Is dit normaal belastingdienst?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit normaal belastingdienst?
Ineens krijg ik een brief aan van waarin staat: Dat ik nog 75 euro zorgtoeslag krijg over het jaar 2009 zonder dat ik iets aan gevragen heb.
Hebben ze mijn gegevens uit zichzelf van 2009 gecheckt?
Wie heeft dit ook? en is dit normaal? Ben voortaan zo schichtig over de belasting dienst dat ik nooit geloof dat ik ineens 75 euro terug krijg over 2 jaar geleden.
groetjes.
Hebben ze mijn gegevens uit zichzelf van 2009 gecheckt?
Wie heeft dit ook? en is dit normaal? Ben voortaan zo schichtig over de belasting dienst dat ik nooit geloof dat ik ineens 75 euro terug krijg over 2 jaar geleden.
groetjes.
remover27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11
Re: Is dit normaal belastingdienst?
Ja dat is wel normaal volgens mij. De belastingdienst loopt altijd een (paar) jaar achter.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dat zal je definitieve berekning van 2009 wel zijn.. je krijgt je zorgtoeslag altijd op voorlopige basis, tot dat hij definitief is vastgesteld (op basis van je definitieve verzamelinkomen).
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
het rare is als ik de pagina omdraai staan daar 2 bedragen van mij en mijn partner apart.
En dat is niet ons jaar inkomen ofzo maar er staat wel gegevens inkomen bij.
Heb ik al meer gemerkt van hoe vaak ik het ook goed doorgeef daar altijd een ander bedrag staat ook bij het normale aangifte doen. Weet iemand hoe dit komt?
En dat is niet ons jaar inkomen ofzo maar er staat wel gegevens inkomen bij.
Heb ik al meer gemerkt van hoe vaak ik het ook goed doorgeef daar altijd een ander bedrag staat ook bij het normale aangifte doen. Weet iemand hoe dit komt?
remover27- Fluisteraar
hmm okee heb weleens een brief gehad waar ik precies op 0 uit kwam over 2009.
Maar okee die gegevens die zei nu hebben gebruikt die kloppen 100% dan? Niet dat ze op iets anders af gaan?
Bedankt dames!!!
Maar okee die gegevens die zei nu hebben gebruikt die kloppen 100% dan? Niet dat ze op iets anders af gaan?
Bedankt dames!!!
remover27- Fluisteraar
Het kan zijn dat je in 2009 nog geen toeslag partner had/bent? Dat is misschien de reden dat er achterop het papier twee personen staan. Je kunt altijd even bellen
Gast- Gast
Brennuss schreef:Het kan zijn dat je in 2009 nog geen toeslag partner had/bent? Dat is misschien de reden dat er achterop het papier twee personen staan. Je kunt altijd even bellen
jawel hoor ben al 10 jaar samen met hem. ook volgens de belasting.
hmm ja het zal wel. Zal ik kunnen genieten van mij 75 euro? of apart zetten? haha.. had al iets leuks gezien ik koop bijna nooit iets.
remover27- Fluisteraar
remover27 schreef:Brennuss schreef:Het kan zijn dat je in 2009 nog geen toeslag partner had/bent? Dat is misschien de reden dat er achterop het papier twee personen staan. Je kunt altijd even bellen
jawel hoor ben al 10 jaar samen met hem. ook volgens de belasting.
hmm ja het zal wel. Zal ik kunnen genieten van mij 75 euro? of apart zetten? haha.. had al iets leuks gezien ik koop bijna nooit iets.
Ik zal het even apart houden en bellen zodat je het zeker weet. Het zal wel goed zijn, maar het is vervelend als je het straks terug moet betalen als je het niet kunt missen.
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Ik zou ze even bellen en anders het geld even apart houden.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: