Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze maandagmorgen

+9
SleepingBeauty
Mon Amour
Kabouter
Puk
patjuhhh
SparklingEyes
Oasis
Winegum
silly-one
13 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  silly-one zo 24 jul 2011 - 18:52

Goedemorgen allemaal,
Het weekend is weer voorbij en de week is nog vroeg. Wat zijn de plannen voor vandaag van jullie allemaal?
Ik heb heerlijk lang geslapen en ben nu fris en fruitig om naar de Efteling te gaan met mijn zussen, neefjes en moeder. Straks lekker op de motor die kant op en dan zie ik ze daar.
Mijn neefje (3) wist te vertellen dat hij vandaag naar de sprookjesboom ging. Geweldig mannetje Very Happy.

Fijne dag allemaal
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Winegum zo 24 jul 2011 - 19:15

Goedemorgen!

Leuke dag zeg, hier is het mooi weer, hopelijk is het in de Efteling ook goed weer Very Happy
Mijn vriend is net vertrokken naar zijn werk, eerste werkdag weer na onze vakantie, toch weer wennen zeg laughcry Ik lig nog even lekker te laptoppen in bed, en mag helaas straks verder met de huishoudelijke klussen die zich na een vakantie opstapelen, wassen en strijken, ook leuk hehe.

Fijne dag allemaal.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Oasis zo 24 jul 2011 - 19:16

Veel plezier in de Efteling, silly-one!

Ik moet zometeen werken van 9 tot 12 uur, daarna boodschappen doen en in huis wat rommelen/schoonmaken. Vanavond lekker rustig tv kijken smile

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  SparklingEyes zo 24 jul 2011 - 19:41

oooh, de efteling! Daar wil ik ook weer een keer heen!!!!! ik vind het daar zó leuk. Het is alleen zo jammer dat het zo belachelijk duur is!

Dit jaar zit de efteling er niet meer in. De komende weken geen tijd in mijn vakantie en ik ga wel eens naar de winterefteling, maar dat zie ik dan hoogzwanger niet zitten! Ik wil namelijk gewoon in de vogelrock en de andere leuke wilde dingen haha.

Ik heb vandaag een dagje met mijn zoon. Hij is nu heel lief aan het puzzelen en ik had gedacht dat het veel zou regenen, maar de zon schijnt! Jeej! Misschien straks even lekker met hem een stukje wandelen. Verder weinig plannen.. Afgelopen weekend iets teveel gedaan en mijn lijf gaat nu even op de rem!

Iedereen een fijne dag! Als je moet werken: werkse!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 19:46

Goedemorgen,
Hier ondertussen weer fris en fruitig! Ik moet straks werken van 10 tot 18.
Wel lekker vandaag geen wekker om half 7, maar om kwart voor 8 smile.
Vanavond lekker languit op de bank denk ik, want heb voor de rest geen plannen.

Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 20:05

Goedemorgen!
Ik ben weer aan het werk vandaag. Nog 1 weekje meer dan 40 uur werken en dan wordt het iets rustiger volgens mij, dus dat is wel prettig. Vanavond heb ik geen plannen. Ik heb vanacht heel slecht geslapen, dus een lekker avondje op de bank.
Fijne dag allemaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  patjuhhh zo 24 jul 2011 - 20:09

Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen, alleen ging hier om half 7 het luchtalarm af waar ik wakker van werd. Ik ben nu lekker met het foute uur de badkamer aan het schoonmaken. Heerlijk. Daarna nog schoonmaken en koken en verder helemaal niks, heerlijk zo'n vakantiedag! Fijne dag allemaal!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 20:13

Op salaris wachten...heb mijn reiskosten van het hele jaar ingediend en ben zooo benieuwd wat ik ga krijgen hahaha. En daarna op de fiets boodschappen doen en alvast voor de vakantie wat dingetjes inkopen omdat de auto in reparatie is. Hopelijk is het droog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 20:15

mozzarella schreef:Op salaris wachten...heb mijn reiskosten van het hele jaar ingediend en ben zooo benieuwd wat ik ga krijgen hahaha. En daarna op de fiets boodschappen doen en alvast voor de vakantie wat dingetjes inkopen omdat de auto in reparatie is. Hopelijk is het droog.

Haha na al jouw FB berichten van 'reiskosten indienen, wat een hel', ben ik zelfs benieuwd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 20:17

Bazinga schreef:
mozzarella schreef:Op salaris wachten...heb mijn reiskosten van het hele jaar ingediend en ben zooo benieuwd wat ik ga krijgen hahaha. En daarna op de fiets boodschappen doen en alvast voor de vakantie wat dingetjes inkopen omdat de auto in reparatie is. Hopelijk is het droog.

Haha na al jouw FB berichten van 'reiskosten indienen, wat een hel', ben ik zelfs benieuwd Very Happy

God ja whahahaha kun je nagaan hoe erg ik manlief hier thuis gek ermee heb gemaakt. Mijn baas was uiteindelijk zo slim me een ultimatum te stellen: uiterlijk 1 juli alles inleveren hahaha. Dat had effect. Ik moest élk ritje berekenen via anwb routeplanner en ik rijd elke dag wel naar 3/4 adressen dus kun je nagaan wat een hels karwei dat was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Puk zo 24 jul 2011 - 20:18

Goedemorgen....

Week 4 van mijn vakanie is ingegaan:-)
Ik ga vandaag de was maar eens wegwerken en vanmiddag lekker sporten!

Fijne dag allemaal!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 20:22

mozzarella schreef:
Bazinga schreef:
mozzarella schreef:Op salaris wachten...heb mijn reiskosten van het hele jaar ingediend en ben zooo benieuwd wat ik ga krijgen hahaha. En daarna op de fiets boodschappen doen en alvast voor de vakantie wat dingetjes inkopen omdat de auto in reparatie is. Hopelijk is het droog.

Haha na al jouw FB berichten van 'reiskosten indienen, wat een hel', ben ik zelfs benieuwd Very Happy

God ja whahahaha kun je nagaan hoe erg ik manlief hier thuis gek ermee heb gemaakt. Mijn baas was uiteindelijk zo slim me een ultimatum te stellen: uiterlijk 1 juli alles inleveren hahaha. Dat had effect. Ik moest élk ritje berekenen via anwb routeplanner en ik rijd elke dag wel naar 3/4 adressen dus kun je nagaan wat een hels karwei dat was.

Haha Very Happy Nou 'spannend' :P Volgende keer gewoon soort formulier in je auto leggen en na elk bezoek gelijk invullen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Kabouter zo 24 jul 2011 - 20:23

mozzarella schreef:
Bazinga schreef:
mozzarella schreef:Op salaris wachten...heb mijn reiskosten van het hele jaar ingediend en ben zooo benieuwd wat ik ga krijgen hahaha. En daarna op de fiets boodschappen doen en alvast voor de vakantie wat dingetjes inkopen omdat de auto in reparatie is. Hopelijk is het droog.

Haha na al jouw FB berichten van 'reiskosten indienen, wat een hel', ben ik zelfs benieuwd Very Happy

God ja whahahaha kun je nagaan hoe erg ik manlief hier thuis gek ermee heb gemaakt. Mijn baas was uiteindelijk zo slim me een ultimatum te stellen: uiterlijk 1 juli alles inleveren hahaha. Dat had effect. Ik moest élk ritje berekenen via anwb routeplanner en ik rijd elke dag wel naar 3/4 adressen dus kun je nagaan wat een hels karwei dat was.

En wat hebben we daarvan geleerd Wink

Ik ga zo even naar Den Bosch om met vriendinnen wat te drinken, daarna moet ik mijn vader en broertje op het vliegveld afzetten voor hun vakantie. Vanavond niet zo veel meer doen denk ik.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 20:25

De Efteling, wat leuk zeg! Geniet ervan!

Ik ga zo even een was eraf halen en een nieuwe erin doen. Daarna ga ik even naar de H&M om een herfstjasje te halen voor mijn zoon, na dit weer vertrouw ik het niet meer (had gedacht er geen nodig te hebben).
Daarna even op de fiets naar de speeltuin met hem!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Mon Amour zo 24 jul 2011 - 20:31

ik heb vandaag en morgen nog weekend, dus zo de boodschappen halen en nog het huishouden doen, de efteling erg leuk ik ga in de vakantie ook heen. veel plezier daar

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  SleepingBeauty zo 24 jul 2011 - 20:51

Goedemorgen!
Ik ben al even weer wakker! Vandaag lekker dagje vrij, na 5 dagen werken...
Nu even een paar dagen lekker vrij!
Al met ons hondje gewandeld en lekker gedoucht.

Wil vandaag nog ff in huis bezig en wat rommel dingetjes doen...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Sterre zo 24 jul 2011 - 21:02

Goedemorgen!

Vandaag is mijn eerste echte vakantiedag. Volgende week krijgen we de sleutel van ons huis, dus ik ga hier vast veel opruimen, weggooien en misschien vast inpakken. Verder relaxen en ik hoop iets van mijn nieuwe baan te horen, wanneer het arbeidsvoorwaardengesprek gaat plaatsvinden.

Fijne dag!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Lady4 zo 24 jul 2011 - 21:09

Goedemorgen,

Ik heb lekker een week vakantie. Ga zometeen even studeren en daarna nog wat dingen uitzoeken voor mijn verhuizing. Vanmiddag ga ik op kraamvisite en misschien dat ik vanavond nog wel even een uurtje ga sporten.

Sterre, wanneer krijgen jullie de sleutel precies? Ik krijg hem volgende week maandag! cheers Heb er echt veel zin in. Ben al druk met inpakken, er staan al 13 volle verhuisdozen in de computerkamer. Het begint hier ook echt al een beetje kaal te worden, haha. Morgen een dagje Ikea, heerlijk die voorpret!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Sterre zo 24 jul 2011 - 21:11

Lady4 schreef:

Sterre, wanneer krijgen jullie de sleutel precies? Ik krijg hem volgende week maandag! cheers Heb er echt veel zin in. Ben al druk met inpakken, er staan al 13 volle verhuisdozen in de computerkamer. Het begint hier ook echt al een beetje kaal te worden, haha. Morgen een dagje Ikea, heerlijk die voorpret!

Ook volgende week maandag Very Happy Very Happy . Daarna nog twee weken klussen en verven, dus ik hoef niet al alles in te pakken voor volgende week. Maar dingen die ik niet dagelijks gebruik kunnen vast in dozen. Ik heb er zooo'n zin in! Leuk ook naar Ikea! Ga je veel nieuwe meubels kopen?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Lady4 zo 24 jul 2011 - 21:14

Sterre schreef:
Lady4 schreef:

Sterre, wanneer krijgen jullie de sleutel precies? Ik krijg hem volgende week maandag! cheers Heb er echt veel zin in. Ben al druk met inpakken, er staan al 13 volle verhuisdozen in de computerkamer. Het begint hier ook echt al een beetje kaal te worden, haha. Morgen een dagje Ikea, heerlijk die voorpret!

Ook volgende week maandag Very Happy Very Happy . Daarna nog twee weken klussen en verven, dus ik hoef niet al alles in te pakken voor volgende week. Maar dingen die ik niet dagelijks gebruik kunnen vast in dozen. Ik heb er zooo'n zin in! Leuk ook naar Ikea! Ga je veel nieuwe meubels kopen?

Wat toevallig op dezelfde dag! Dat had ik nog niet meegekregen in het de woonpijler. Ik heb ook twee weken om te verven en echt over te gaan. Ik hoef gelukkig niet zo heel veel te doen. Ik heb ook vooral ingepakt wat ik niet meer hoef te gebruiken, de rest komt nog wel. Moet hier ook nog gewoon kunnen leven. Ik moet tijdens die twee weken wel gewoon werken, dat is een beetje jammer.

Ik heb een nieuwe eethoek besteld, in betweens en ga nog een laag dressoir en een schilderij bestellen. Vorig jaar al een nieuwe zithoek gekocht, dus dat scheelt nu weer. En jullie?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Sterre zo 24 jul 2011 - 21:24

Wij moeten de oude keuken er uit slopen en krijgen een nieuwe. Tussendoor moeten leidingen worden verlegd en moet er worden gestuct. Slopen doen we zelf, de rest laten we doen gelukkig. Dus qua klussen valt het ook nog mee, maar twee weken hebben we wel nodig.

We hebben al een nieuwe bank gekocht, die staat nog ingepakt. Ik kan niet wachten om die in elkaar te zetten en te gaan gebruiken smile. Verder willen we nog eettafelstoelen, een salontafel, tv meubel, dressoir en een tapijt. Dat gaan we kopen als we er in zitten, kunnen we beter zien of het met kleuren matcht. Dat lijkt me vooral heel lekker, als we zijn verhuisd en we kunnen gaan shoppen voor de inrichting Very Happy .

Succes er mee, ik ga wel volgen hoe het bij jou gaat straks!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  VanillaRose zo 24 jul 2011 - 22:47

Goedemorgen(nog net), Ben vandaag een dagje vrij omdat ik van het weekend werk. Ben m'n nieuwe ladekast in m'n slaapkamer aan het inruimen en de verhuisdozen die er nog staan aan het wegwerken. Straks nog even een wasje draaien, stofzuigen en de vaat doen. Dan ga ik vanmiddag even naar de kpn om een nieuwe telefoon te halen! Heb er zin in haha. Vanavond niet echt plannen denk een avondje bankhangen/forummen.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 22:54

mozzarella schreef:
Bazinga schreef:
mozzarella schreef:Op salaris wachten...heb mijn reiskosten van het hele jaar ingediend en ben zooo benieuwd wat ik ga krijgen hahaha. En daarna op de fiets boodschappen doen en alvast voor de vakantie wat dingetjes inkopen omdat de auto in reparatie is. Hopelijk is het droog.

Haha na al jouw FB berichten van 'reiskosten indienen, wat een hel', ben ik zelfs benieuwd Very Happy

God ja whahahaha kun je nagaan hoe erg ik manlief hier thuis gek ermee heb gemaakt. Mijn baas was uiteindelijk zo slim me een ultimatum te stellen: uiterlijk 1 juli alles inleveren hahaha. Dat had effect. Ik moest élk ritje berekenen via anwb routeplanner en ik rijd elke dag wel naar 3/4 adressen dus kun je nagaan wat een hels karwei dat was.
Heb je niet een iPhone toevallig? Mijn vriend heeft een app geïnstalleerd om de km-registratie automatisch bij te houden. Zodra hij of uit de auto stapt, vult ie de kilometerstand in en elke maand heeft ie dan heel makkelijk een overzichtje van alles wat ie gereden heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Cheesegirl zo 24 jul 2011 - 22:56

Nog net goedemorgen! smile

Ik heb onwijs lekker uitgelapen en dat vind ik helemaal niet vervelend want ik moet om half 2 bij de tandarts zijn...
Daarna ga ik nog even met mijn moeder naar het winkelcentrum en verder met mijn koffer inpakken.
Vanavond weer naar mijn vriend toe.

Fijne dag iedereen.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 22:57

Vergeet-me-nietje schreef:
mozzarella schreef:
Bazinga schreef:
mozzarella schreef:Op salaris wachten...heb mijn reiskosten van het hele jaar ingediend en ben zooo benieuwd wat ik ga krijgen hahaha. En daarna op de fiets boodschappen doen en alvast voor de vakantie wat dingetjes inkopen omdat de auto in reparatie is. Hopelijk is het droog.

Haha na al jouw FB berichten van 'reiskosten indienen, wat een hel', ben ik zelfs benieuwd Very Happy

God ja whahahaha kun je nagaan hoe erg ik manlief hier thuis gek ermee heb gemaakt. Mijn baas was uiteindelijk zo slim me een ultimatum te stellen: uiterlijk 1 juli alles inleveren hahaha. Dat had effect. Ik moest élk ritje berekenen via anwb routeplanner en ik rijd elke dag wel naar 3/4 adressen dus kun je nagaan wat een hels karwei dat was.
Heb je niet een iPhone toevallig? Mijn vriend heeft een app geïnstalleerd om de km-registratie automatisch bij te houden. Zodra hij of uit de auto stapt, vult ie de kilometerstand in en elke maand heeft ie dan heel makkelijk een overzichtje van alles wat ie gereden heeft.

Ik heb het al gebprobeerd, heb een android phone maar ze willen per se dat elke afstand wordt berekend met de anwb routeplanner :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum