Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor vensterbank hebben jullie?

+2
blondje1313
Prosecco
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  Prosecco wo 13 apr 2011 - 6:14

Voor in m'n nieuwe huis moet ik vensterbanken uitzoeken, maar ik vind het nogal lastig.

Wat voor materiaal vensterbank hebben jullie? En als je hem zelf uitgekozen hebt, waarom heb je daarvoor gekozen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 6:19

Wij hebben vensterbanken van hout.
Ik heb ze zelf wit geschilderd. Ik wilde graag wat bredere vensterbanken en het moest makkelijk zelf te doen zijn dus kwamen we automatisch hierop uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 6:21

We hebben stenen vensterbanken aan de voorkant en boven. En aan de achterkant hebben we 2 witte kunstof vensterbanken. Wij huren dus hebben ze niet zelf uitgekozen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  blondje1313 wo 13 apr 2011 - 7:33

Boven hebben we kunststof van een bouwmarkt.
Beneden hebben we belgisch hardsteen, maar daar zitten helaas wel veel 'foutjes' in, nep is denk ik wel mooier.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:41

wij hebben antraciet-kleurige natuurstenen vensterbanken. Zaten er al in toen we hierin kwamen, maar ik vind ze erg mooi. Ze hadden wat mij betreft alleen wel wat breder gemogen, nu kan er nauwelijks wat in staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:42

Van hout, vrij breed en wit hoogglans. Niet ideaal want je ziet alle stof erop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  Jerry wo 13 apr 2011 - 9:40

Wij hebben 'kant en klare' vensterbanken gehaald bij de bouwmarkt. Je kunt ze krijgen tot ongeveer een lengte van 4 meter (ik had 2,67 nodig en 2,10 was te kort, dus moest ik meteen 4,10...). Op maat gezaagd en op de oude vensterbank (zat een oude, hele smalle met lelijke steentjes) geplakt met montagekit... Kind kan de was doen smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  Jules do 14 apr 2011 - 4:43

Wij hebben houten vensterbanken met een sierlijstje, zelf gemaakt.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  bolus26 do 14 apr 2011 - 10:01

wij hebben zo een standaard vensterbak van de bouwmarkt een beetje zwart grijs. doet t prima en ziet er redelijk mooi uit.

we hebbe neen huurhusi dus hebbe ner niet te veel geld aan uit gegeven
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  Mari do 14 apr 2011 - 22:20

Bij ons zaten de vensterbanken er al in. Aan de voorkant hout, aan de achterkant kunstof. Ik vind houdt mooier dan kanstof, maar mocht ik ooit kiezen in een ander huis vind ik natuursteen ook wel wow
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor vensterbank hebben jullie? Empty Re: Wat voor vensterbank hebben jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum