Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
+20
Carra
Bliss
Elliot
Beachgirl
stargirl
luisa
Minx
Janelie
Sweety
TNMN
Oasis
flower
Atelier Madame
Vanillivi
nijntje4
May
Jente10
BJA
SparklingEyes
Prosecco
24 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
[quote="Marin"]Haha ja. En omdat we allebei avondmensen zijn, zeiden we al voor de grap. Ik vind dat niet erg. Ik begin NU inderdaad eindelijk pas op te leven vandaag. Dus komt mij ook wel goed uit.
Vandaar Ik vroeg het omdat het een doordeweekse dag en omdat er bij mij bij late dates altijd een 'seks-alarmbelletje' gaat rinkelen. Hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Ik ben behoorlijk paranoïde daarin.
Vandaar Ik vroeg het omdat het een doordeweekse dag en omdat er bij mij bij late dates altijd een 'seks-alarmbelletje' gaat rinkelen. Hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Ik ben behoorlijk paranoïde daarin.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Oh haha nee hoor Janelie, hij had er zelfs een eindtijd bij gegeven en gezegd dat we rustig aan beginnen Dus nee. Dat idee had ik er zeker niet bij.
Vruchtenhagel, ik had 'm naar 't kippenhok gestuurd, maar ik stuur 'm wel even naar jou dan. Misschien lukt dat niet.
Vruchtenhagel, ik had 'm naar 't kippenhok gestuurd, maar ik stuur 'm wel even naar jou dan. Misschien lukt dat niet.
Gast- Gast
Dat was binnen 1-2 weken. Ik had zoiets van laten we maar snel afspreken, want de andere keren had ik heel leuk contact, maar viel het in werkelijkheid toch tegen. Maar dit viel gelukkig niet tegen
Gast- Gast
Ook maar even hier gekopieerd, al leest men misschien het ook wel in het date topic.
Haha omg dat klinkt vrij ernstig inderdaad VH. Ik ben weer weg daar want vond die matches echt niets.
En ik ben intussen dus terug van de date
Het was wel heel erg gezellig Hij was iets te laat, en eerst natuurlijk even ongemakkelijk. maar al gauw was het heel gezellig en kletsten we er op los. Geloof dat we wel een klik hadden. Zaten iig leuk te kletsen, drie biertjes achterover getikt (lekker op het terras toch nog gezeten), en ja..was wel leuk! Kon ook lekker open zijn naar hem toe, en dat is wel een goed teken. Hij ook naar mij trouwens. Weet niet of we nou echt zaten te flirten, beetje misschien, en op een gegeven moment raakte ie wel met z'n hand m'n been aan, en later toen we weg gingen weer. Dus langzaam wel iets van fysiek contact, en ik zat ook wel beetje op onze body language te letten, en dat werd wel steeds minder gespannen en naar elkaar toe. Dus dat was wel positief. Ik weet niet of ik echt op hem zou kunnen vallen. Ik denk het wel, maar ik denk ook dat ik er gewoon echt nog niet aan toe ben. Ik vind het heel goed van mezelf dat ik dit wel geprobeerd heb, maar ik weet gewoon echt nog niet of ik dit al wel wil. Maar goed, laat het maar beetje bezinken. Ook vind ik het toch wel een nadeel dat hij echt heel erg druk met z'n werk is, hij maakt 60 a 70 urige werkweken en dat staat me ook niet heel erg aan. Ja leuk gedrevenheid, maar heeft ie wel tijd voor een relatie dan?
Maar al met al ben ik wel redelijk positief, we konden lekker kletsen, heel gemakkelijk en veel gelachen en ook al haat ik dit soort sociale conventies eigenlijk, het ging best goed, en dat vind ik in elk geval al een hele overwinning zo voor mezelf.
Haha omg dat klinkt vrij ernstig inderdaad VH. Ik ben weer weg daar want vond die matches echt niets.
En ik ben intussen dus terug van de date
Het was wel heel erg gezellig Hij was iets te laat, en eerst natuurlijk even ongemakkelijk. maar al gauw was het heel gezellig en kletsten we er op los. Geloof dat we wel een klik hadden. Zaten iig leuk te kletsen, drie biertjes achterover getikt (lekker op het terras toch nog gezeten), en ja..was wel leuk! Kon ook lekker open zijn naar hem toe, en dat is wel een goed teken. Hij ook naar mij trouwens. Weet niet of we nou echt zaten te flirten, beetje misschien, en op een gegeven moment raakte ie wel met z'n hand m'n been aan, en later toen we weg gingen weer. Dus langzaam wel iets van fysiek contact, en ik zat ook wel beetje op onze body language te letten, en dat werd wel steeds minder gespannen en naar elkaar toe. Dus dat was wel positief. Ik weet niet of ik echt op hem zou kunnen vallen. Ik denk het wel, maar ik denk ook dat ik er gewoon echt nog niet aan toe ben. Ik vind het heel goed van mezelf dat ik dit wel geprobeerd heb, maar ik weet gewoon echt nog niet of ik dit al wel wil. Maar goed, laat het maar beetje bezinken. Ook vind ik het toch wel een nadeel dat hij echt heel erg druk met z'n werk is, hij maakt 60 a 70 urige werkweken en dat staat me ook niet heel erg aan. Ja leuk gedrevenheid, maar heeft ie wel tijd voor een relatie dan?
Maar al met al ben ik wel redelijk positief, we konden lekker kletsen, heel gemakkelijk en veel gelachen en ook al haat ik dit soort sociale conventies eigenlijk, het ging best goed, en dat vind ik in elk geval al een hele overwinning zo voor mezelf.
Gast- Gast
Fijn dat het zo goed ging! Ook goed voor je zelfvertrouwen Ik zou me niet te druk maken om een potentionele toekomst, maar gewoon genieten van wat je nu hebt. Als jij er nog niet klaar voor bent dan geeft dat toch niets? En je weet nooit wat nog kan komen. Hebben jullie het al over een 2e date gehad?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Niet specifiek over een tweede date gehad. Wel gezegd van 'misschien en wie weet'. Ik wil het zelf gewoon ook allemaal even laten bezinken.
In principe wilde hij dit eerst op vriendschappelijke basis doen gisteren, omdat hij ook nog met een ander meisje had gedate onlangs, dus dat vond ie niet helemaal eerlijk tegenover haar. Maar hij smste me gisteren tijdens de sms-evaluatie dat het voor hem toch wel als date voelde gisteren, een date zonder zoenen Dus dat is denk ik wel positief.
In principe wilde hij dit eerst op vriendschappelijke basis doen gisteren, omdat hij ook nog met een ander meisje had gedate onlangs, dus dat vond ie niet helemaal eerlijk tegenover haar. Maar hij smste me gisteren tijdens de sms-evaluatie dat het voor hem toch wel als date voelde gisteren, een date zonder zoenen Dus dat is denk ik wel positief.
Gast- Gast
leuk
ff ontopic ik denk dat ik het record heb haha. Om half 12 in contact gekomen ongeveer. Om 12 bedacht goh laten we afspreken. En om half 2 ongeveer elkaar voor het eerst gezien. 1 klein detail dit was na de wk finale met een paar glazen wijn op. En nu nog steeds goed
ff ontopic ik denk dat ik het record heb haha. Om half 12 in contact gekomen ongeveer. Om 12 bedacht goh laten we afspreken. En om half 2 ongeveer elkaar voor het eerst gezien. 1 klein detail dit was na de wk finale met een paar glazen wijn op. En nu nog steeds goed
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Marin schreef:Niet specifiek over een tweede date gehad. Wel gezegd van 'misschien en wie weet'. Ik wil het zelf gewoon ook allemaal even laten bezinken.
sms evaluatie, jeetje Ik ben benieuwd of er nog een date komt, fijn dat hij iig vond dat het een date was, dan heeft hij toch 'iets' gevoelt!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Hahaha ja grappig was, dat ik niet eens hem smste. Hij begon met 'evalueren'. Wel grappig, dat had ik niet verwacht.
nou goed, lekker laten bezinken en ik zie wel Het was leuk, maar weet gewoon nog niet of ik er aan toe ben. Maar het was zeker een leuke jongen.
nou goed, lekker laten bezinken en ik zie wel Het was leuk, maar weet gewoon nog niet of ik er aan toe ben. Maar het was zeker een leuke jongen.
Gast- Gast
Marin schreef:Oh haha wat leuk Fairytale!
eigenlijk was het best een gestoorde actie en totaal niet veilig er had ik weet niet wat kunnen gebeuren. Maar ja is allemaal goed gegaan
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
nou goed, lekker laten bezinken en ik zie wel Het was leuk, maar weet gewoon nog niet of ik er aan toe ben. Maar het was zeker een leuke jongen.[/quote]
Wat bedoel je dan precies met nog niet eraan toe zijn? Sorry, ik ken je situatie verder niet, maar ik begrijp niet zo goed dat je wel op datingssites komt terwijl je tegelijkertijd niet weet wel aan een relatie toe te zijn.
Ik bedoel dit niet lullig hoor, denk juist dat je de eerste stap al hebt gezet door te internetdaten en ook af te spreken irl. Geeft dit al niet aan dat je er eigenlijk toch wel aan toe bent? Je staat immers wel open voor nieuwe contacten en het hoeft immers niet gelijk een relatie te worden. Geef het wat tijd, dan merk je vanzelf wel of dit wat kan worden of niet.
Wat bedoel je dan precies met nog niet eraan toe zijn? Sorry, ik ken je situatie verder niet, maar ik begrijp niet zo goed dat je wel op datingssites komt terwijl je tegelijkertijd niet weet wel aan een relatie toe te zijn.
Ik bedoel dit niet lullig hoor, denk juist dat je de eerste stap al hebt gezet door te internetdaten en ook af te spreken irl. Geeft dit al niet aan dat je er eigenlijk toch wel aan toe bent? Je staat immers wel open voor nieuwe contacten en het hoeft immers niet gelijk een relatie te worden. Geef het wat tijd, dan merk je vanzelf wel of dit wat kan worden of niet.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ah dat klinkt goed Marin!
Ik vind het ook fijn om je positief te "horen".
als het zo tussen jullie moet zijn dan komt het allemaal op zijn pootjes terecht.
Ik vind het ook fijn om je positief te "horen".
als het zo tussen jullie moet zijn dan komt het allemaal op zijn pootjes terecht.
Gast- Gast
Nee want verstand en gevoel kunnen heel tegenstrijdig zijn natuurlijk. Ik wil graag verder en probeer weer wat te daten, dus dit was al hele overwinning voor me. Maar ik heb nog hele heftige gevoelens voor iemand anders, met wie m'n vorige relatie was maar kunnen door omstandigheden niet bij elkaar zijn. Ik wil dat graag achter me laten want wil verder met m'n leven maar heb daar wel moeite mee. Dus daarom kijk ik beetje bij beetje of ik er al aan toe ben. Dus op date gaan is al hele stap. Hele leuke jongen ook, maar gevoelsmatig ben ik nog erg in tweestrijd. En dus is het gewoon aftasten naar waar ik aan toe ben. Lijkt me niets mis mee en beter dan in een vast stramien komen te zitten.
Gast- Gast
Of om het simpel en kort te zeggen: daar kan je alleen maar achter komen als je hè probeert.
Gast- Gast
Marin schreef:Of om het simpel en kort te zeggen: daar kan je alleen maar achter komen als je hè probeert.
Ja dat snap ik, maar nu heb je het geprobeerd en de conclusie is dat je er nog niet klaar voor bent/teveel met je ex in je hoofd zit?
Ik wil alleen zeggen, als het echt een leuke jongen is geef het dan ook de tijd. Je hoeft er nu nog niet klaar voor te zijn, dat kan toch groeien.
Nou ja, iedereen date op haar eigen manier, belangrijk is dat jij je er goed bij voelt.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ja precies daarom laat ik het ook even bezinken.
Gast- Gast
(ff nieuwsgierig) Nog contact met die jongen gehad?
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
Nee complete radiostilte. Snap er zelf ook weinig van. Maar geloof niet dat ik t nou zo erg vind n
Gast- Gast
Blaas dit topic weer even leven in. Hier na 3 weken "internetdaten" een date gehad. Wel na 1,5 week al nummers uitgewisseld dus voornamelijk contact via whatsapp.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Haha wat grappig, zo'n oud topic! Marin, was dit de eerste date met je huidige vriend? Of is de TO een andere Marin?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroline. schreef:Haha wat grappig, zo'n oud topic! Marin, was dit de eerste date met je huidige vriend? Of is de TO een andere Marin?
Ik zie geen Marin hoor, zie gast staan.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Beachgirl_24 schreef:Caroline. schreef:Haha wat grappig, zo'n oud topic! Marin, was dit de eerste date met je huidige vriend? Of is de TO een andere Marin?
Ik zie geen Marin hoor, zie gast staan.
Dit is Marin wel geweest, dat kun je uit t topic opmaken. Ze zal nu wel een nieuwe account hebben dus. Dit was niet met haar huidige vriend, dat was een paar maanden later geloof ik!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, hoe bedoel je oud topic...
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik deed vroeger altijd best lang over met afspreken, maar toen ik het een keer heb meegemaakt dat na maanden chatten en bellen het allemaal fake bleek te zijn, ben ik daarvan afgestapt.
Toen ik mijn man leerde kennen was het vrij snel. Van de 1e mailcontact hebben we na 1-2 dagen gebeld, na 10 dagen hadden we onze 1e date.
Daarna is alles snel gegaan bij ons, na 3 maanden woonden we samen en binnen jaar waren we getrouwd en zwanger.
Toen ik mijn man leerde kennen was het vrij snel. Van de 1e mailcontact hebben we na 1-2 dagen gebeld, na 10 dagen hadden we onze 1e date.
Daarna is alles snel gegaan bij ons, na 3 maanden woonden we samen en binnen jaar waren we getrouwd en zwanger.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de online daters..
» Hoe lang duurde het bij jullie voor dat het gras op kwam?
» Hoe lang is het voor jou geleden?
» Wat kook jij voor je date?
» Cadeautje voor jarige date?
» Hoe lang duurde het bij jullie voor dat het gras op kwam?
» Hoe lang is het voor jou geleden?
» Wat kook jij voor je date?
» Cadeautje voor jarige date?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: