Wat voor dekbed hebben jullie?
+6
Lady4
Rush
Coccinelle
Rovine
Monte
Okidoki
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voor dekbed hebben jullie?
Ik ben me op dit moment aan het oriënteren op een nieuw dekbed. Het liefst wil ik een donzen of een half donzen dekbed maar die zijn zo ontzettend duur.
Nu zag ik dat de dekbedden bij de Hema in de aanbieding zijn. Heeft iemand ervaring met deze dekbedden? En heb je een tweepersoons dekbed of twee eenpersoons dekbedden?
Nu zag ik dat de dekbedden bij de Hema in de aanbieding zijn. Heeft iemand ervaring met deze dekbedden? En heb je een tweepersoons dekbed of twee eenpersoons dekbedden?
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Wat voor dekbed hebben jullie?
Wij hebben een donzen van de hema..of nouja.2..
2x140x200/220!
Dit ook, omdat we eerst zo'n hele grote hadden en ik dat echt een pokkenwerk vond om op te maken!
Dus nu dus 2xenkel..ideaal :-) ook geen geklooi toen ik die grote uit het raam wou hangen om even lekker te laten luchten zeg maar, dus ik vind het wel ideaal 2x 140
2x140x200/220!
Dit ook, omdat we eerst zo'n hele grote hadden en ik dat echt een pokkenwerk vond om op te maken!
Dus nu dus 2xenkel..ideaal :-) ook geen geklooi toen ik die grote uit het raam wou hangen om even lekker te laten luchten zeg maar, dus ik vind het wel ideaal 2x 140
Gast- Gast
Ja, het lijkt mij inderdaad ook lastig om zo´n groot tweepersoons dekbed op te maken. En ik vind het heerlijk om mezelf helemaal in mijn dekbed te rollen dus vandaar dat ik meer neig naar twee eenpersoons dekbedden. Bevalt de kwaliteit van het dekbed van de Hema je goed?
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb schapenwol. Dons zou ik ook wel prettig vinden, maar dit is ook een prima dekbed.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Okidoki schreef:Ja, het lijkt mij inderdaad ook lastig om zo´n groot tweepersoons dekbed op te maken. En ik vind het heerlijk om mezelf helemaal in mijn dekbed te rollen dus vandaar dat ik meer neig naar twee eenpersoons dekbedden. Bevalt de kwaliteit van het dekbed van de Hema je goed?
Ja hoor ik vind ze super! ZIjn lekker dik, en vooral als je 4 seizoenen neemt zoals wij..dan heb je 2 delen die samen eenhele dikke vormen of 2x los, een zomer en winter deel noemen ze dat!
Je kan ze wassen (d8 60 graden!) en je maakt ze met van die drukknoopjes vast; niet te wild mee omgaan anders breekt er een stukje van zo'n plastic drukgaatje af en dan klikt deze niet meer vast (heb ik dus gedaan) maargoed, heb daar verder geen hinder van :-)
Heb ze ook in de aanbieding gekocht..weet niet meer precies voor hoeveel.
Gast- Gast
Wij hebben ook 2x 140 van de hema en die bevallen prima. Binnenkort moeten we een nieuwe, dan ga ik naar Ikea. Die schijnen ook goed te zijn en zijn niet duur. Vinden jullie het niet rommelig, 2 losse? Ik vind het zo jammer dat ik nu nooit mijn bed echt netjes op kan maken
Gast- Gast
Eline schreef:Wij hebben ook 2x 140 van de hema en die bevallen prima. Binnenkort moeten we een nieuwe, dan ga ik naar Ikea. Die schijnen ook goed te zijn en zijn niet duur. Vinden jullie het niet rommelig, 2 losse? Ik vind het zo jammer dat ik nu nooit mijn bed echt netjes op kan maken
Sprei dr over heen :-) en dan lijkt het nog een beetje haha
Gast- Gast
Wij hebben ook 2 losse, wij vouwen ze dubbel en leggen ze dan dwars op het bed, als we het opmaken althans. Dat ziet er netjes uit. Geen idee waar we ze gekocht hebben, ze zijn niet zo nieuw meer.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben een 4-seizoenen donzen dekbed van 220x240 en ik vind het heerlijk! Was inderdaad wel prijzig, hoeveel hij uiteindelijk gekost heeft weet ik niet meer.
Gast- Gast
Wij hebben ook een 4 seizoenen donzen dekbed 220x240. Vind het echt heerlijk, nu liggen er 2 dekens op en in de zomer haal ik er een deel af. Ik heb hem toendertijd gekocht bij de wehkamp.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
We hebben half dikke van de IKEA in 200x200. Als we een nieuw bed kopen wil ik een grotere, we hebben nu altijd ruzie over het dekbed! Maar ik vind 2 losse niks.
Gast- Gast
Ik wil ook een groter nieuw dekbed, om dezelfde reden hahaha!Pippa schreef:We hebben half dikke van de IKEA in 200x200. Als we een nieuw bed kopen wil ik een grotere, we hebben nu altijd ruzie over het dekbed! Maar ik vind 2 losse niks.
Alleen we hebben hele mooie overtrekken en daar heb je dan niks meer aan
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat is de reden dat ik het nog niet heb ook, dan moeten we ook allemaal nieuwe overtrekken en die van ons vind ik nu zo leuk juist
Gast- Gast
Ik heb een lits-jumeaux dekbed (240x200) van synthetisch materiaal. Dat laatste weet ik niet zeker, maar het zo'n lekker zwaar en knisperend dekbed. Origenele prijs 200 euro, maar ik heb hem voor 50 euro bij mijn nieuwe boxspring gekocht.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Jaaa inderdaad. Nou heb ik geen extreem dure overtrekken ofzo, maar wel mooie die precies bij onze kamer passen.
Ach het is ook wel knus onder een krap dekbed, maar als m`n vriend ziek of onrustig is, dan is het net een wrap en lig ik te bibberen.
Ach het is ook wel knus onder een krap dekbed, maar als m`n vriend ziek of onrustig is, dan is het net een wrap en lig ik te bibberen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij hebben een donzen dekbed van de ikea van 240 bij 220. Nou ja we hebben er 2, een gemiddelde qua warmte en een koude. Mijn vriend heeft het altijd koud en ik altijd heet dus dan kunnen we dat dekbed op hem leggen en niet op mij . Ik wilde per se dons en deze waren helemaal niet zo duur. Ik vind dons echt veel fijner dan de anderen die we hadden..
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Pippa schreef:We hebben half dikke van de IKEA in 200x200. Als we een nieuw bed kopen wil ik een grotere, we hebben nu altijd ruzie over het dekbed! Maar ik vind 2 losse niks.
Dat hadden wij ook, vandaar een 240 bij 220 gekocht en nu nooit meer ruzie
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Wij hebben een synthetisch dekbed, want onder een donzen dekbed krijg ik last van benauwdheid. Ik weet nog dat we een keer een weekendje naar Berlijn waren en dat ik steeds zo'n last had van een piepende ademhaling. Zodra we buiten waren ebde het dan weer weg. Op een gegeven moment kwam ik erachter dat het door het dekbed kwam. Ik ben allergisch voor dieren, onder meer voor vogels.
Ons dekbed is volgens mij gewoon de goedkoopste van de Ikea, die vind ik prima, ik heb het er nooit koud onder.
Ons dekbed is volgens mij gewoon de goedkoopste van de Ikea, die vind ik prima, ik heb het er nooit koud onder.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben ook een 4 seizoenen donzendekbed van 240x220 van de Ikea. Die hebben we nu 5 á 6 jaar en bevalt nog steeds erg goed!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben een 200x200 donzen dekbed van de IKEA. En ik ben er super blij mee. We hadden altijd 2 140x200 dekbedden maar dat vonden we ongezellig en geklooi met twee losse dekens want we liggen altijd helemaal tegen elkaar aan. Ben zo blij met deze! Lekker zwaar, niet te warm, niet te koud en was echt helemaal niet duur! Moet alleen nu nog wel wat leuke overtrekken kopen want dat is inderdaad het nadeel van wisselen van maat, je moet allemaal nieuwe dingen kopen.
Gast- Gast
Een 4 seizoenen momenteel en dan allebei een 1 persoons. Vind dat een stuk prettiger dan samen onder 1 dekbed. Ik heb ooit een donzen dekbed gehad en dat vond ik echt heel fijn, dus misschien dat we die weer gaan aanschaffen als we een nieuw bed kopen (over half jaartje)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ganzendons, 4 seizoenen, 240x220. Gelukkig kwamen wij laatst een aanbieding tegen tijdens een opheffingsuitverkoop.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor een dekbed hebben jullie?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hypotheek vraagjes
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Hypotheek vraagjes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: