Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij vaak "fluiterij" om je heen?

+24
SnowWhite
Jerry
Bliss
Arwyn
Mari
Ambivalence
Blond
Jeanette
Qiara
Merai
_Lacey_
Sjaantje
minoessepoes
Queen
Melis_je
_Femme
Jules
luisa
Cow
VeryCherry
SoGood
May
Suus
Pussycat
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij vaak "fluiterij" om je heen? Empty Heb jij vaak "fluiterij" om je heen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:27

Dus wordt er vaak naar je gefloten of getoeterd door onbekenden? smile
En vind je dat leuk of heb je er juist een hekel aan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij vaak "fluiterij" om je heen? Empty Re: Heb jij vaak "fluiterij" om je heen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:29

Zo nu en dan.. Niet regelmatig, maar ook niet maar 2x per jaar ofzo.. Ik vind het wel leuk hoor, dan lach ik nog even extra lief naar ze! Wink

Gast
Gast

Heb jij vaak "fluiterij" om je heen? Empty Re: Heb jij vaak "fluiterij" om je heen?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:30

Ik fietste laatste naar het station en toen werd er naar me gefloten door plantsoenmedewerkers. Ik kijk nooit, ik weet me gewoon weg geen houding te geven.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 14 apr 2011 - 3:30

Zo af en toe maar alleen als ik alleen loop of fiets... en dat is niet zo vaak want meestal loopt mijn man naast mij en dan doen ze het gek genoeg niet.. Laughing
ooh ja 1 keertje wel toen was ik hoogzwanger, maar dat zagen ze pas later.
Dus ze zaten al te fluiten en te kijken totdat ze mijn buik zagen :P toen moesten zij ook hard lachen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Zo af en toe, vind het soms wel grappig, maar soms ook heel vervelend.

In de straat waar mijn vriend hiervoor woonde gebeurde het heel vaak als ik in alleen naar de supermarkt liep, heel irritant. Die mannen bleven je dan ook echt hele tijd nastaren...

Gast
Gast

Bericht  Suus do 14 apr 2011 - 3:30

_Donnaa schreef:Zo nu en dan.. Niet regelmatig, maar ook niet maar 2x per jaar ofzo.. Ik vind het wel leuk hoor, dan lach ik nog even extra lief naar ze! Wink
+1 Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

ik nooit maar weet ook dat ik geen beauty ben haha. Ach en soms word ik zelfs aangesproken met jongeman ofzo. Dat vind ik dan wel weer beschamend.

Gast
Gast

Bericht  May do 14 apr 2011 - 3:32

Naar mij wordt ook nooit gefloten. Of ik hoor het niet hahaha.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SoGood do 14 apr 2011 - 3:32

Precies de reden waarom ik niet meer wil hardlopen in de stad.

Volgens mij wordt hier trouwens iedere vrouw nagetoeterd of gefloten. Neutral
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  VeryCherry do 14 apr 2011 - 3:35

Heel vaak, helemaal nu met die bouwvakkers voor de deur Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:36

Lily schreef:. Ach en soms word ik zelfs aangesproken met jongeman ofzo. Dat vind ik dan wel weer beschamend.
Dat zou ik ook echt niet tof vinden! Wat zeg je dan in zo'n situatie?

Gast
Gast

Bericht  Cow do 14 apr 2011 - 3:39

Ik hoor soms wel gefluit en getoeter om me heen maar weet niet of het voor mij is want kijk echt nóóít op of om!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:51

Ik loop heel vaak hard in de stad (ik moet ook wel want ik woon er middenin en ik ga niet eerst een stuk fietsen naar het park). Ik geniet juist altijd van de blikken Embarassed Edit: maar gefloten wordt er trouwens niet vaak (wat ik wel snap want ik zie er niet uit als ik hardloop)

Gast
Gast

Bericht  luisa do 14 apr 2011 - 3:58

Jep, zodra ik hakken aan heb en haar los wordt er gefloten. Nou ja, niet elke dag ofzo, maar merk wel dat het erg aan mijn kledingstijl van de dag ligt.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:01

Gefloten niet. Tis maar goed ook, want dat vind ik reuze irritant. Getoeter, niet zo meer.

Gast
Gast

Bericht  Jules do 14 apr 2011 - 4:02

Zo af en toe, maar ik geef er eigenlijk vrij weinig om.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:03

Regelmatig, maar ik loop vaak door zonder te kijken.

Zo heeft mijn vriend ook eens naar me gefloten, ik liep gewoon door.
Stond hij ineens naast me, helemaal verontwaardigd dat ik niet eens keek :-)

Gast
Gast

Bericht  _Femme do 14 apr 2011 - 4:08

Ja vooral door de vele polen hier in de buurt, dan kan ik me zelfs vies voelen als ze dat doen... Ook bij bouwvakkersplaatsen, maar het ligt aan m'n humeur hoe ik daar op reageer. Als ik chagerijnig ben negeer ik ze en anders zeg ik gewoon gedag smile Meer voor de vriendelijkheid, het doet me eigenlijk niks

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:17

Hier ook regelmatig. Zeker als ik ga hardlopen komt het vaak voor, maar dan soms ook wel grappig bedoelde opmerkingen. Ligt er een beetje aan van wie het komt en hoe de situatie is hoe ik reageer. Ik krijg er altijd een soort gevoel bij, soms is dat positief, soms negatief. En aan de andere kant als ik me een beetje heb opgedoft en mijn haar mooi zit en ik hakken aanheb en het 's avonds is, dan wordt er ook veel gefloten, zeker in de net iets gevaarlijkere buurten. Dat kan soms wel bedreigend overkomen als je langs zo''n groepje fietst... maar meestal bedoelen ze het niet verkeerd.

Ik zou het ook niet leuk vinden als er nooit iemand naar me keek... dus tja, soms is het leuk, soms minder leuk, maar al met al geniet ik stiekem toch een beetje van de aandacht Embarassed

Laatst aangepast door Noa op do 14 apr 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 14 apr 2011 - 4:50

Ik vind al dat gedrag alleen maar vervelend, alsof ik als vlees op poten behandeld word.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:56

Eigenlijk alleen als ik me leuk kleed, als ik uit ga ofzo. In de kroeg krijg ik wel veel sjans.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:58

Purple schreef:
Lily schreef:. Ach en soms word ik zelfs aangesproken met jongeman ofzo. Dat vind ik dan wel weer beschamend.

Nah dat was op m`n vorige werk, dan zei een klant jongeman mag ik wat vragen en draaide ik me om en dan zagen ze toch wel dat ik een jongedame was dus dan ow sorry sorry. Maar dit komt wel eens vaker voor, zeg meestal niks. Wat moet ik erop zeggen dan :S

Gast
Gast

Bericht  Queen do 14 apr 2011 - 5:03

Lily schreef:
Purple schreef:

Nah dat was op m`n vorige werk, dan zei een klant jongeman mag ik wat vragen en draaide ik me om en dan zagen ze toch wel dat ik een jongedame was dus dan ow sorry sorry. Maar dit komt wel eens vaker voor, zeg meestal niks. Wat moet ik erop zeggen dan :S

Heb je dan niet zoiets, misschien moet ik me iets vrouwelijker kleden o.i.d, zeker als het vaker gebeurt? Of vind je het niet erg?

Lijkt me toch niet echt fijn eerlijk gezegd...

Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 5:16

Een uur geleden nog toen ik uit m'n werk kwam en de doorgaande weg wilde oversteken. Ik voel me daar niet zo prettig bij en vind het helemaal walgelijk als ik bij de bus sta te wachten en een auto stopt om vervolgens te zien dat het raampje wordt open gedaan om iets tegen me te zeggen of te fluiten en dan door te rijden. Soms voel ik me serieus net een soort van hoerenverschijning; liep een tijdje geleden in Rome op weg terug naar het hotel en eerst stopte er een man met een dikke pooierbak die minimaal 45 was en die vroeg of ik meeging wat drinken. Nou ehm, thanks but no thanks. Vervolgens sta ik voor het hotel en loopt er een opa voorbij die hetzelfde vroeg; compleet schaamteloos, waar m'n zus gewoon bij stond. Dag erna loop ik vlakbij Colosseum en wordt gewoon m'n tel.nr gevraagd door een Italiaan en toen zei ik voor de grap dat 'ie dat maar even aan m'n vader moest vragen en wees naar m'n vader. Wat doet die lunatic? Gaat gewoon echt naar m'n vader toe en m'n vader heeft de rest van de dag me nauwlettend in de gaten gehouden, doordat ik continu naast hem moest blijven lopen.;-)

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 14 apr 2011 - 5:16

Dagelijks, maar goed ik fiets dan ook naar huis in een mantelpakje met een niet te lange rok en met hakken eronder, langs een bouw plaats.

Ik vind het eerlijk gezegd irritant en ik weet nooit hoe te reageren, dus meestal reageer ik maar niet.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: