lijndip!)
- een nachtje in het Kurhaus doorbrengen
- naar Amerika, Australië en Zuid-Afrika

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:03

Ekiaam, ik vind juist je foto zonder make-up heel mooi omdat je daarop zo'n vrolijke, naturel uitstraling hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Polly ma 18 apr 2011 - 7:03

Ik wil nog een stuk of 3 talen leren, drummen en saxofoon leren, een eigen bedrijf beginnen, een hond nemen, motorrijbewijs halen, alle continenten bezoeken en ooit gelukkig settelen met een gezin in een warm land.

Verder ben ik tevreden met wat ik tot nu toe heb bereikt, ik ga mijn dromen over het algemeen actief achterna.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Flippin' Bitch ma 18 apr 2011 - 9:33

- Een kat uit het asiel halen
- Een 4x4 auto kopen (als 2e auto) en lekker door de modder raggen smile
- Stiekem wil ik dan ook nog heeel graag een audi a3 (liefst metallic paars)
- Met mijn vriend op reis naar India en Kroatie
- Minder avontuurlijk: ik wil de oude salontafel van mijn ouders opknappen en in huis zetten. Vind het verhaal erachter zo leuk dat ik aan die tafelrand heb leren lopen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Kaboutertje ma 18 apr 2011 - 9:55

Ik wil graag:

- parachute springen :shock:
- piano leren spelen
- duiken op een mooie bestemming
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 4 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum