Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij altijd nog eens doen?

+20
klavertje
Toet
Monte
Suus
Sweety
Oasis
Sjaantje
Qiara
Jeanette
Mida4you
_Lacey_
Sneeuwvlok
ekiaam87
Caro
Jente10
Zwoesj
Blond
Phileine
bolus26
knets
24 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Caro za 16 apr 2011 - 22:25

Marin schreef:Haha Caro, Australie is ook niet mis! Daar hoop ik binnen een paar jaar ook nog heen te gaan. Ga daar eerst maar eens heel erg van genieten, dan komt California daarna wel weer.

Daarom. Australië gaat echt een topreis worden, we hebben zulke gave dingen gepland! Ik kan niet wachten, ben er echt aantoe. Nog drie weken! En dan volgend jaar gaan we wederom een gave reis maken... Maar dan Californië smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 22:26

ABE schreef:
Reeza schreef:Waarom zou je daar €15.000 voor moeten hebben ABE?

Omdat ik alles in één keer wil zien. Een auto huren, hotels boeken voor een nacht, entree betalen bij bezienswaardigheden, tol, benzine. Het zal een vakantie zijn van minimaal een maand en dat kost nogal wat.


Nou heel Amerika zien binnen een maand red je niet hoor! smile Maar wat Marin als zei 15.000 euro is echt veel geld voor een maandje. Maar als jij het denkt nodig te hebben moet je het vooral doen.

Ik ga zelf ook voor het eerst naar Amerika en heb er nu al mega veel zin in Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Caro za 16 apr 2011 - 22:28

ekiaam87 schreef:* Werken in Disney (Parijs) als Character, liefst als prinses (wellicht gaat dit deze zomer gebeuren, ik ga auditie a Very Happy

Vertel hier eens wat meer over smile. Hoe kom je daarbij? Wat moet je daarvoor doen? Ik ben gewoon nieuwsgierig, we gaan ieder jaar met de familie naar Disney, beetje ons ding: wie weet zie ik je dan de volgende keer in de parade smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 22:35

Ik wil het volgende in de komende 20 jaar realiseren:

- Naar Zuid-Afrika (woont familie, dus onderdak is geregeld, vlakbij Krugerpark Very Happy)
- Naar Maleisië (woont familie van mijn vriend)
- Naar Egypte (en dan écht voor de cultuur)
- Trouwen (klein)
- Een kind krijgen (maar dit durf ik nog niet met zekerheid te zeggen, want nu wil ik het nog niet)

En als ik tijd/geld/durf zou hebben, zou ik langs alle wonderen van de wereld willen.. Ik heb daar een enorme fascinatie voor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Sneeuwvlok za 16 apr 2011 - 22:35

Ik zou heel graag een keer een tocht willen maken op een hondenslee. Ik hou heel erg van sneeuw en ook van honden.. dus dat lijkt me de perfecte combi!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 22:37

Sneeuwvlok schreef:Ik zou heel graag een keer een tocht willen maken op een hondenslee. Ik hou heel erg van sneeuw en ook van honden.. dus dat lijkt me de perfecte combi!

Volgens mij kan je dit in Ijsland doen. Ik hoor dat het daar ontzettend mooi moet zijn en ook helemaal niet duur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  _Lacey_ za 16 apr 2011 - 22:44

Ik wil nog heel veel van de wereld zien en ben nu bezig om stukje bij beetje mijn lijst(je) af te werken.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Mida4you zo 17 apr 2011 - 8:35

- Trouwen ( we zijn al wel geregistreerd partners ) Maar willen echt een trouwerij met feest, jurk en alles
- Op een Segway rijden :P
- Een cruise maken!!
- Het noorderlicht zien!


Laatst aangepast door Mirjam4you op zo 17 apr 2011 - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:36

Zwemmen met dolfijnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:42

Ik zou wel uit willen met een jongen die ik leuk vind, maar die kans is zero.

Neutral



Dus een realistischer doel; ik heb altijd een drakenpak willen hebben en die aan doen. Het lijkt me fantastisch, al weet ik niet waarom....

Zo iets:

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Dragon

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Jeanette zo 17 apr 2011 - 10:21

Naar Australie gaan! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Qiara zo 17 apr 2011 - 10:29

* Meerdere keren naar de U.S.A.!!!

* Partner vinden en trouwen.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Sjaantje zo 17 apr 2011 - 10:38

Mirjam4you schreef:- Op een Segway rijden :P
Dat is zó gaaf, echt een keer gaan doen joh!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:50

Een langere reis maken (1-3 maanden), parachute springen, trouwen en naar het concert van Guus Meeuwis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 20:56

ik wil graag een oud VWbusje kopen en daar in gaan rondtouren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:00

knets schreef:
Tea-Leaf schreef:
Alex schreef:Ik wil nog eens de loterij winnen. Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 394967

Hihi ik ook angel

En een kind baren :P

Haha ik ook maar beide nooit gelukt Wink

Aaaw.. Twee keer een ks toch? hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Oasis zo 17 apr 2011 - 21:01

- Een bestseller schrijven
- Hoofdredacteur zijn bij een leuk magazine over muziek
- In een rockband zitten en de wereld over reizen
- Een rondreis door de USA maken
- Een tijdje wonen in Engeland
- Een talenstudie weer oppakken
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 21:03

Caro schreef:
ekiaam87 schreef:* Werken in Disney (Parijs) als Character, liefst als prinses (wellicht gaat dit deze zomer gebeuren, ik ga auditie a Very Happy

Vertel hier eens wat meer over smile. Hoe kom je daarbij? Wat moet je daarvoor doen? Ik ben gewoon nieuwsgierig, we gaan ieder jaar met de familie naar Disney, beetje ons ding: wie weet zie ik je dan de volgende keer in de parade smile.

Ik heb daar twee weken in het Cinderella restaurant gewerkt in hele mooie kleding Very Happy

Succes met je auditie tzt ekiaam!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Sweety ma 18 apr 2011 - 0:56

* naar zuid afrika gaan
* zwanger zijn, bevallen en kind opvoeden
* op mezelf wonen ( gaat ook gebeuren )
* een bestseller schrijven
* een eigen boekenwinkel runnen
* een eigen spa runnen


Succes Ekiaam!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Suus ma 18 apr 2011 - 1:07

Ik zou wel een paar jaar op wereldreis willen met mijn vriend. Reizen, werken, genieten, lijkt me heerlijk! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Caro ma 18 apr 2011 - 2:37

Tea-Leaf schreef:
Caro schreef:
ekiaam87 schreef:* Werken in Disney (Parijs) als Character, liefst als prinses (wellicht gaat dit deze zomer gebeuren, ik ga auditie a Very Happy

Vertel hier eens wat meer over smile. Hoe kom je daarbij? Wat moet je daarvoor doen? Ik ben gewoon nieuwsgierig, we gaan ieder jaar met de familie naar Disney, beetje ons ding: wie weet zie ik je dan de volgende keer in de parade smile.

Ik heb daar twee weken in het Cinderella restaurant gewerkt in hele mooie kleding Very Happy

Succes met je auditie tzt ekiaam!

Welke? Auberge du Cendrillon?

Die kleding lijkt me juist altijd zo zwaar..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Monte ma 18 apr 2011 - 2:48

- Trouwen + kindje krijgen
- Naar Australië
- Rondreis door Toscane
- Een eigen huisje kopen in het buitenland en daarbij een gastenverblijf/vakantiehuisje hebben die mensen kunnen huren
- Een Giant Panda in het echt zien(mag ook in de dierentuin)
- In het buitenland wonen(liefst Oostenrijk of Zwitserland)
- In een dierentuin werken of een zelf starten(lijkt me niet haalbaar, maar toch)
- Naar Nepal
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 3:07

Een torenkraan besturen. Dat lijkt me zooo ontzettend leuk! Om helemaal bovenin in zo'n cabine te zitten en de kraan te besturen. Om met lading die enorme arm te zwenken... Iedere keer als ik zo'n torenkraan zie, blijf ik wel even staan kijken. Ik zou gewoon eens moeten vragen of ik even mag :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Toet ma 18 apr 2011 - 3:10

Wat princess zegt zou ik ook wel willen. Een jaar Highschool in Amerika, helaas ook te laat nu. Ik wil sowieso nog een keer door amerika reizen.
Verder wil ik nog een aantal maanden in het buitenland werken.
Stage lopen/werken op een consultatie bureau lijkt me heel interessant.
Bij de brandweer.
Een tattoo laten zetten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  ekiaam87 ma 18 apr 2011 - 3:33

Caro schreef:
ekiaam87 schreef:* Werken in Disney (Parijs) als Character, liefst als prinses (wellicht gaat dit deze zomer gebeuren, ik ga auditie a Very Happy

Vertel hier eens wat meer over smile. Hoe kom je daarbij? Wat moet je daarvoor doen? Ik ben gewoon nieuwsgierig, we gaan ieder jaar met de familie naar Disney, beetje ons ding: wie weet zie ik je dan de volgende keer in de parade smile.

'T is voor mij altijd een droom geweest om te doen en aangezien ik bijna klaar ben met mijn studie leek me dit het juiste moment. Disney houdt casting in Nederland in mei, waarbij je eerst 8 tellen iemand moet nadoen zeg maar (dus 8 tellen prinses, 8 tellen dwerg, 8 tellen slechterik enz.) ga je door, dan ga je een dansje leren en dan nog een gesprek als ik het goed begrepen heb (word voor mij ook de 1e keer), stel dat ik word aangenomen is het minimaal voor 4 maanden en als prinses (met mijn lengte 1.70 kan je bijna alle prinsessen doen dus dat is gunstig), ik hoef jullie niet te vertellen welke prinses ik het liefste hoop natuurlijk.

Dank voor alles succeswensen, als het geweest is zal ik laten weten of het gelukt is smile
Vanavond begint m'n sportplanning, want moet wel nog een beetje in shape komen!

Tea-leaf, wat leuk dat je ook daar gewerkt hebt, hoe was het?
Wow dit is geloof ik mijn langste post ooit smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij altijd nog eens doen?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij altijd nog eens doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum