Bandenpijn?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bandenpijn?
Van het weekend had ik al veel last van mijn buik, maandag was ik boodschappen aan het doen en toen kon ik echt gewoon niet meer lopen van de pijn. Thuis op de bank geploft en niks meer gedaan, maar het duurde echt een paar uur voordat het wegtrok. Vannacht werd ik weer wakker van de pijn in mijn buik. Het is een een hele felle, stekende pijn die heel lang aanhoudt, echt wel urenlang gewoon.
Is dit nou bandenpijn?
Is dit nou bandenpijn?
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Bandenpijn?
dat zou best kunnen, ik had met vlagen ook zoveel pijn. Dan kon ik niet meer rechtop lopen, alleen dubbel geklapt wilde het een beetje.
Maargoed, als je je zorgen maakt over de pijn, moet je wel even bellen!
Maargoed, als je je zorgen maakt over de pijn, moet je wel even bellen!
Gast- Gast
Bandenpijn was bij mij niet zo hevig, meestal was het gewoon een korte felle steek bij een onverwachte beweging of bij het niezen/hoesten. Daarna was het meteen weer weg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Kan inderdaad best bandenpijn zijn, maar ligt eraan waar je het voelt.
Meestal voel je het aan de onder/zijkant van je buik en/of in je liezen en schaamstreek.
Ik heb er nu heel veel last van in mijn liezen. Het lopen kan dan ook erg moeilijk zijn.
Maar inderdaad, bij onzekerheid, gewoon even je vk bellen.
Sterkte!
Meestal voel je het aan de onder/zijkant van je buik en/of in je liezen en schaamstreek.
Ik heb er nu heel veel last van in mijn liezen. Het lopen kan dan ook erg moeilijk zijn.
Maar inderdaad, bij onzekerheid, gewoon even je vk bellen.
Sterkte!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga morgen inderdaad even de verloskundige bellen, al is het alleen maar om mezelf gerust te stellen
Ben bang dat 4 dagen in de kinderopvang blijven werken misschien toch wel een beetje teveel van het goede is.
Ben bang dat 4 dagen in de kinderopvang blijven werken misschien toch wel een beetje teveel van het goede is.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
kan inderdaad bandenpijn zijn. Had er ook zoveel last van. Deed dan ook teveel dus stapje terugnemen is misschien goed idee...
Vk bellen voor controle is het beste om jezelf gerust te stellen!
Vk bellen voor controle is het beste om jezelf gerust te stellen!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit ook bandenpijn?
» bandenpijn
» Bandenpijn?
» Bandenpijn, hoe voelt dat?
» Hoe voelt bandenpijn?
» bandenpijn
» Bandenpijn?