Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij altijd nog eens doen?

+20
klavertje
Toet
Monte
Suus
Sweety
Oasis
Sjaantje
Qiara
Jeanette
Mida4you
_Lacey_
Sneeuwvlok
ekiaam87
Caro
Jente10
Zwoesj
Blond
Phileine
bolus26
knets
24 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:49

ABE schreef:
Reeza schreef:@ ABE: Dan ga ik met je mee, heb er ook last van.. Ga dit jaar voor de 7e keer vliegen maar vind het iedere keer enger worden Embarassed

Ik heb nog nooit gevlogen. Jij tenminste wel. Maar goed, wanneer? :P

Whaha ja maar dan moet je in zo'n simulator en dat vind ik dus helemaal scary! Nu stop ik me gewoon vol met pillen en is er geen weg meer terug als ik er eenmaal in ben. Met die simulator ben ik bang dat ik in paniek raak..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:51

Reeza schreef:
ABE schreef:
Reeza schreef:@ ABE: Dan ga ik met je mee, heb er ook last van.. Ga dit jaar voor de 7e keer vliegen maar vind het iedere keer enger worden Embarassed

Ik heb nog nooit gevlogen. Jij tenminste wel. Maar goed, wanneer? :P

Whaha ja maar dan moet je in zo'n simulator en dat vind ik dus helemaal scary! Nu stop ik me gewoon vol met pillen en is er geen weg meer terug als ik er eenmaal in ben. Met die simulator ben ik bang dat ik in paniek raak..

Je moet ook zonder pillen weten te vliegen. Wink Paniek is niet erg, dat is slechts het begin.... Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  knets za 16 apr 2011 - 9:55

Marin schreef:Alle staten van Amerika zien (zit pas op 9)


Wat gaaaaaaaaaaaf!!

Ik wil ooit nog een keer naar new york.. Wil eigenlijk ook wel meer van amerika zien maar new york lijkt me een mooi begin. Daarna volgt Las Vegas, en LA, ....... Ik heb echt ''iets'' met amerika.
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:59

ABE schreef:
Reeza schreef:
ABE schreef:
Reeza schreef:@ ABE: Dan ga ik met je mee, heb er ook last van.. Ga dit jaar voor de 7e keer vliegen maar vind het iedere keer enger worden Embarassed

Ik heb nog nooit gevlogen. Jij tenminste wel. Maar goed, wanneer? :P

Whaha ja maar dan moet je in zo'n simulator en dat vind ik dus helemaal scary! Nu stop ik me gewoon vol met pillen en is er geen weg meer terug als ik er eenmaal in ben. Met die simulator ben ik bang dat ik in paniek raak..

Je moet ook zonder pillen weten te vliegen. Wink Paniek is niet erg, dat is slechts het begin.... Twisted Evil

Ja hou maar op.. Duizelig, hyperventileren.. Been there, done that :P Vandaar die pillen. En ach, 2x per jaar aan de benzo's gaat me de kop niet kosten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 9:59

Ik wil nog eens de loterij winnen. Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:00

Ik wil het noorderlicht een keer in het echt zien. En naar Australië.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 10:01

Alex schreef:Ik wil nog eens de loterij winnen. Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 394967

En wat zou je dan doen? :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  bolus26 za 16 apr 2011 - 10:12

ik wil een wereldreis maken of elk jaar een verre reis is ook goed.

ik heb een behoorlijk wensenlijstje maar aangezien we een huis gekocht hebben en net getrouwd zijn gaan we nu in de meivakantie lekker kamperen in de ardennen.Ook leuk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 11:15

Alex schreef:Ik wil nog eens de loterij winnen. Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 394967

Hihi ik ook angel

En een kind baren :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 11:22

Inderdaad ook nog een kind baren. Nou ja, het gedeelte van baren zou ik wel over willen slaan, maar ik zou wel heel graag nog een keer zwanger willen zijn en een kindje opvoeden.

Verder wil ik nog heeeeeel veel plekken op de wereld (nog) een keer bezoeken, even een wilde greep:
- Paaseilanden
- Japan
- Noord-Schotland
- Noord-Thailand

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  knets za 16 apr 2011 - 11:22

Tea-Leaf schreef:
Alex schreef:Ik wil nog eens de loterij winnen. Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 394967

Hihi ik ook angel

En een kind baren :P

Haha ik ook maar beide nooit gelukt Wink
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Phileine za 16 apr 2011 - 21:19

Ik wil ooit nog eens voor een heel groot publiek (> 1000) optreden.

En, hoe kon ik het vergeten, een bestseller schrijven! Meerdere het liefst smile En bij de redactie van een tijdschrift/krant werken.


Laatst aangepast door Vilein op za 16 apr 2011 - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 21:39

Ik ben vorige jaar naar Japan geweest, maar dat was vrij kort en we hebben alleen Tokyo maar gezien. Daar wil ik nog een keertje naartoe om dan naar plaatsen te gaan zoals Kyoto, Nagasaki, Sendei etc.

Ook wil ik heel graag naar Amerika. Zo'n rondreis waar ABE het over heeft lijkt mij ook wel wat.

Ik wil de Taj Mahal nog eens met mijn eigen ogen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Blond za 16 apr 2011 - 21:41

Landen die ik nog wil zien:
- Suriname
- Zuid-Afrika
- Argentinië

En verder:
- het Noorderlicht zien
- een artikel publiceren (gaat wss gebeuren Very Happy)
- Een Tods zonnebril kopen

Vast nog wel meer, ik denk erover na.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 21:43

knets schreef:
Marin schreef:Alle staten van Amerika zien (zit pas op 9)


Wat gaaaaaaaaaaaf!!

Ik wil ooit nog een keer naar new york.. Wil eigenlijk ook wel meer van amerika zien maar new york lijkt me een mooi begin. Daarna volgt Las Vegas, en LA, ....... Ik heb echt ''iets'' met amerika.

Gaaf Knets! Dat soort dingen kan je over een paar jaar ook goed met de jongens doen. Nu zijn ze er nog iets te jong voor naar mijn mening, al zou ik mijn kinderen wel zo meenemen op zo'n reis. Alleen zullen ze zich er niet heel veel van herinneren dan. Mijn broertje was 9 toen ie voor 't eerst daar kwam en hij had het alleen maar over de zwembaden in de hotels. Ook leuk, maar dan kan je net zo goed naar Frankrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Zwoesj za 16 apr 2011 - 21:47

Welke staten heb je tot nu toe gezien Marin?

Ik wil dolgraag nog een rondreis door Canada en Australie maken. En verder zou ik ooit, als ik echt genoeg geld had om daar te kunnen rentenieren, naar Noorwegen willen emigreren
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 21:49

Zwoesj schreef:Welke staten heb je tot nu toe gezien Marin?

Florida, California, Arizona, Nevada, New York, New Jersey, North Carolina, South Carolina & Virginia.

Hopelijk ga ik in de herfst richting Connecticut en Rhode Island en in de lente richting Washington DC en Maryland. Maar ja. Geld. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Jente10 za 16 apr 2011 - 21:55

Zwoesj schreef: En verder zou ik ooit, als ik echt genoeg geld had om daar te kunnen rentenieren, naar Noorwegen willen emigreren

Leuk! smile Ik wil ook naar Noorwegen gaan emigreren maar dan het liefst zo snel mogelijk. Als ik daar een baan heb gevonden ga ik verhuizen!

Verder wil ik nog graag een keer naar de Noordkaap, een rondreis maken door de VS en Canada, schaatsen in Calgary, een kanotrektocht door Zweden, nog meer gletsjerwandelingen maken (al 2x gedaan en is zooo mooi!) en naar China en Japan.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Zwoesj za 16 apr 2011 - 21:57

Loterij winnen en gaan, is denk ik de enige oplossing :P
Amerika lijkt me ook heel gaaf om doorheen te trekken in meerdere keren. Maarja, inderdaad, geld.. Heb jij nou in Amerika gewoond?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Zwoesj za 16 apr 2011 - 21:58

Jente10 schreef:
Zwoesj schreef: En verder zou ik ooit, als ik echt genoeg geld had om daar te kunnen rentenieren, naar Noorwegen willen emigreren

Leuk! smile Ik wil ook naar Noorwegen gaan emigreren maar dan het liefst zo snel mogelijk. Als ik daar een baan heb gevonden ga ik verhuizen!

Waar in Noorwegen wil je naartoe? Oslo?
Neem aan niet Bergen, gezien de 258 dagen per jaar dat het daar regent smile Al vond ik het wel een mooie stad
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 22:08

Zwoesj schreef:Loterij winnen en gaan, is denk ik de enige oplossing :P
Amerika lijkt me ook heel gaaf om doorheen te trekken in meerdere keren. Maarja, inderdaad, geld.. Heb jij nou in Amerika gewoond?

Ja in California voor een jaar. Mijn zus gaat volgend jaar naar NY verhuizen, dus vandaar dat ik volgend jaar wel wat meer die oostkust op wil. Vanuit NY (gratis logies) kan ik dan makkelijk wat heen en weer reizen. Maar goed, we'll see. Het blijft een fantastisch land, keer op keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Caro za 16 apr 2011 - 22:12

Ik wil heel graag terug naar mijn gastgezin in Californië waar ik een jaar gewoond heb. Maar ik moet niet zo zeuren, dat zou dit jaar al gebeurd zijn alleen kwam er een ander plan tussendoor: rondreis Australië met een stel vrienden. Dus het loopt wel los. Californië staat voor 2012 op de agenda...

Verder wil ik de southern states van Amerika zien. Canada lijkt me ook geweldig en meer van zuid en midden Amerika.

Ik ben al een keer uit een vliegtuig gesprongen, dus die kan ik afvinken. Ik heb al een hond en een huis, kindje niet maar dat komt hopelijk. Verder wil ik gewoon blijven reizen, ik heb al redelijk wat gezien maar nog echt niet alles wat ik wil.

Oh ja: meer geld verdienen. Dat lijkt me nu eens een mooie....
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 22:13

Haha Caro, Australie is ook niet mis! Daar hoop ik binnen een paar jaar ook nog heen te gaan. Ga daar eerst maar eens heel erg van genieten, dan komt California daarna wel weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Jente10 za 16 apr 2011 - 22:13

Zwoesj schreef:
Jente10 schreef:
Zwoesj schreef: En verder zou ik ooit, als ik echt genoeg geld had om daar te kunnen rentenieren, naar Noorwegen willen emigreren

Leuk! smile Ik wil ook naar Noorwegen gaan emigreren maar dan het liefst zo snel mogelijk. Als ik daar een baan heb gevonden ga ik verhuizen!

Waar in Noorwegen wil je naartoe? Oslo?
Neem aan niet Bergen, gezien de 258 dagen per jaar dat het daar regent smile Al vond ik het wel een mooie stad

In eerste instantie wel naar Oslo ja smile Daar is het toch ook het makkelijkst om een baan te vinden en mijn vriend woont/studeert daar. . Maar ik zou ook wel heel graag meer in het binnenland willen wonen maar niet in een heel klein gehucht :P Mijn vriend heeft ook wel zin om helemaal in het Noorden te gaan wonen, daar heeft zijn opa ook een huis waar we zo in zouden kunnen. Lijkt mij ook wel een mooie ervaring! Maar weet niet of ik daar altijd zou willen wonen. Met die donkere winters, al is dat ook wel weer knus.

Bergen is inderdaad leuke stad! smile Wilde daar 'vroeger' wel graag wonen maar die regen trekt mij toch niet zo nee.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  ekiaam87 za 16 apr 2011 - 22:15

* Werken in Disney (Parijs) als Character, liefst als prinses (wellicht gaat dit deze zomer gebeuren, ik ga auditie doen smile )
* Bungeejumpen / parachutespringen dat soort dingen
* Op vakantie naar Amerika, al die Disney & Universal studio's langs
* Trouwen & kinderen krijgen
* Mijn eigen klas hebben (gaat vast ooit wel eens gebeuren)
* Mijn eigen tuin ontwerpen & inrichten (moestuin / kruiden e.d.)
* Zwemmen met dolfijnen
* Angst voor spinnen overwinnen

Zo genoeg te doen dus, maar eerst m'n scriptie maar eens afmaken haha Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum