Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider?

3 plaatsers

Ga naar beneden

kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider? Empty kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider?

Bericht  kwak ma 6 aug 2012 - 9:06

Ik heb op MP een strolly ride gezien, dit lijkt veel handiger als een meerijdplankje en D. zou het veel leuker vinden.
Ik kan hem in de buurt goedkoop overnemen, maar past hij op een mutsy slider? Ik kan het niet vinden op internet en misschien heeft iemand van jullie er ervaring mee.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider? Empty Re: kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider?

Bericht  vlinder-19 ma 6 aug 2012 - 17:54

Het is toch ook gewoon een meerijdt plankje? Tenminste wat ik op de foto's zie als ik google...
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider? Empty Re: kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider?

Bericht  kwak ma 6 aug 2012 - 20:01

vlinder-19 schreef:Het is toch ook gewoon een meerijdt plankje? Tenminste wat ik op de foto's zie als ik google...
nee, het is een soort van fietsje.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider? Empty Re: kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider?

Bericht  ekjir@M ma 6 aug 2012 - 20:40

Dan zou ik voor een kid-sit gaan. Ik vind ´m als ik het op foto´s zie vrij hoog en onstabiel ogen. Mijn zoontje zou er in de eerste bocht al vanaf gevallen zijn denk ik.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider? Empty Re: kan een Bibi Swiss Strolly Ride op een mutsy slider?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum