bandenpijn
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
bandenpijn
wat te doen met bandenpijn?
Ik heb sinds vrijdagavond echt last van mijn rug, waarschijnlijk bandenpijn.
Zitten gaat nog wel, maar het staan en het lopen doen gewoon pijn, vanmorgen ben ik van nood maar uit bed gegaan omdat ik niet meer kon liggen.
en dan is dit ook nog mijn werkweekend maar ik heb me ziek gemeld omdat het staan en lopen echt pijn doen.
Wie heeft de tip?!
zit me nu al druk te maken voor morgen want dan hebben we een begrafenis waar we lang moeten staan en lopen.
Ik heb sinds vrijdagavond echt last van mijn rug, waarschijnlijk bandenpijn.
Zitten gaat nog wel, maar het staan en het lopen doen gewoon pijn, vanmorgen ben ik van nood maar uit bed gegaan omdat ik niet meer kon liggen.
en dan is dit ook nog mijn werkweekend maar ik heb me ziek gemeld omdat het staan en lopen echt pijn doen.
Wie heeft de tip?!
zit me nu al druk te maken voor morgen want dan hebben we een begrafenis waar we lang moeten staan en lopen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: bandenpijn
DE tip heb ik zeker niet. Ik heb het gehad met een week of 18. Mijn buik was in een week tijd geëxplodeerd qua groei zag ik later op foto's, dus zo gek was het allemaal niet.
Ik kon niet lopen, eigenlijk alleen zitten en dan nog deed het nog heel veel pijn. Een bekkenband hielp bij mij iets. Ik heb ook een stevige sjaal om mijn buik/bekken geknoopt gehad. Ik merkte gewoon dat dat voor stevigheid zorgde die mijn rug niet meer kon dragen... Bij mij duurde het overigens maar echt een paar dagen dat het ZO'N pijn deed...
En voor die begrafenis. Ik denk dat niemand het je kwalijk neemt als je wat vaker gaat zitten. Misschien een idee om een klapstoel mee te nemen ofzo?
Ik kon niet lopen, eigenlijk alleen zitten en dan nog deed het nog heel veel pijn. Een bekkenband hielp bij mij iets. Ik heb ook een stevige sjaal om mijn buik/bekken geknoopt gehad. Ik merkte gewoon dat dat voor stevigheid zorgde die mijn rug niet meer kon dragen... Bij mij duurde het overigens maar echt een paar dagen dat het ZO'N pijn deed...
En voor die begrafenis. Ik denk dat niemand het je kwalijk neemt als je wat vaker gaat zitten. Misschien een idee om een klapstoel mee te nemen ofzo?
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik begin nu ook weer steeds meer last van mijn banden en rug/bekken te krijgen. Van mijn vorige zwangerschap en na bevalling ben ik bekend met bekkenklachten en bij een 2e heb je ook meer kans op bandenpijn. Mijn VK adviseerde om contact op te nemen met een bekkentherapeut (ook ivm mijn klachten tijdens de vorige zwangerschap). Een bekkenband helpt ook goed zeggen ze, maar deze mag je volgens mij ook niet de gehele tijd gebruiken. En meer rustmomenten inlassen. En als je het morgen niet volhoud gewoon gaan zitten als dit mogelijk is, niemand zal er raar op kijken denk ik.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Dé tip is denk ik helaas alleen maar rustiger aan doen. Bij mij hielp bewegingen afwisselen ook: lopen, staan, zitten en liggen... Sterkte!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
ja, maar rustiger aan doen vind ik zo lastig.
Ik heb me dit weekend dus ziek gemeld maar ik kan moeilijk half in de ziekte wet gaan omdat ik de ene dag wel last heb en de andere dag niet.
Ik moet dinsdag naar de VK, zal het eens even overleggen want het is wel lastig.
over het zitten bij de begrafenis, ik vind dat heel vervelend zelf omdat ik eigenlijk nog helemaal niet zo dik ben volgens de mensen om mij heen.
voor mijn gevoel ben ik al wel echt dik omdat ik niet zwanger gewoon echt geen buik heb en echt slank ben dus voor mij is dit heel wat maar ja, dat weten de mensen niet die wat verder van me af staan of me niet kennen.
Ik heb me dit weekend dus ziek gemeld maar ik kan moeilijk half in de ziekte wet gaan omdat ik de ene dag wel last heb en de andere dag niet.
Ik moet dinsdag naar de VK, zal het eens even overleggen want het is wel lastig.
over het zitten bij de begrafenis, ik vind dat heel vervelend zelf omdat ik eigenlijk nog helemaal niet zo dik ben volgens de mensen om mij heen.
voor mijn gevoel ben ik al wel echt dik omdat ik niet zwanger gewoon echt geen buik heb en echt slank ben dus voor mij is dit heel wat maar ja, dat weten de mensen niet die wat verder van me af staan of me niet kennen.
kwak- Ratel
Snap wel dat je dat lastig vind. Sterkte morgen. Hopenlijk kan je daarna wel even rusten zodat het misschien niet al te erg is de volgende dag?
En wat betreft het ziek melden. Ik zou inderdaad even met je vk overleggen. En misschien kan je op je werk hier ook afspraken over maken? Kan me voorstellen dat een werkgever het ook niet handig vind als je de ene dag ziekmeld en een paar dagen later er weer bent, en dan weer ziek meld. Maar dat zal per werk en werkgever verschillen!
En wat betreft het ziek melden. Ik zou inderdaad even met je vk overleggen. En misschien kan je op je werk hier ook afspraken over maken? Kan me voorstellen dat een werkgever het ook niet handig vind als je de ene dag ziekmeld en een paar dagen later er weer bent, en dan weer ziek meld. Maar dat zal per werk en werkgever verschillen!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Ik heb ook vaak bandenpijn (gehad). Soms hielp het mij juist om een of andere manier om wel te lopen juist, dat de pijn dan over ging.
Echt tips heb ik niet, het kwam en ging. Nog steeds trouwens...
Echt tips heb ik niet, het kwam en ging. Nog steeds trouwens...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
ik werk in de zorg, thuiszorg.
ik voel me al zo lullig, ik werk er sinds dat ik 12 week zwanger ben en heb al 2 week in de ziektewet gezeten in de vakantie periode en net in de week dat ik ook bijna 40u zou werken en ik vind het nu zo erg als ik me weer moet ziek melden of rustig aan moet doen. Vind ik echt erg!
ik voel me al zo lullig, ik werk er sinds dat ik 12 week zwanger ben en heb al 2 week in de ziektewet gezeten in de vakantie periode en net in de week dat ik ook bijna 40u zou werken en ik vind het nu zo erg als ik me weer moet ziek melden of rustig aan moet doen. Vind ik echt erg!
kwak- Ratel
Ik vind het ook moeilijk om het aan te geven, moet morgen ook in overleg met mijn leidinggevende om korter/lichter werk te gaan doen. Zie er nu al tegenop! Maar ik heb ook weinig zin om te eindigen zoals vorige keer na mijn bevalling dat ik bijna niet meer kan lopen van de BI. Hoe is het nu? Is het al iets minder dan afgelopen vrijdag? Ik zou ook overleggen met je VK of evt contact opnemen met een bekkentherapeut baat heeft bij je klachten. Het scheelt echt als je oefeningen hebt om het evt te verlichten.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit ook bandenpijn?
» Bandenpijn?
» Bandenpijn?
» Hoe voelt bandenpijn?
» Bandenpijn, hoe voelt dat?
» Bandenpijn?
» Bandenpijn?