Hoe deze broek combineren?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe deze broek combineren?
Ik heb laatste deze jeans gekocht, ik heb alleen geen flauw idee hoe ik hem moet combineren!
Op internet zie ik ze veel met wijde blousjes, maar aangezien ik brede heupen en brede schouders heb, moet ik echt iets getailleerds hebben, anders ben ik een vierkant blok..
Iemand een idee wat er goed op kan?
Op internet zie ik ze veel met wijde blousjes, maar aangezien ik brede heupen en brede schouders heb, moet ik echt iets getailleerds hebben, anders ben ik een vierkant blok..
Iemand een idee wat er goed op kan?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe deze broek combineren?
Wat een gave broek! Waar is 'ie van? Je kunt hem dragen met een strakker truitje en een blazer. Staat vast erg leuk. Hakken, of laarsjes er onder.
Gast- Gast
Hebben jullie ook nog een idee qua kleur?
Ik heb wit geprobeerd, maar dat is gelijk zo hard. Zwart is wel erg saai, haha. Ik draag nooit zwarte broeken, dus heb daar niet zoveel ervaring mee.
Carrie: De broek is van Vila
Ik heb wit geprobeerd, maar dat is gelijk zo hard. Zwart is wel erg saai, haha. Ik draag nooit zwarte broeken, dus heb daar niet zoveel ervaring mee.
Carrie: De broek is van Vila
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
SUPER leuke broek!! Ik wil ook een zwarte broek met coating, maar die van de H&M zit mij niet mooi. Ik ga dit weekend dus naar de Vila . Welke maat heb jij?
Je kan het combineren met juist veel kleuren! Een witte, wijde, zijden blouse kan heel goed . Of roze, kobaltblauw, groen, wijnrood, etc.
Je kan het combineren met juist veel kleuren! Een witte, wijde, zijden blouse kan heel goed . Of roze, kobaltblauw, groen, wijnrood, etc.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe is deze broek leuk te combineren?
» Hoe zouden jullie deze broek combineren
» Broek combineren
» Deze rok combineren
» Wat op deze broek?
» Hoe zouden jullie deze broek combineren
» Broek combineren