Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

+20
Merai
Lady4
Catwoman79
Ugly Betty
Ploen
BJA
Vanillivi
Bliss
Vlinderrr
Atelier Madame
VeryCherry
Verde
Blond
Jeanette
Monte
Serena
Toet
Mida4you
Minx
Sweety
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 1:11

VeryCherry schreef:Ik heb alles van Angry Birds al uitgespeeld, nu is het wachten op de updates Very Happy
Echt waar?! Wow! Ik moet nog veel vrijspelen met de gewone Angry Birds.
Cover Orange heb ik ook op mijn telefoon staan. De kinderen van mijn vriendin vinden dat leuk. Nou ja meer het melodietje en dat ze gaan zeggen oh no als de wolk eraan komt. Very Happy
En die moet ik ook nog uitspelen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 1:16

Sweety schreef:
@ Donnaa: Dat zijn er niet veel meer waar je mee sms.
Nee iedereen heeft Whatsapp haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 1:18

Helaas.. Haha.. Nadat ik het hier neerzette ging ik eens kijken met wie ik nog sms. Dat zijn er eigenlijk ook maar 2.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Atelier Madame wo 13 apr 2011 - 2:00

Ik ben verslaafd aan mn telefoon, en dan voornamelijk angry birds angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Mida4you wo 13 apr 2011 - 2:07

Monte schreef:
Mirjam4you schreef:
Marin schreef:Smsjes of whatsapp verslaving heb ik niet.

Wel lippenbalsem en internet verslaving :P

Dan kan ik je de hand schudden Marin. Ik heb ook een lippenbalsem verslaving en ik kan absoluut niet meer zonder. Overal heb ik potjes liggen ( naast mijn bed, in mijn tas, in mijn jas ) En dan ben ik verslaafd aan deze: ( de blauwe en de groene )

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Vaseline_3_keer

:shock: is dat je eigen foto? Want die gele wil ik maar heb hem nergens gezien. Lijkt me erg handig en ''lekker''

Hey Monte, is niet mijn eigen foto. De gele heb ik trouwens ook nog nooit gezien? Misschien te koop op internet via een webshop ofzo?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  VeryCherry wo 13 apr 2011 - 2:12

Sweety schreef:
VeryCherry schreef:Ik heb alles van Angry Birds al uitgespeeld, nu is het wachten op de updates Very Happy
Echt waar?! Wow! Ik moet nog veel vrijspelen met de gewone Angry Birds.
Cover Orange heb ik ook op mijn telefoon staan. De kinderen van mijn vriendin vinden dat leuk. Nou ja meer het melodietje en dat ze gaan zeggen oh no als de wolk eraan komt. Very Happy
En die moet ik ook nog uitspelen.

Yup, ik speel het vaak 's avonds en ik heb ook de versie voor Windows, dus ik kan het ook nog op de computer spelen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Vlinderrr wo 13 apr 2011 - 2:55

Ik ben verslaafd aan Happy Harvest.
Vlinderrr
Vlinderrr
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 27
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 3:31

VeryCherry schreef:
Yup, ik speel het vaak 's avonds en ik heb ook de versie voor Windows, dus ik kan het ook nog op de computer spelen Wink
Ook op pc? Oeh die ga ik zoeken :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Bliss wo 13 apr 2011 - 3:44

Ik ben ook verslaafd en wel aan
- Labello!! (al 10-15 jaar geloof ik)
- internet
- telefoon: sinds vorige week heb ik een smartphone en dat gaat ten koste van mn nachtrust :P Heb ik mezelf er eindelijk toe gezet de laptop 's avonds uit te doen en naar bed te gaan, ga ik daar doodleuk wéér mn mail en FB liggen checken... Moet hier echt mee kappen, want ik ga steeds te laat slapen nu!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Vanillivi wo 13 apr 2011 - 3:49

Bliss schreef:Ik ben ook verslaafd en wel aan
- Labello!! (al 10-15 jaar geloof ik)
- internet
- telefoon: sinds vorige week heb ik een smartphone en dat gaat ten koste van mn nachtrust :P Heb ik mezelf er eindelijk toe gezet de laptop 's avonds uit te doen en naar bed te gaan, ga ik daar doodleuk wéér mn mail en FB liggen checken... Moet hier echt mee kappen, want ik ga steeds te laat slapen nu!

+1, ik heb echt OVERAL labello's. Sowieso ga ik het huis niet uit zonder eentje in mijn jaszak, en eentje in mijn tas. In de auto ligt er eentje en omdat ik van filiaal wissel ligt er op elk filiaal waar ik wel eens kom ook een labello. En naast mn bed. Anyway, waar niet eigenlijk Wink

Daarnast heb ik een Fringe en Glee verslaving. Was vroeger nooit van het downloaden maar nu ben ik zo ongeveer de eerste!

En ik knak met mijn vingers, schijnt niet gezond te zijn maar ik doe het wel een aantal keer per dag. Op de een of andere manier voelt het dan beter!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  BJA wo 13 apr 2011 - 3:52

What's App is super, maar het maakt mij wel ongeduldiger dan sms.
Je ziet het namelijk als iemand een berichtje aan het typen is.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 3:54

Vanillivi schreef:
Daarnast heb ik een Fringe en Glee verslaving. Was vroeger nooit van het downloaden maar nu ben ik zo ongeveer de eerste!
Hier nog eentje... Ben nu begonnen met seizoen 3 van Fringe op mijn laptop Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 3:54

BJA schreef:What's App is super, maar het maakt mij wel ongeduldiger dan sms.
Je ziet het namelijk als iemand een berichtje aan het typen is.
Is wel fijn dat je het kan zien maar je wordt er inderdaad ongeduldig van. Ik heb meestal zoiets van druk dan op enter :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  BJA wo 13 apr 2011 - 3:57

Sweety schreef:
BJA schreef:What's App is super, maar het maakt mij wel ongeduldiger dan sms.
Je ziet het namelijk als iemand een berichtje aan het typen is.
Is wel fijn dat je het kan zien maar je wordt er inderdaad ongeduldig van. Ik heb meestal zoiets van druk dan op enter :P
Haha inderdaad! Maar aan de anders kant, als iemand eenmaal aan het typen is, weet je wel dat je een berichtje krijgt haha!
Ach, het is top en gratis!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 4:00

Dat dan weer wel! Ik ga soms ook gewoon online voor het online zijn :shock:
Dan hoop ik dat mensen zien dat ik online ben geweest en dat ze me dan smsen. Een meid zou mij namelijk nog smsen waarom ze zo weinig met me afsprak en elke afspraak annuleerde of niet op reageerde. Ik zou nog een uitleg krijgen maar dat is alweer 2 maanden (!!) geleden. Nu heb ik zoiets van spring een boom in, maar toch wil ik het wel weten. Maar ik ga niet als eerste smsen ook al is het gratis :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Ploen wo 13 apr 2011 - 4:04

Ja whatsupp is leuk!! Ik stuur nu echt super veel berichtjes naar mijn vriend, vind het gewoon leuk. Terwijl het eigenlijk hetzelfde principe is als smsen.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Ugly Betty wo 13 apr 2011 - 4:13

Ik ben lichtelijk verslaafd aan het forum. Ik kan wel zonder en soms zit er ook een paar dagen niet op, maar als ik achter een computer zit kijk ik wel altijd even.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Vanillivi wo 13 apr 2011 - 4:14

Sweety schreef:
Vanillivi schreef:
Daarnast heb ik een Fringe en Glee verslaving. Was vroeger nooit van het downloaden maar nu ben ik zo ongeveer de eerste!
Hier nog eentje... Ben nu begonnen met seizoen 3 van Fringe op mijn laptop Very Happy

Ohh spannend! Er komt nog zoveel leuks! Ik ben nu bij aflevering 17 van seizoen 3 en las op internet dat seizoen 4 vanaf sept. uitgezonden gaat worden in Amerika smile Er is zelfs een Fringepedia (als in soort van Wiki), en een massivedynamic.com.
(Nerd-modus uit nerd ). Heb een vriend van mij ook verlsaafd gemaakt en nu heeft hij heel zijn studentenhuis ook aan het kijken gekregen!

Sorry, was even spam!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 4:16

Vanillivi schreef:
Sweety schreef:
Vanillivi schreef:
Daarnast heb ik een Fringe en Glee verslaving. Was vroeger nooit van het downloaden maar nu ben ik zo ongeveer de eerste!
Hier nog eentje... Ben nu begonnen met seizoen 3 van Fringe op mijn laptop Very Happy

Ohh spannend! Er komt nog zoveel leuks! Ik ben nu bij aflevering 17 van seizoen 3 en las op internet dat seizoen 4 vanaf sept. uitgezonden gaat worden in Amerika smile Er is zelfs een Fringepedia (als in soort van Wiki), en een massivedynamic.com.
(Nerd-modus uit nerd ). Heb een vriend van mij ook verlsaafd gemaakt en nu heeft hij heel zijn studentenhuis ook aan het kijken gekregen!

Sorry, was even spam!
Oeh.. ik ga gelijk naar de site kijken Very Happy
Ik vind het echt een goede serie! Waar kan je de Fringepedia vinden?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 6:31

Ik heb nog iets... En dat is wel heel erg eigenlijk. Ik vind het lekker om soms met een theelepel pindakaas uit de pot te halen en dan de pindakaas van de theelepel op te eten. Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  VeryCherry wo 13 apr 2011 - 6:32

Oh Sweety, dat deden mijn broertje en ik vroeger met een potte witte chocoladepasta Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Sweety wo 13 apr 2011 - 6:52

Haha.. Gelukkig er zijn dus wel meer mensen die zoiets hebben Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Catwoman79 wo 13 apr 2011 - 7:14

Mirjam4you schreef:
Monte schreef:
Mirjam4you schreef:
Marin schreef:Smsjes of whatsapp verslaving heb ik niet.

Wel lippenbalsem en internet verslaving :P

Dan kan ik je de hand schudden Marin. Ik heb ook een lippenbalsem verslaving en ik kan absoluut niet meer zonder. Overal heb ik potjes liggen ( naast mijn bed, in mijn tas, in mijn jas ) En dan ben ik verslaafd aan deze: ( de blauwe en de groene )

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Vaseline_3_keer

:shock: is dat je eigen foto? Want die gele wil ik maar heb hem nergens gezien. Lijkt me erg handig en ''lekker''

Hey Monte, is niet mijn eigen foto. De gele heb ik trouwens ook nog nooit gezien? Misschien te koop op internet via een webshop ofzo?

Op drogistplein zijn ze nog te krijgen en anders moet je ze uit het buitenland halen.
http://www.drogistplein.nl/winkel/C/140019/vaseline-lip-therapy-sun-protection.html
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:21

Bijna niemand in mijn telefoonlijst heeft whatsapp laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Bliss wo 13 apr 2011 - 7:29

Ik ben ook nog een paar verslavingen vergeten, namelijk:
- accessoires: OORBELLEN, kettingen, sjaaltjes, nagellak, ik blijf het kopen!
- schoenen: heb een redelijk schoenentic, die ik ook wel een soort verslaving kan noemen...
- en de allerbelangrijkste: MUZIEK!! Ik kan er echt niet zonder en elk mogelijk moment van de dag zet ik de radio of iPod aan smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 2 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum