Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

+19
Moezie
May
Arwyn
Rosa
Flippin' Bitch
smooch
Bosjesvrouw
VeryCherry
Roze Roos
Ella
Silver
silly-one
Lotus
Xanna
Catootje
ekiaam87
Dikkie Dik
Lady4
Lejow
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Rosa ma 6 dec 2010 - 21:13

Goedemorgen,
Ik heb vandaag vrij en ga lekker in m'n pyama leren voor m'n tentamen, hopelijk nog wat huiswerk voorwerken. Vanmiddag komt m'n telefoonabbonement en hopelijk een pakketje met het verjaardagscadeautje voor m'n zusje. Ze is zaterdag al jarig dus hoop dat het op tijd is.

Fijne dag allemaal!
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  smooch ma 6 dec 2010 - 21:13

CherrieLola schreef:Whahahaha smooch, ik weet ook niet hoe ik er aan kom, maar ik ga er wel lekker gebruik van maken Very Happy
Lekker hoor, zo'n beauty-dagje, geniet er van!!

Thnx, hopelijk slaap ik vannacht wel lekker in mn bruidsuite Very Happy
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Arwyn ma 6 dec 2010 - 21:23

Goedemorgen!

Ik heb al even sportief gedaan, gedoucht en net m'n ontbijtje op. Wil zo eigenlijk de stad in omdat ik hoop dat ik eindelijk laarzen kan vinden, maar het is hier super mistig dus waarschijnlijk ook glad.. Zit steeds al te kijken of ik mensen op de fiets zie, maar blijkbaar durft niemand het aan, haha. Zal sowieso wel die kant op moeten want moet nog boodschappen halen die we zaterdag vergeten zijn en de supermarkt dichtbij is voor 3 weken gesloten.. :s
Rest van de dag ga ik maar eens besteden aan school, iig opdrachten maken en moet ook nodig bijlezen..

Fijne dag allemaal!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 21:41

Goedemorgen; ik heb een dagje vrij, dus doe rustig aan en lig nog lekker in bed. Vriend is net de deur uit, en ik zou weg met mijn moeder, maar die is ziek, dus dat gaat helaas niet door. Ik ook niet fit, dus vind het niet zo'n ramp. Vandaag dingen in huis doen, de was, vaatwasser, verjaardagskaarten voor de komende weken schrijven & ik denk dat ik ga beginnen aan de kerstkaarten! Mocht ik tijd over hebben, dan ga ik bij de Action kerstspullen halen haha.. heb ik wel zin in om te doen eigenlijk. Vanavond naar de oma van mijn vriend.
Fijne dag allemaal.


Laatst aangepast door Minella op wo 8 dec 2010 - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 21:48

Goedemorgen,
Ik ga zo richting trein om naar m'n werk te gaan. Ik moet een stukje fietsen, maar ik zier er een beetje tegen op. Ik heb zo'n hekel aan gladheid. Vanavond geen plannen dus ik ga denk ik maar de nieuwe aflevering van Dexter kijken en aan m'n chocoladeletter beginnen.

Lagom, heb je een baan gevonden? Wat ga je doen?

Fijne dag allemaal!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  May ma 6 dec 2010 - 21:51

Goedemorgen allemaal,

Vanmiddag om 14.30 een afspraak op school om ons onderzoek door te spreken. Hij is helaas afgekeurd, dus nog even hard aan het werk om het te verbeteren. Daar alvast een begin mee maken straks. Verder moet ik eigenlijk ook alvast een begin maken met opruimen, want het is hier echt een zooi. En moet nog even boodschappen halen, maar dat doe ik wel na mijn afspraak, kan ik zo even op de terugweg even langs de winkel.
En vanavond denk ik lekker rustig aan doen. Nogal last van krampen vandaag, dus denk dat mijn lijf het wel lief vind als ik vanavond lekker ga relaxen.

Fijne dag allemaal!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 21:57

Ik heb mijn afspraak voor onderzoek bij de gyneacoloog zostraks gemaakt, kan maandag al terecht..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Moezie ma 6 dec 2010 - 22:40

goedemorgen..
Vandaag werken tot 17:00 uur... dan gauw na huis eten en dan wedstrijd darten..
Drukke dag.. ben jaloers op de mensen die lekker vrij hebben met dit weer :P

Voor iedereen een fijne dag vandaag!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Suus ma 6 dec 2010 - 22:42

Goedemorgen,
Ik heb wat langer geslapen vanmorgen, want voelde me nog absoluut niet fit toen de wekker ging. Eigenlijk nu nog steeds niet, dus ik ga vandaag maar thuis aan het werk.
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Japje ma 6 dec 2010 - 22:45

BurnedFlower schreef:Goedemorgen allemaal,

Ik zit aan ontbijt en moet zo naar school, me vriend had me al even gesmst en gewaarschuwd dat het erg veraderlijk glad is, hier zijn al verschillende ongelukken gebeurd :o
Bah, ik heb me rijbewijs sinds feb maar nooit gereden met gladde wegen Sad dit vind ik wel eng.
Voor iedereen die ziek is beterschap, en voor degene die moeten werken werkze!
en voor de schoolganger schoolse Cool
ff klaar maken en dan maar gauw de weg op.....
Veraderlijk glad? Laughing
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Japje ma 6 dec 2010 - 22:46

plumke schreef:Ik heb mijn afspraak voor onderzoek bij de gyneacoloog zostraks gemaakt, kan maandag al terecht..
Dat is snel! Sterkte met het wachten... Lijkt me vreselijk!
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  mosio di 7 dec 2010 - 0:47

Ik ben deze week verplicht vrij. Ben donderdag op mijn werk ingestort heb veel te veel hooi op mijn vork genomen en te weinig naar mijn lichaam geluisterd en daar moet ik nu voor boeten.
Heb vanmorgen dus ook maar uitgeslapen en vanmiddag ga ik naar de bouw van ons huis kijken hoever ze al zijn.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  lente di 7 dec 2010 - 0:56

Zat er al een poosje tegenaan te hikken, maar heb me vanmorgen toch maar ziek gemeld. Veel in bed en op de bank vooral slapen, beetje laptoppen en niks doen. Hopen dat 't zo snel weer over is (heb echt een hekel aan ziek zijn, ook helemaal geen tijd voor haha).
Fijne dag allemaal en doe voorzichtig als het glad is!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze dinsdagochtend! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen op deze dinsdagochtend!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum