flesjes in de vaatwasser
+5
holaagirl
Wennes
Darius
Fearie
_Mashimaro_
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
flesjes in de vaatwasser
Vanaf wanneer steriliseerde of kookte je de flesjes niet meer uit, maar gingen ze mee in de vaatwasser?
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Re: flesjes in de vaatwasser
D. is nu 4.5 maand en ik doe ze sinds een maandje in de vaatwasser. Eigenlijk geen idee of dat wel mag al zo vroeg
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Eigenlijk vanaf het begin al wel! Onze kraamhulp zei dat we de flesjes gerust konden mee laten draaien in de vaatwasser. Wel altijd goed voor gewassen en evt met de flessenborstel tussen de dop en dat randje schoongemaakt.
Wij hebben difrax flessen en die kunnen dus helemaal uit elkaar.. Alle los (kleine onderdelen) in een vakje van het bestek en dan draaiden wij wel het heetste programma; 70graden..
Daarnaast kookte ik ze dus ook wel wekelijks uit...
Wij hebben difrax flessen en die kunnen dus helemaal uit elkaar.. Alle los (kleine onderdelen) in een vakje van het bestek en dan draaiden wij wel het heetste programma; 70graden..
Daarnaast kookte ik ze dus ook wel wekelijks uit...
Gast- Gast
Hier ook gewoon vanaf het begin. Al doe ik ze voor de zekerheid 2x per week door de sterilisator.
Gast- Gast
Ik heb flesjes nog nooit in de vaatwasser gedaan, altijd even met een sopje afgewassen. Ook snel klaar (al heb ik wel eens een hekel aan de klus!) en voor mijn idee net even wat frisser. Daarnaast blijven de flesjes en de spenen ook langer mooi.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Vanaf een maand of 10. Daarvoor deed ik ze nog altijd in de sterilisator.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Sinds een maandje of 8...
Eerst steriliseerde ik alles steeds. Nu draaien ze lekker in de vaatwasser mee, en soms steriliseer ik ze weer eens!
Eerst steriliseerde ik alles steeds. Nu draaien ze lekker in de vaatwasser mee, en soms steriliseer ik ze weer eens!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
uitkoken nog best wel lang, alleen steeds minder vaak. Vanaf 7 / 8 maanden geregeld in vaatwasser, en dan na paar keer uitkoken.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Na 2,5 week. Toen was het niet meer nodig volgens de kraamzorg. Ben er zelf ook nooit zo moeilijk in geweest.
Gast- Gast
Wij hebben zo'n speciaal programma op de vaatwasser zitten voor flesjes. Heb het eigenlijk nooit gebruikt.
Kook het nog steeds elke dag uit. Ons zoontje is nu 5 maanden. Weet eigenlijk niet of het nog nodig is, maar goed dan is het in ieder geval lekker schoon
Kook het nog steeds elke dag uit. Ons zoontje is nu 5 maanden. Weet eigenlijk niet of het nog nodig is, maar goed dan is het in ieder geval lekker schoon
Gast- Gast
na 1 maand
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik doe het nog om en om, ene dag in de sterilisator en andere dag gewoon even afwassen.. Vind het afwassen zo'n k*tklus, maar altijd in de sterilisator is ook niet fris, ondanks afspoelen blijft er toch wat melk achter wat gaat stinken.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik heb die dingen veel te lang uitgekookt... Ik denk echt tot een maand of 6. Was ik gewoon zo gewend en dacht er niet meer bij na, tot mijn moeder zei- joh, wat een werk.. Tot wanneer moet je dat doen? Soms doe ik dingen gewoon op de automatische piloot...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Flesjes
» bier flesjes.
» Flesjes niet leegdrinken..
» Kleine flesjes champagne.
» Waar koop ik glazen flesjes?
» bier flesjes.
» Flesjes niet leegdrinken..