Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

+14
**Angela**
limbogirl82
LieveSterre
Kabouter
Burn
Niekske
Flinder
mzcharlotte
Lotus_
Raindrop
Rovine
Snoes
Okidoki
sanne-84
18 plaatsers

Pagina 13 van 20 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 13 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:37

jammer appeltje, hopelijk gaat het snel beter hug

en anders wil ik ook wel voor drinken zorgen hoor. Haal wel wat ice tea en dan een flesje cola light.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 13 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 18:01

Lily schreef:jammer appeltje, hopelijk gaat het snel beter hug

en anders wil ik ook wel voor drinken zorgen hoor. Haal wel wat ice tea en dan een flesje cola light.

Ja vind je dat niet vervelend Lily?
En Marin ja ik was wel van plan wat te maken Wink
Nu kom ik misschien over als een krent of zo Embarassed Maar als we het weer wat breder hebben zorg ik gewoon weer voor van alles.

Gast
Gast

Bericht  Niekske wo 25 mei 2011 - 19:35

Nobucta schreef:Niekske, Marin, Storm, ik PM vanavond wel even hoelaat ik waar ben en hoe mijn auto eruit ziet. Als ik niet PM ben ik het vergeten, herinner me er even aan dan.

Ik vrees dat ik dit keer niks ga maken. Heb het nogal druk momenteel. Ik zal eens kijken wat de supermarkt voor me gemaakt heeft.

Ik heb geen PM gehad Wink

Ik ga mijn wraps aanpassen, het worden wraps met pesto, tomaatjes en mozarella. Heb geen tijd om die hele salade te maken, maar deze zijn ook lekker smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 20:18

dan zorg ik wel voor het drinken smile Is 3 pakken genoeg?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 22:13

Haha je bent helemaal geen krent hoor Theedoosje, don't worry. Alleen is het niet handig om drinken mee te nemen in de trein, vind ik zelf. Maar als Lily het wilt doen, zou dat heel fijn zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 22:17

Jammer Appeltje. Hopelijk gaat het snel wat beter met je !

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 26 mei 2011 - 4:15

Ik denk dat ik misschien toch wel meega.
Wij moeten zaterdag in Budel zijn en dan zet mijn vriend me waarschijnlijk bij TD af en komt me ook weer ophalen, want hij neemt me 's avonds mee uit eten I love you

Maar ik laat het morgenavond met zekerheid weten.

Kan ik nog wat meebrengen ofzo? Want ik heb echt geen tijd om zelf wat te maken.

Appeltje, ik snap het helemaal hoor, dikke knuffel hug

Razz, nou ga jij niet ziek worden he, nu ik (speciaal voor jou Very Happy ) misschien toch kom! En op je vraag te antwoorden, de (72) staat niet voor niets (nog :P) tussen haakjes.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 4:35

wat leuk dat je waarschijnlijk toch komt snoes smile En ik weet eigenlijk niet of je nog iets mee moet nemen. Weet wel dat er de vorige keer veel over was.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 4:36

Wat leuk Snoes, dat zou ik heel erg leuk vinden als je komt! En ik denk dat we wel genoeg hebben hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 4:39

Ja Snoes leuk dat je toch komt en leuk leuk leuk dat andere !! Very Happy

Oh en heb je ook al foto's gemaakt van je huisje die je evt kan meenemen? Ik ben eigenlijk best benieuwd naar jullie nieuwe huisje !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 4:45

oeh ja daar ben ik ook benieuwd naar smile Ik weet trouwens niet of ik er ben tot 17u aangezien ik ook nog boodschappen moet doen en niet weet wanneer ik het anders moet doen. Misschien doe ik het `s ochtends dat kan ook nog maar moet ff kijken hoe laat het vrijdag word.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 26 mei 2011 - 5:42

snoes en appeltje;
jammer dat jullie nie zo lekker in je vel zitten
dikke knuffel!

enne, als de volgende datum gepland is zal ik kijken of ik wel meekan!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 6:25

Lily schreef:dan zorg ik wel voor het drinken smile Is 3 pakken genoeg?

Ja denk het wel.

Niekske: ik ben benieuwd naar je wraps Wink

Marin: dank je wel dat je mij geen krent vind en ja ik snap het ook dat het niet handig mee te nemen is met het OV Wink

Snoes: super dat je waarschijnlijk toch komt! Zie je eindelijk ons huisje Very Happy En je hoeft niet perse wat mee te nemen. Kijk maar.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 26 mei 2011 - 6:41

Razz, ik heb nog geen foto's gemaakt, maar ik kan me er natuurlijk morgen na 't werk wel mee amuseren smile. Heb ze dan wel niet afgeprint, dus dat is misschien ook niet zo handig?

Ik zeg gewoon: Volgende meeting is in Snoes haar nieuwe huis Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes do 26 mei 2011 - 6:42

Marin schreef:Wat leuk Snoes, dat zou ik heel erg leuk vinden als je komt! En ik denk dat we wel genoeg hebben hoor smile
Ja, ik wil jou ook wel weer een keer héél graag zien! Dat is inmiddels eeeeh, 4 jaar geleden ofzo smile

En deze keer moeten we wel echt foto's maken he? Mijn vriend is altijd benieuwd naar jullie en ik heb nooit bewijsmateriaal nerd

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 6:44

Snoes schreef:Razz, ik heb nog geen foto's gemaakt, maar ik kan me er natuurlijk morgen na 't werk wel mee amuseren smile. Heb ze dan wel niet afgeprint, dus dat is misschien ook niet zo handig?

Ik zeg gewoon: Volgende meeting is in Snoes haar nieuwe huis Very Happy

Helemaal goed Very Happy

En ja foto's maken is prima Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 8:55

He dames, ik denk niet dat ik eigengemaakte koekjes mee kan nemen, ik heb echt geen tijd om ze te bakken Cry ik wil wel een lekker pak koekjes uit de supermarkt meenemen en eventueel wat drinken ofzo? Of cake?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 9:06

Jammer Storm, maar snap het smile Wat niet gaat gaat niet. Kijk maar wat je mee wil nemen.

RAZZ: wil jij de pizzatjes op de bakplaat of op een roostertje verwarmen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 10:13

Oh zal ik m'n goede camera meenemen? Dan bespreken we wel wie er met z'n gezicht op 't forum wil en wie niet :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 17:43

Jaa Marin goed idee! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 20:03

leuk marin smile

Enne TD is het morgen buiten of binnen? Als het buiten is neem ik namelijk een extra vestje mee smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:11

Twijfel Lily. Het zou veel bewolkt zijn dus geen idee nog. Ik zou vestje meenemen als het geen moeite is.

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ vr 27 mei 2011 - 3:23

De mini appelflapjes zijn klaar. Hoop dat se smaken. De océ wilde niet zo meewerken. Deel verbrand, deel niet gaar. Om gek,van te worden. Uiteindelijk volgens mij wel gelukt. smile
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:26

De oce? dat heb ik gemist? Wat is dat? Maar fijn dat het gelukt is Very Happy
Morgenvroeg maak iik de taart, Ik hoop dat hij nu nog beter lukt Very Happy

Moet ik iemand nog de weg wijzen vanaf de bushalte? Laat maar even weten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:27

ik maak gebruik van de navigatie op m`n telefoon dus denk dat ik er dan wel kom, als ik verdwaal bel ik wel haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 20 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: