Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

+20
Carra
Bliss
Elliot
Beachgirl
stargirl
luisa
Minx
Janelie
Sweety
TNMN
Oasis
flower
Atelier Madame
Vanillivi
nijntje4
May
Jente10
BJA
SparklingEyes
Prosecco
24 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? - Pagina 2 Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:08

Haha Noa uiteraard kom ik daarna even m'n verslag doen. Ik heb dit in geen jaren gedaan, dus help :P

Maar gelukkig helpt Fauve al met het uitzoeken van een outfit haha. En van hem moet ik m'n bril opzetten, want die vindt ie zo leuk bij me staan. smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? - Pagina 2 Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Bliss zo 17 apr 2011 - 8:15

Woohooooooooooooo SPANNEND!! Ik sluit me aan bij de meesten hier: wacht niet te lang! Het is verspilde tijd en moeite om tijden met iemand te mailen, die in t echt behoorlijk tegen blijkt te vallen. De eerste keer wachtte ik ook een maand ofzo, maar dat vond ik eigenlijk te lang. Ik wil meteen weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Met mijn huidige 'date' (voor zover ik hem zo kan noemen) duurde het volgens mij ook wel 3 of 4 weken, wat ik eigenlijk al te lang vond. Maar ik durf dan zelf weer niks voor te stellen, dus wacht altijd totdat hij met een voorstel komt Wink

Heeeeeel veel plezier! Waar spreken jullie af? En via welke site ken je hem?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:17

Mijn vorige ex heb ik ontmoet via E-matching en daarvoor heb ik ook nog een date gehad met een andere jongen. Dus ik ga mn best doen om zo goed mogelijk je vragen te beantwoorden.

Marin schreef:Vraagje voor de mensen die online aan het daten zijn of hebben gedaan (met/zonder succes).

Na hoe lang contact via de datingsite en/of email, heb je een date gepland en elkaar in het echt gezien? Ik geloof dat ik met alle dates na een aantal weken of zelfs maanden heb gewacht totdat ik met iemand ging afspreken. Ik vind het fijner als ik al het 1 en ander al weet voordat ik met iemand ga afspreken. Zodat ik niet voor onverwachte dingen kom te staan.
En vond je dat snel of kon je niet gauw genoeg afspreken in 't echt? Nee, dat vond ik wel prima eigenlijk. Net genoeg. 3/4 weken vind ik te snel.
Hoe is dat bevallen? Ik vond het wel prima eigenlijk. Mn andere date was zelfs iets te aanrakerig. Iets wat ik niet had verwacht en iets TE vond. Dat zijn juist de dingen die ik op een date wil achterkomen.
Spreek jij liever iemand langere tijd via de computer zodat het vertrouwd is, en dan pas afspreken, of ga jij liever direct in 't echt ontmoeten om te zien of de klik er is?
Ik ga voor het eerste, zodat ik al een klein beetje kan ontdekken of het een geschikte date vind. Dat is eigenlijk wel het makkelijkste ervan om elkaar digitaal te leren kennen, je kunt het altijd afwijzen. In het echt kan ik dat niet goed.
(...) Hij heeft het er nog niet over gehad, dus wie weet is ie net als ik, maar is het gek als we nog bijvoorbeeld twee a drie weken zouden wachten? Of zou ie maar denken van 'jeetje waarom wil ze nou maar niet afspreken?' Ik zou het initiatief van hem laten komen. Dat is helemaal niet zo gek hoor! ik vind het juiste te snel als je al elkaar wilt zien na twee/drie weken. Ik denk dat het wel van beide kanten moet komen als je met elkaar samen wilt afspreken. Misschien vind hij het wel iets te snel na twee/drie weken

Gewoon doen is zo'n makkelijk advies, en veel van jullie zouden dat vast wel adviseren, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik er mee aan moet. Wil eigenlijk nog een paar weekjes het aankijken (ook om m'n eigen redenen die ik zo heb)...maar misschien verpest ik het daar mee wel.

Als je vind dat je nog een paar weken wilt wachten, dan vind ik dat je dat moet houden. Volg je gevoel en wat je momenteel het beste voor je vind. Maar hiermee geef je ook een grens aan. Zoals ik al zei: als je samen wilt afspreken moet het van beide kanten komen. Misschien is hiermee nog niet echt snel een klik, maar je weet tenminste wel waar je aan toe bent.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:17

Haha ja dahaag Bliss ik ga echt niet zeggen waar we afspreken (maar dat weten we nog niet), want dan gaan jullie drieen natuurlijk ramptoeristen uithangen :P Mooi niet haha. Al hadden we 't wel over bepaalde spots en hij komt bijv ook wel eens bij Vapiano. Dat is echt gek, zo kan je elkaar zo tegen 't lijf lopen. Dus wel beter dat we elkaar morgen of overmorgen iig alvast zien.

En leuk, jij ook weer beetje aan 't daten dus?

Kennen elkaar via ematching smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:19

Marin schreef:Nou ik heb toch morgen of overmorgen een date met 'm smile (afhankelijk wat hem beter uit komt qua werk dus laat ie morgen pas weten)

Toch wat sneller dan gedacht, maar volgens mij klikt 't wel, hebben net bijna een uur langs zitten whatsappen smile

Maar ENG!

Hahaha, nou spannend! Very Happy Dus toch maar iets eerder afspreken? Veel plezier alvast en ik ben benieuwd naar je verhaal. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:19

Marin schreef:Haha ja dahaag Bliss ik ga echt niet zeggen waar we afspreken (maar dat weten we nog niet), want dan gaan jullie drieen natuurlijk ramptoeristen uithangen :P Mooi niet haha. Al hadden we 't wel over bepaalde spots en hij komt bijv ook wel eens bij Vapiano. Dat is echt gek, zo kan je elkaar zo tegen 't lijf lopen. Dus wel beter dat we elkaar morgen of overmorgen iig alvast zien.

Dat is een goede datingsite. Over het algemeen goede en serieuze reacties krijg je er. smile Leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:21

Dank je voor je uitgebreide antwoorden Bitterkoek smile
Ja ik vind dat zelf ook een hele fijne website.

En we hadden vandaag zo'n leuk contact en hij vroeg het, dus ach, ik stem er maar mee in. Heb wel het gevoel alsof er een klik is, maar als 't niet zo is, dan weten we dat ook maar direct.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:29

Marin schreef:Dank je voor je uitgebreide antwoorden Bitterkoek smile
Ja ik vind dat zelf ook een hele fijne website.

En we hadden vandaag zo'n leuk contact en hij vroeg het, dus ach, ik stem er maar mee in. Heb wel het gevoel alsof er een klik is, maar als 't niet zo is, dan weten we dat ook maar direct.

Graag gedaan hoor!

Misschien wordt die klik juist duidelijker als je inderdaad iets met elkaar afspreekt. Het kan alle kanten op gaan. Stel jezelf op zoals je dat zelf wilt. Maar probeer er vooral er van te genieten. Ik vind het wel erg spannend voor je hoor!

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 17 apr 2011 - 8:46

Marin schreef:Haha ja dahaag Bliss ik ga echt niet zeggen waar we afspreken (maar dat weten we nog niet), want dan gaan jullie drieen natuurlijk ramptoeristen uithangen :P Mooi niet haha. Al hadden we 't wel over bepaalde spots en hij komt bijv ook wel eens bij Vapiano. Dat is echt gek, zo kan je elkaar zo tegen 't lijf lopen. Dus wel beter dat we elkaar morgen of overmorgen iig alvast zien.

Uhh ik bedoelde eigenlijk gewoon in welke plaats je af ging spreken Very Happy Maar hij komt ook uit DH dus? Ik tref namelijk nooit eens een leuk iemand uit DH zelf, dus ik ging er ook al van uit dat die van jou uit een andere plaats kwam!

Ik ken die van mij ook via e-Matching :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:49

Haha oh zo. Ja DH dus :P

Oh jee straks ken je 'm ook via daar. Ik ga je even whatsappen met foto!

Gast
Gast

Bericht  Jente10 zo 17 apr 2011 - 11:40

Leuk dat hij het zelf voorstelde! smile Dan zou ik ook gewoon ja zeggen en niet meer langer wachten! Alvast veel plezier!!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 18:53

Oeh leuk spannend! Afhankelijk van de afstand tussen mij en diegene spraken we snel (binnen een week) of wat minder snel af.

Echt jaren terug had ik al een jongen op msn, hij vond mij helemaal het einde... maar ik was toen opeens bezet. Ongeveer een jaar terug deden we blijkbaar beide mee met een battle, en hij zei de dag na die battle op msn dat ie dacht dat ie me herkende. De keer erop wel met hem gesproken, wat een sukkel! Terwijl ie op msn best ok was, kortom ik spreek soms liever snel af zodat je gelijk weet wat je hebt!

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 17 apr 2011 - 20:29

Wat leuk, Marin! Ik ben heel benieuwd. Veel plezier alvast Very Happy

Ik heb mijn huidige vriend ontmoet na twee weken contact via internet, en nu wonen we samen Wink. Dus ja, mij is het wel bevallen haha!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 20:29

Oasis schreef:Wat leuk, Marin! Ik ben heel benieuwd. Veel plezier alvast Very Happy

Ik heb mijn huidige vriend ontmoet na twee weken contact via internet, en nu wonen we samen Wink. Dus ja, mij is het wel bevallen haha!

Same! Alleen dan na anderhalve week ontmoet Very Happy (maar goed dat wist je al Marin :P)

Gast
Gast

Bericht  TNMN ma 18 apr 2011 - 3:14

Wat leuk Marin, ik ben benieuwd om te lezen hoe hij in het echt is Very Happy Veel plezier iig!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  BJA ma 18 apr 2011 - 3:43

Cool! Toch de stap genomen?! Dan moet het vast goedkomen.
Dusse...op zijn laatst morgen heb je een date, dus misschien ook wel vandaag! Yeah!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Sweety ma 18 apr 2011 - 3:48

Leuk Marin! Heb je vandaag de date of toch morgen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:24

Hij smste net dat het vandaag niet gaat lukken, omdat ie nog druk met z'n werk is. Maar dat komt mij wel goed uit, want ik voel me best beroerd. Dus waarschijnlijk morgen dan, nou prima smile

Gast
Gast

Bericht  BJA ma 18 apr 2011 - 7:02

Spannend!
En je hebt een groot voordeel: het weer! Ideaal voor een date op het terras. smile
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:07

Haha het wordt 's avonds heel laat, dus dat gaat niet lukken :P maar voor een andere keer misschien wel inderdaad. Het is wel echt goed lente-fall-in-love weer Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:11

Oeh leuk Marin! Ik wil ook een what's app met foto Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:13

Haha komt er aan smile

Gast
Gast

Bericht  Janelie ma 18 apr 2011 - 7:47

Marin schreef:Haha het wordt 's avonds heel laat, dus dat gaat niet lukken :P maar voor een andere keer misschien wel inderdaad. Het is wel echt goed lente-fall-in-love weer Very Happy

Wat leuk! Waarom heel laat eigenlijk? I.v.m. zijn werk?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:55

Haha ja. En omdat we allebei avondmensen zijn, zeiden we al voor de grap. Ik vind dat niet erg. Ik begin NU inderdaad eindelijk pas op te leven vandaag. Dus komt mij ook wel goed uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 8:25

Marin schreef:Haha komt er aan smile

Ik heb hem nog niet gehad smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: