Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

+14
**Angela**
limbogirl82
LieveSterre
Kabouter
Burn
Niekske
Flinder
mzcharlotte
Lotus_
Raindrop
Rovine
Snoes
Okidoki
sanne-84
18 plaatsers

Pagina 12 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 12 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  limbogirl82 ma 23 mei 2011 - 22:56

Waarom zou je niet durven?
Er zijn vast mensen tussen waar het goed mee klikt.
Gewoon spontaan en open minded Wink

Als je kan gewoon gaan hoor !

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 12 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:03

limbogirl82 schreef:Waarom zou je niet durven?
Er zijn vast mensen tussen waar het goed mee klikt.
Gewoon spontaan en open minded Wink

Als je kan gewoon gaan hoor !
Ze zegt dat ze niet kan smile

Gast
Gast

Bericht  limbogirl82 ma 23 mei 2011 - 23:05

Ja dat had ik gelezen daarom zeg ik ALS je kan gewoon gaan Very Happy

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:13

Lotus_ schreef:TD: waarschijnlijk yoghurttaart
Storm: chocolade zandkoekjes
Lotus_: mini appelflapjes
Razz : mini pizza's

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:40

Tnx Razz Wink En de rest wat maken jullie? Ik ben nu bezig met de proeftaart voor zaterdag. Ik wil even testen of hij gaat lukken hahaha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:15

wat is een yoghurttaart? En ik weet het echt nog niet haha. Kijk wat er vrijdag over is en als dat niet veel is maak ik zaterdagochtend nog wel snel iets.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:33

Lange vingers op de bodem en dan optimel yoghurt aardbei laten op stijven met gelatine, cocktail vruchtjes er door en klaar....hoop ik Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:34

ben benieuwd :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 2:06

Lily schreef:ben benieuwd :P

ik ook Very Happy Very Happy Nog ff paar uur in de koelkast. Was eigenlijk tot half 4 voor ik het in de vorm zou doen, maar heb hem er nu al in en nu staat hij in de koelkast klaar. Dus straks proberen.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 24 mei 2011 - 7:39

Hey meiden!

Ik ben echt heeeel erg druk, ben niet meer op het forum geweest sinds we de sleutel hebben gekregen.

Ik twijfel heel erg of ik wel mee zal gaan. Het gaat (helaas) echt nog niet goed met mij, ik ben emotioneel nog steeds een wrak, zit niet lekker in mijn vel en ik ben bang dat ik daarom ook weer zo afwezig ben op de meeting. Cry

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 8:13

Aaah dat is minder Snoes Sad Anders kijk maar gewoon of je komt. Al beslis je dat zaterdag nog, maakt niet uit. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 10:10

He wat vervelend om te horen Snoes! Ik zou het heel leuk vinden je weer eens te zien, maar als het je allemaal even te veel wordt, begrijp ik dat ook uiteraard.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 11:03

Ik ga trouwens hartig pull apart bread bakken, lekker breekbrood dus. Misschien mag ie nog even gauw opgewarmd worden in de oven van Theedoosje?

Edit: euhh en ik maak ook wel een zoete. Die ziet er ook zo lekker uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 17:29

Marin: ja hoor verwarmen kan smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 20:14

Snoesje ik hoop echt dat je mee gaat hoor meid ! Misschien dat we je een beetje kunnen opbeuren !?
Maar wat zie ik nu?? (72)? Gaan jullie ergens voor?? Very Happy

Okidoki gaat ook nog steeds mee maar wat die mee neemt geen idee.
En Lotus ik zal je even een pm sturen !

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 20:16

Snoes, het zou jammer zijn als je niet komt maar ik begrijp het wel. hug voor jou en als je je verhaal kwijt wil ofzo kan je me altijd PM-en.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 20:22

Ik hoop trouwens wel dat ik mee kan ! Mijn vriend heeft van zaterdag t/m gisteren heel de dag op bed gelegen met de griep. En vanmorgen ben ik wakker geworden met flinke keelpijn dus ik hoop niet dat ik hem achterna ga Cry

Laatst aangepast door Razz_ op di 24 mei 2011 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Rovine di 24 mei 2011 - 20:24

Niekske, Marin, Storm, ik PM vanavond wel even hoelaat ik waar ben en hoe mijn auto eruit ziet. Als ik niet PM ben ik het vergeten, herinner me er even aan dan.

Ik vrees dat ik dit keer niks ga maken. Heb het nogal druk momenteel. Ik zal eens kijken wat de supermarkt voor me gemaakt heeft.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:03

Ik denk dat we wel genoeg hebben hoor Nobucta. Mijn ervaring is dat het toch altijd te veel is.

Zorgt Theedoosje voor genoeg drinken? Anders kan jij misschien nog wat drinken meenemen, da's ook wel handig in de auto.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:10

Marin schreef:Ik denk dat we wel genoeg hebben hoor Nobucta. Mijn ervaring is dat het toch altijd te veel is.

Zorgt Theedoosje voor genoeg drinken? Anders kan jij misschien nog wat drinken meenemen, da's ook wel handig in de auto.

Ja geen idee over het drinken. Ik wilde anders wat pakken ice tea halen of zo? Dat werd vorige keer ook gedronken. Maar mag Nobucta ook doen hoor :P

Razz: balen Sad Ik hoop dat het zaterdag beter is en jij het niet overneemt Sad

Ik kreeg een PM van een Angela. Zij wil ook komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:15

Ik zou gewoon wat verschillende dingen in huis halen als ik jou was, cola (light graag voor mij haha), ice tea, thee heb je vast wel en water is natuurlijk altijd goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 6:50

Ja mijn budget is niet retehoog dus wordt wel goedkope merk. Als men anders wil graag zelf meenemen. Zelf drinken we hier geen frisdranken normaal dus als het speciale moet zijn graag zelf :P Dan kan je het ook mee nemen weer als er over is Wink Hier kan ik het anders weggooien Wink Of is dit stom om te vragen?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 7:18

Als je zelf niks lekkers maakt, zou ik gewoon voor een variatie aan drank zorgen als ik jou was. Dan is dat jouw bijdrage. Als je ook nog wat lekkers maakt, vind ik dat iemand anders wel wat mee kan nemen. Maar ik ga niet in de trein met drinken zeulen, dan vind ik twee cakeblikken wel genoeg :P

Maar verder drink ik uiteraard gewoon wel wat er is hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:49

Heey meiden,
Ik ben er deze keer niet bij, het gaat even niet zo goed met me dus dan lukt het me niet om 'gezellig' te zijn, klinkt zo stom maar hoop dat jullie het snappen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:26

Wat vervelend Appeltje. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: