Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
+14
**Angela**
limbogirl82
LieveSterre
Kabouter
Burn
Niekske
Flinder
mzcharlotte
Lotus_
Raindrop
Rovine
Snoes
Okidoki
sanne-84
18 plaatsers
Pagina 14 van 20
Pagina 14 van 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei
Oow meiden, mijn vriend zal wel thuis zijn, maar kan niet tegen drukte (door een vroegere hersenvliesontsteking). Dus hem zal je niet echt zien. Misschien ziet er dat stom uit of zo maar dan weten jullie dat alvast. Het is niet dat hj jullie dus niet wil zien.
Gast- Gast
Bedoelde oven. Had bericht vanaf mn telefoon geplaatst
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Oow meiden, mijn vriend zal wel thuis zijn, maar kan niet tegen drukte (door een vroegere hersenvliesontsteking). Dus hem zal je niet echt zien. Misschien ziet er dat stom uit of zo maar dan weten jullie dat alvast. Het is niet dat hj jullie dus niet wil zien.
maakt niet uit hoor
Gast- Gast
Lotus_ schreef:Bedoelde oven. Had bericht vanaf mn telefoon geplaatst
oooooooh hahaha Vervelende oven
Razz: of ik heb er overheen gelezen maar heb jij een rooster nodig of een plaat voor de pizzatjes?
Gast- Gast
Hey meiden,
Ik moet helaas afzeggen voor morgen. Ik ben vandaag na een halve dag werken naar huis gegaan omdat ik me totaal niet lekker voel. Ik heb flink de griep en ik ben echt geen knoop waard helaas
Ik moet helaas afzeggen voor morgen. Ik ben vandaag na een halve dag werken naar huis gegaan omdat ik me totaal niet lekker voel. Ik heb flink de griep en ik ben echt geen knoop waard helaas
Gast- Gast
Aaah jammer Razz Maar ziek is ziek niks aan te doen. Ziek maar lekker uit!
Ik wil nog 1 x een lijstje van degene die wel komen proberen te maken want ik weet het nu niet meer Vul aan
Nobucta
Storm
Niekse
Marin
*Angela* (of zoiets haha)
Snoes
Lily
Ik wil nog 1 x een lijstje van degene die wel komen proberen te maken want ik weet het nu niet meer Vul aan
Nobucta
Storm
Niekse
Marin
Snoes
Lily
Gast- Gast
Razz, klote dat je niet komt, echt jammer! Maar wel begrijpelijk natuurlijk. Komt okidoki wel?
Gast- Gast
Snoes, Lily, Nobucta, Theedoosje, sanne-84, okidoki en Razz hebben we sowieso al een paar keer gemeetMarin schreef:Leuk, ik ben benieuwd. Wie kennen elkaar nu al?
Gast- Gast
Aah Razz, jammer
Ik kwam me net definitief aanmelden . Ik hoop gewoon dat het me wat afgaat morgen, anders moeten jullie me maar wat opvrolijken haha .
En ik denk dat ik zowat iedereen al ken die morgen komen, behalve die ene Angela en Niekske
Ik kwam me net definitief aanmelden . Ik hoop gewoon dat het me wat afgaat morgen, anders moeten jullie me maar wat opvrolijken haha .
En ik denk dat ik zowat iedereen al ken die morgen komen, behalve die ene Angela en Niekske
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Theedoosje schreef:Aaah jammer Razz Maar ziek is ziek niks aan te doen. Ziek maar lekker uit!
Nobucta
Storm
Niekse
Marin
Snoes
Lily
Okidoki
Lotus
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb mijn breek broden vast gemaakt!
Eerste keer dat ik het maakte, maar volgens mij is het goed gelukt. De ene is zoet, met suiker kaneel en rozijnen, en de ander is hartig, met knoflook, tijm, rozemarijn en kaas.
Als het goed is, komt het er zo uit te zien:
Eerste keer dat ik het maakte, maar volgens mij is het goed gelukt. De ene is zoet, met suiker kaneel en rozijnen, en de ander is hartig, met knoflook, tijm, rozemarijn en kaas.
Als het goed is, komt het er zo uit te zien:
Gast- Gast
Klinkt goed Marin! En ziet er goed uit Ik ben benieuwd
Snoes dank je voor updaten lijstje
En super dat je komt! (ik wist het al ) Kan je een keer ons huisje zien
Snoes dank je voor updaten lijstje
En super dat je komt! (ik wist het al ) Kan je een keer ons huisje zien
Gast- Gast
Ey dames, beetje last minute... maar hoe zit het met de meeting?
Ik heb ook wel zin om vandaag wat leuks te doen en ben niet zo ver weg als normaal vanaf Eindhoven...
Maar hoe wat etc qua tijd, adres en organisatie?
Ik heb ook wel zin om vandaag wat leuks te doen en ben niet zo ver weg als normaal vanaf Eindhoven...
Maar hoe wat etc qua tijd, adres en organisatie?
Gast- Gast
Tijd: 12.00 Adres: bij mij (L.ierop) Organisatie: iedereen die wil neemt wat mee. Ik maak zelfgemaakte yoghurt taart. En meiden volgens mij word deze beter als mijn testtaart van de week
Gast- Gast
12.00 uur ga ik nu sowieso al niet redden, tenzij ik NU wegga... ik overleg even met mijn slaapplaats zo!
Edit: Ja ik kan! Kan je me even PMen?
Gast- Gast
SunnyScience schreef:12.00 uur ga ik nu sowieso al niet redden, tenzij ik NU wegga... ik overleg even met mijn slaapplaats zo!
je hebt pm terug Waar kom je vandaan dan joh?
Gast- Gast
Zo schrikbarend ver is het niet reizen (2 uur), heb gister al 4 uur gereisd. Maar ik zou naar de wedstrijd van mijn zusje kijken, dat lukt dan dus niet!
Gast- Gast
Ik wil nog 1 x een lijstje van degene die wel komen proberen te maken want ik weet het nu niet meer Rolling Eyes Vul aan Wink
Nobucta
Storm
Niekske
Marin
Snoes
Lily
Okidoki
Lotus
SunnyScience
Nobucta
Storm
Niekske
Marin
Snoes
Lily
Okidoki
Lotus
SunnyScience
Gast- Gast
ooow oke Je bent er wel rond die tijd. Helemaal goed
Gast- Gast
Voorproefje van mijn taart: (en wat er vorige keer mis ging is nu gelukt, alleen opstijven ging sneller dan ik dacht Dus volgende keer gelijk op de koekjes doen ipv eerst opstijven in de bak want dan wordt hij nog gladder. Maar hij is nu ook erg goed gelukt al zeg ik het zelf.)
Gast- Gast
Pagina 14 van 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Omgeving Eindhoven deel 4 (Crib @ Stuiter)
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
» Nieuwe Eindhoven meeting
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» Nieuwe meeting omg. Eindhoven!
Pagina 14 van 20
Permissies van dit forum: