Zijn jullie ook zo "verslaafd"?
+20
Merai
Lady4
Catwoman79
Ugly Betty
Ploen
BJA
Vanillivi
Bliss
Vlinderrr
Atelier Madame
VeryCherry
Verde
Blond
Jeanette
Monte
Serena
Toet
Mida4you
Minx
Sweety
24 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?
Bliss schreef:- telefoon: sinds vorige week heb ik een smartphone en dat gaat ten koste van mn nachtrust Heb ik mezelf er eindelijk toe gezet de laptop 's avonds uit te doen en naar bed te gaan, ga ik daar doodleuk wéér mn mail en FB liggen checken... Moet hier echt mee kappen, want ik ga steeds te laat slapen nu!
Hier precies zo! Sinds ik mijn iPhone heb, ligt dat ding bijna 24/7 in mijn hand. Ik laptop daarentegen wel een stuk minder!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
ik ben verslaafd aan Rummikub op facebook sinds iemand van het forum mij dat heeft laten zien
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik ben verslaafd aan het dagcafe...
+1!!!
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Ik ben verslaafd aan het dagcafe...
+1!!!
Hier voel ik mij ook wel een beetje door aangesproken Al ben ik er door de verhuizing etc. wat minder geweest de laatste weken.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Hier voel ik mij ook wel een beetje door aangesproken Al ben ik er door de verhuizing etc. wat minder geweest de laatste weken.
Daar moet dan gauw verandering in komen!
Gast- Gast
+1!Alex schreef:ProudMama schreef:Ik ben verslaafd aan het dagcafe...
+1!!!
En ik ben verslaafd aan chippies...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jade schreef:ik ben verslaafd aan Rummikub op facebook sinds iemand van het forum mij dat heeft laten zien
Muwha, hier nog 1! Ik speel 't sinds 1 januari en heb 't sindsdien al 700 keer gespeeld. Maar heb er nu ook een andere FB verslaving bij; Ravenwood Fair, ook erg leuk!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Dat heb ik met Bebogeen.Sweety schreef:Ik heb nog iets... En dat is wel heel erg eigenlijk. Ik vind het lekker om soms met een theelepel pindakaas uit de pot te halen en dan de pindakaas van de theelepel op te eten.
Gast- Gast
Bij mij 34, haha..Maple schreef:Bijna niemand in mijn telefoonlijst heeft whatsapp
Gast- Gast
Sweety schreef:Ik heb nog iets... En dat is wel heel erg eigenlijk. Ik vind het lekker om soms met een theelepel pindakaas uit de pot te halen en dan de pindakaas van de theelepel op te eten.
+1
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Sweety schreef:Oeh.. ik ga gelijk naar de site kijkenVanillivi schreef:Sweety schreef:Hier nog eentje... Ben nu begonnen met seizoen 3 van Fringe op mijn laptopVanillivi schreef:
Daarnast heb ik een Fringe en Glee verslaving. Was vroeger nooit van het downloaden maar nu ben ik zo ongeveer de eerste!
Ohh spannend! Er komt nog zoveel leuks! Ik ben nu bij aflevering 17 van seizoen 3 en las op internet dat seizoen 4 vanaf sept. uitgezonden gaat worden in Amerika Er is zelfs een Fringepedia (als in soort van Wiki), en een massivedynamic.com.
(Nerd-modus uit ). Heb een vriend van mij ook verlsaafd gemaakt en nu heeft hij heel zijn studentenhuis ook aan het kijken gekregen!
Sorry, was even spam!
Ik vind het echt een goede serie! Waar kan je de Fringepedia vinden?
Het is fringepedia.net geloof ik. Op mijn werk geeftie nu alleen aan dat de pagina niet weergegeven kan worden.
Ik zal voor de zekerheid thuis nog even kijken als ik er erg in heb, daar staat de website bij mijn favorieten!
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben een beetje verslaafd aan Twitter. Als ik achter de pc zit staat het altijd aan, en anders kijk ik zeer regelmatig op mijn telefoon..
Gast- Gast
[quote="Mirjam4you"]
Dan kan ik je de hand schudden Marin. Ik heb ook een lippenbalsem verslaving en ik kan absoluut niet meer zonder. Overal heb ik potjes liggen ( naast mijn bed, in mijn tas, in mijn jas ) En dan ben ik verslaafd aan deze: ( de blauwe en de groene )
Marin schreef:Smsjes of whatsapp verslaving heb ik niet.
Wel lippenbalsem en internet verslaving
Dan kan ik je de hand schudden Marin. Ik heb ook een lippenbalsem verslaving en ik kan absoluut niet meer zonder. Overal heb ik potjes liggen ( naast mijn bed, in mijn tas, in mijn jas ) En dan ben ik verslaafd aan deze: ( de blauwe en de groene )
Gast- Gast
Hahahaha om nog even op de openinsgpost terug te momen: Ja, die whatsappverslaving heb ik ook Ach, 't is gratis...
Qua eten heb ik twouwens verslavingen in fases. Dan heb ik weer een chocoladekoekjesfase, dan weer een nacho-fase (had ik vlak na Canada in 2009) en ik heb nu een fudgefase. Maar de fudge is bijna op...
Qua eten heb ik twouwens verslavingen in fases. Dan heb ik weer een chocoladekoekjesfase, dan weer een nacho-fase (had ik vlak na Canada in 2009) en ik heb nu een fudgefase. Maar de fudge is bijna op...
Gast- Gast
Maple schreef:Bijna niemand in mijn telefoonlijst heeft whatsapp
Zie post hierboven, en dat in 2,5 maand tijd
Gast- Gast
Ik ben verslaafd aan series. Ik download vaak series die ik nog niet gezien heb, maar waar al wel een aantal seizoen van zijn. Voor ik het weet ben ik door al die seizoenen heen en dan ga ik weer op zoek naar een andere serie.
Gast- Gast
Goh, heb je even? Ik check ook de hele dag mijn telefoon, moét altijd labello bij me hebben, heb een spel op internet waar ik verslaafd aan ben, ehm, chocolade en ander snaai is niet veilig voor mij!
Oja, ik heb een telneurose (valt dat onder verslaving?) tel dus de hele dag dingen. Ook dingen die ik al 100 keer heb geteld dus waarvan ik weet hoeveel het is..
Oja, ik heb een telneurose (valt dat onder verslaving?) tel dus de hele dag dingen. Ook dingen die ik al 100 keer heb geteld dus waarvan ik weet hoeveel het is..
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik 'was' verslaafd aan mijn telefoon. Maar hij ligt nu in de reparatie bij Vodafone. Ik had niet lang nadat ik mn telefoon had ingeleverd een goedkoop telefoontje gekocht van €35 simlock vrij.
Maar ow men, wat mis ik mn samsung galaxy S!
Maar ow men, wat mis ik mn samsung galaxy S!
Gast- Gast
Hier nog een verslaafde!!!!
Ik heb sinds een maand de Samsung Galaxy S2 en ik ben helemaaaaal verslaafd aan dat ding geworden! En ik vind het ook helemaal stom van mezelf, omdat ik voorheen ook zo iemand was die zich kon irriteren aan mensen die de hele dag met hun telefoontje aan het spelen waren.....
Ik heb sinds een maand de Samsung Galaxy S2 en ik ben helemaaaaal verslaafd aan dat ding geworden! En ik vind het ook helemaal stom van mezelf, omdat ik voorheen ook zo iemand was die zich kon irriteren aan mensen die de hele dag met hun telefoontje aan het spelen waren.....
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Zijn jullie flexibel?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Zijn jullie flexibel?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: