Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie aan de muur?

+18
Jeanette
Muppetje
mzcharlotte
Lejow
Bloem86
Error
Ella
Mizz_S
Mida4you
Mamasapje
Mamsie
Caroow
JD
ExpressoB
Pien
Snoes
Cheesegirl
Feline
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie aan de muur?

Bericht  Bloem86 zo 17 apr 2011 - 2:25

*Marietje* schreef:Ik heb aan e muur boven de bank een soort van wandrek..
Er staan kaarsjes op, nog wat prulletjes en foto's... ik ben er nog steeds erg blij mee!

Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 1049090110_5_L7NL

Dit vind ik heel gaaf! Waar heb je dat wandrek vandaan als ik vragen mag?!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie aan de muur?

Bericht  Lejow zo 17 apr 2011 - 3:38

*Marietje* schreef:en dit zag ik eens bij eigen huis en tuin.
Voor de bschrijving om het te maken kun je kijken op eigenhuisentuin.nl. Dan even kijken onder "Sfeer en inspiratie" en dan onder "3d fotowand"

Je kunt natuurlijk elk behangetje uitkiezen dat je leuk vind...
op de website van eigen huis en tuin staan trouwens wel meer van dit soort ideetjes

Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 31_3D-fotowand_20x12

Die heb ik 'nagemaakt' in de versimpelde versie Very Happy
Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 P1010092
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  mzcharlotte zo 17 apr 2011 - 4:40

Lejow, ik zeg missie geslaagd. Ik vind die van jou eigenlijk veel leuker (denk vanwege de kleurencombinatie).

*Marietje*, ik vind wat jij aan de muur hebt echt super, waar heb je het vandaan? Als set ook of heb je de lijstjes apart gekocht?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Muppetje zo 17 apr 2011 - 4:46

Wij hebben een wallflower boven de eettafel

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  JD zo 17 apr 2011 - 5:17

@ zegmaar en bloem,

Het zijn 2 losse wandrekken, die ik heel strak tegen ekaar aan heb gehangen, waardoor het lijkt alsof het er 1 is. Heb hem bij de intratuin vandaan, was 20 euro per rek geloof ik, dus valt op zich mee.
De lijsjtes, frutseltjes enzo heb ik er gewon zelf los bij gekocht... het meeste daarvan komt ook bij intratuin vandaan geloof ik...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Lejow zo 17 apr 2011 - 5:24

zegmaar_ schreef:Lejow, ik zeg missie geslaagd. Ik vind die van jou eigenlijk veel leuker (denk vanwege de kleurencombinatie).

*Marietje*, ik vind wat jij aan de muur hebt echt super, waar heb je het vandaan? Als set ook of heb je de lijstjes apart gekocht?

Dank je!
Het behang wat er op zat kwam terug op de schouw op de muur er tegen over (althans, het is vroeger een schouw geweest denk ik, nu was het gewoon zo'n uitstekende muur.. (dit klinkt vaag hehe)) en in de gang!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 6:46

Carola589 schreef:

Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 18-xl-photoframe-productvisual

De zwarte is nu €59.00 geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  JD di 10 mei 2011 - 9:56

ik zag dat je bij de ... flair (dacht ik) zo'm grote fotolijst als hierboven cadeau krijgt bij een jaarabbonement...misschien heb je daar wat aan?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 19:49

Pijnlijk onderwerp. Momenteel niks. Omdat mijn vriend en ik er niet samen uit kunnen komen, haha. :P Ik zou heel graag (in de eethoek) een grote wereldkaart aan de muur willen, maar dat wil mijn vriend niet. Dus compromis gesloten en nu hangt er wel een wereldkaart in huis, maar boven op de logeer/hobbykamer.
Nu hangt er wel iets in de zithoek, maar dat is al gedeeltelijk verbleekt door de zon en past niet meer zo goed bij onze nieuwe bank (die we inmiddels ook al weer 2 jaar hebben).
Ik zou wel heel graag een mooie foto van onze rondreis door Zuid Amerika op canvas willen laten maken en die aan de muur hangen in de zithoek, hetzelfde met de eethoek. Maar daar zijn we het nog niet over eens Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 10 mei 2011 - 21:54

Break Of Day schreef:Pijnlijk onderwerp. Momenteel niks. Omdat mijn vriend en ik er niet samen uit kunnen komen, haha. :P Ik zou heel graag (in de eethoek) een grote wereldkaart aan de muur willen, maar dat wil mijn vriend niet. Dus compromis gesloten en nu hangt er wel een wereldkaart in huis, maar boven op de logeer/hobbykamer.
Nu hangt er wel iets in de zithoek, maar dat is al gedeeltelijk verbleekt door de zon en past niet meer zo goed bij onze nieuwe bank (die we inmiddels ook al weer 2 jaar hebben).
Ik zou wel heel graag een mooie foto van onze rondreis door Zuid Amerika op canvas willen laten maken en die aan de muur hangen in de zithoek, hetzelfde met de eethoek. Maar daar zijn we het nog niet over eens Evil or Very Mad

Mannen ook! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 23:34

Ik wil in het nieuwe huis van alle 3 de kinderen portretten maken en dan op canvas of aluminium laten afdrukken van 50 bij 50.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 11 mei 2011 - 0:18

Schilderijen van huilende zigeunerkindjes, foute geborduurde schilderijen, Mariameuk, schilderijen die ik zelf gemaakt heb en euhm, dat was het wel Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Sarah1985 wo 11 mei 2011 - 0:18

ik heb bij de eettafel een groot schilderij met allemaal foto's erop
Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 DSC_0069-1
Boven de openhaard 3 doeken met foto's die ik zelf gemaakt heb
Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 DSC_0070
En boven de bank een groot doek die ik ook gemaakt heb
Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 DSC_0071-1
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Mari wo 11 mei 2011 - 0:23

Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 Foto-UUGYR4GD

Wij hebben zelf lijsten op een plaat geplakt en die plaat geschilderd. Lijsten zitten met klitteband vast zodat we kunnen wisselen. Toen die klaar was zag ik die grote zwarte van de expo, had een hoop werk gescheeld, maar nu ist wel uniek.

Marietje die van jou vind ik geweldig die ga ik ook nog is maken voor boven smile
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Lovely wo 11 mei 2011 - 0:32

Ik heb een grote zwart wit foto van mezelf met mijn zusje aan de muur hangen.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  VeryCherry wo 11 mei 2011 - 0:36

Dit hebben we ook nog, staan inmiddels wel wat andere dingen op smile

Wat hebben jullie aan de muur? - Pagina 2 997805709_5_8JBI
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 0:50

@ Paris, heb jij die foto`s ergens gebruikt voor kaarten? Ze komen me bekend voor.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 wo 11 mei 2011 - 6:49

Lily schreef:@ Paris, heb jij die foto`s ergens gebruikt voor kaarten? Ze komen me bekend voor.
welke foto's bedoel je? Ik heb hier wel eens die foto's geplaatst mischien dat je ze daar van kent
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: