Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

+14
**Angela**
limbogirl82
LieveSterre
Kabouter
Burn
Niekske
Flinder
mzcharlotte
Lotus_
Raindrop
Rovine
Snoes
Okidoki
sanne-84
18 plaatsers

Pagina 11 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 5:06

Nonnevot schreef:Jammer dat ik die dag niet kan anders had ik graag mee gewild !!! Maar ik ga al naar groove garden hier in limboland !!
Oh Groove Garden, daar wil ik ook graag eens naartoe! Leuk zeg, veel plezier smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 5:16

Storm schreef:
Nonnevot schreef:Jammer dat ik die dag niet kan anders had ik graag mee gewild !!! Maar ik ga al naar groove garden hier in limboland !!
Oh Groove Garden, daar wil ik ook graag eens naartoe! Leuk zeg, veel plezier smile

Ik ga dit jaar voor het eerst dus ben echt benieuwd. thnnxx
Jullie ook veel plezier op de meeting en next time doe ik mee !!! Kan alleen geen koekjes bakken hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  limbogirl82 za 21 mei 2011 - 18:20


Hallo,

Ik zelf woon in Limburg maar Eindhoven gaat op zich nog en het is ook leuk als je daar mensen kent en eens een keer kan gaan stappen ofzo.
Ik vind het wel leuk mensen uit meer regio's te kennen, zo kom je ook eens ergens anders..
Dus ik blijf het even volgen.

Groetjes!

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 21:48

Nou deze meeting is de 28e. Maar hou ons in de gaten voor een volgende meeting als je nu niet kan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  **Angela** za 21 mei 2011 - 23:15

Hey allemaal,

Hier nog iemand dit graag a.s. zaterdag mee wil! Ben ook bij de eerste meeting geweest, alleen de meetings daarna niet kunnen komen i.v.m. andere afspraken.
Heb begrepen uit het topic dat we niet in E'hoven afspreken. Ik kom dus met de auto (vanuit de omgeving winkelcentrum Woensel), dus mocht er nog iemand uit deze buurt mee willen rijden is dat geen probleem en hoor ik het graag (of is het allemaal al geregeld, want heb daar iets in het topic van voorbij zien komen). Alleen 1 kleine maar .. ik ga wel op tijd weg want heb 's-avonds (rond 17.30uur/18.00uur) een andere afspraak staan.
Zie ook dat jullie allemaal lekkere dingen meenemen ... wil wel zorgen voor bijv. muffins o.i.d. of hebben jullie nog andere suggesties?

Ik hoor het wel!

Groetjes,
Angela

**Angela**
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 05-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Rovine zo 22 mei 2011 - 0:15

Ik heb mezelf een beetje dubbel geboekt per ongeluk, ik heb nog een feestje waarvan ik me in de datum vergist heb. Heb net afgesproken om 5 uur thuis te zijn, dus ik kan niet superlang blijven.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:20

Angela.. dan woon je wel heel dicht bij mij..

Ik durf dat nooit he .. naar een meeting gaan :P schijterd die ik ben. En ik kan ook niet de 28e.. heb dan een familiedag op het werk van mijn vader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 0:23

Nobucta schreef:Ik heb mezelf een beetje dubbel geboekt per ongeluk, ik heb nog een feestje waarvan ik me in de datum vergist heb. Heb net afgesproken om 5 uur thuis te zijn, dus ik kan niet superlang blijven.


Slimmerd :P Maar joh niet super lang, als we er al rond 12 uur zijn dan ben je er toch ook een tijdje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Rovine zo 22 mei 2011 - 0:56

Ja, dat klopt, maar dan weten de meerijders ook dat ik tegen kwart over 4 weer wegga (of als het heel gezellig is ander terugwegvervoer regelen). smile

Kun je trouwens je adres nog even PM-en?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Lotus_ zo 22 mei 2011 - 1:48

Ik denk dat ik mini-appelflapjes maak. Als die niet al gemaakt werden. Heb even geen zin om alles door te lezen Wink.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:52

Dat klinkt goed! Very Happy Heb het nog niet gezien volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Lotus_ zo 22 mei 2011 - 1:55

Nou ik gok er maar gewoon op. Ik kan me ook niet herinneren dat ik het gezien heb smile
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 2:20

Ja doe maar gewoon hahah. En anders maakt iedereen ze toch op eigen manier Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:29

IS een lijstje makkelijk met je naam en daar achter wat je gaat maken?

TD: waarschijnlijk yoghurttaart

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:50

Nobucta, vind je het dan goed dat ik met het OV ga naar Theedoosje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 9:03

TD: waarschijnlijk yoghurttaart
Storm: chocolade zandkoekjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Lotus_ zo 22 mei 2011 - 9:52

TD: waarschijnlijk yoghurttaart
Storm: chocolade zandkoekjes
Lotus_: mini appelflapjes
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Rovine zo 22 mei 2011 - 22:40

Storm schreef:Nobucta, vind je het dan goed dat ik met het OV ga naar Theedoosje?

Tuurlijk. Je kunt heen eventueel wel mee en terug kun je dan zien of je het OV pakt of met mij meegaat.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:19

Ik vind het prima om dan weer mee terug te rijden, Nobucta. Aangezien ik toch nog helemaal terug naar DH moet, vind ik dat niet zo erg om beetje op tijd weg te gaan.

Ik zie dat iedereen zoete dingen maakt, zal ik dan toch maar wat hartigs maken? Ik ben zelf niet zo heel erg van de zoetige dingen, en vind het iig lekker om af te kunnen wisselen met hartig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Niekske zo 22 mei 2011 - 23:32

Nobucta, zou ik misschien met je mee kunnen rijden vanaf het station? Ik wil ook een beetje op tijd terug, ik heb nog een 5-jarig huwelijksfeest in Limburg 's avonds namelijk.

Ik ben nog aan het denken wat ik wil gaan maken. Ik denk dat ik wraps ga maken met avocado/kip salade, ben ook meer van de hartige snacks smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 23:57

Nobucta schreef:
Storm schreef:Nobucta, vind je het dan goed dat ik met het OV ga naar Theedoosje?

Tuurlijk. Je kunt heen eventueel wel mee en terug kun je dan zien of je het OV pakt of met mij meegaat.
Ja ik ben een beetje bang dat jij eerder naar huis wil gaan dan ik smile maar het is wel een goed idee dat ik met je meerijd heen en het OV pak terug!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:02

Oh en ik kan niet zo goed hartige hapjes maken :P daarom maak ik zoete dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:26

ja van mijn kant uit is het een grote verrassing wat ik meeneem haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  limbogirl82 ma 23 mei 2011 - 20:02

Ik kan helaas ook niet ivm Groove Garden...

En stuiterbal; groove garden is echt leuk !! Kom je ook altijd veel bekende tegen.
Solar is ook zo leuk, ik heb mega zin in al die feestjes....

Hopelijk de volg keer bij een meeting..

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Kabouter ma 23 mei 2011 - 22:54

Ik zou misschien ook komen, maar er is wat tussen gekomen..dus nu hoef ik niet eens meer na te denken over ik wel of niet durf, ik kan gewoon niet. Veel plezier jullie en misschien kan ik een andere keer wel komen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei - Pagina 11 Empty Re: Nieuwe meeting omgeving Eindhoven 28 mei

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 20 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum