Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser

3 plaatsers

Ga naar beneden

flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser Empty flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser

Bericht  loesje vr 15 apr 2011 - 1:50

hebben jullie dit nou ook? want ik heb al meedere keren een andere speen gekocht omdat die weer snel verkleurt was nadat hij in de vaatwasser is gedaan. ik doe de speen 1 keer per dag in de vaatwasser.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser Empty Re: flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser

Bericht  duckie vr 15 apr 2011 - 1:53

is het erg als hij verkleurt dan?
ik gebruik avent spenen en die gaan aan het eind van de dag ook allemaal in de vaatwasser en soms blijven ze een beetje dof maar soms ook wel weer wat helder...

ligt het ook niet aan wat je nog meer in je vaatwasser hebt zitten? ik doe namelijk ook alle kolfspullen en flessen in de vaatwasser en nu had ik er laatst toevallig ook nog wat anders bij in zitten met ietwat rode saus ofzo dus nu zijn sommige dingen een beetje rozig verkleurd maar ik dacht dat het geen kwaad kon eigenlijk?!
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser Empty Re: flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser

Bericht  Kat1980 vr 15 apr 2011 - 1:55

Misschien komt het door bepaalde kleurstoffen in de etensresten. Als je bv macaroni hebt gegeten, worden plastic bakjes ook altijd een beetje roodkleurig.

Ik gebruik zelf altijd een magnetronsterillisator, dus heb er verder geen ervaring mee.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser Empty Re: flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser

Bericht  Kat1980 vr 15 apr 2011 - 1:56

Duckie: Mijn kraamhulp zei dat je tegenwoordig de fles na de kraamweek gewoon in de vaatwasser mag doen. Maar goed, ik vind het zelf persoonlijk frisser in een magnetronsterillisator.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser Empty Re: flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser

Bericht  duckie vr 15 apr 2011 - 2:02

ik ben pas na 5 of 6 weken begonnen met af en toe een fles en nu doe ik alles in de fles en doe ze allemaal in de vaatwasser, alle spullen die ik nodig ben voor kolfen en flessen. heb een extra stand op de vaatwasser voor extra hygiene (een fles tekentje) weet niet wat het extra doet eigenlijk heb me daar niet in verdiept maar dan naast het normale programma druk ik die er bij in en dan doet hij er 10 min langer over. daarna als het sochtends klaar is haal ik alles eerst weer door een bak met koud water om af te spoelen en dan zeg ik het op mn droogrekje... eens in de zoveel tijd doe ik een paar dingen in de magnetron sterilisator maar das niet standaard dat ik dat doe... en dan weet ik ook niet welke ik wel en niet heb gehad want doe dan niet alles
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser Empty Re: flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser

Bericht  loesje vr 15 apr 2011 - 2:15

ik stop niks speciaal in de vaatwasser dat is het gekke ook. Maar zolang het maar geen kwaad kan dan vind het het wel best
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser Empty Re: flesspeen van bibi verkleurt in de vaatwasser

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum