Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

+20
Merai
Lady4
Catwoman79
Ugly Betty
Ploen
BJA
Vanillivi
Bliss
Vlinderrr
Atelier Madame
VeryCherry
Verde
Blond
Jeanette
Monte
Serena
Toet
Mida4you
Minx
Sweety
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Lady4 wo 13 apr 2011 - 7:45

Bliss schreef:- telefoon: sinds vorige week heb ik een smartphone en dat gaat ten koste van mn nachtrust :P Heb ik mezelf er eindelijk toe gezet de laptop 's avonds uit te doen en naar bed te gaan, ga ik daar doodleuk wéér mn mail en FB liggen checken... Moet hier echt mee kappen, want ik ga steeds te laat slapen nu!

Hier precies zo! Sinds ik mijn iPhone heb, ligt dat ding bijna 24/7 in mijn hand. :shock: Ik laptop daarentegen wel een stuk minder!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 3 Empty Re: Zijn jullie ook zo "verslaafd"?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 7:56

ik ben verslaafd aan Rummikub op facebook sinds iemand van het forum mij dat heeft laten zien Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 9:47

ProudMama schreef:Ik ben verslaafd aan het dagcafe...

+1!!!

Gast
Gast

Bericht  Merai wo 13 apr 2011 - 10:13

Alex schreef:

+1!!!

Hier voel ik mij ook wel een beetje door aangesproken angel Al ben ik er door de verhuizing etc. wat minder geweest de laatste weken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 10:24

Merai schreef:Hier voel ik mij ook wel een beetje door aangesproken Zijn jullie ook zo "verslaafd"? - Pagina 3 166342 Al ben ik er door de verhuizing etc. wat minder geweest de laatste weken.

Daar moet dan gauw verandering in komen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 13 apr 2011 - 10:25

Alex schreef:

+1!!!
+1!

En ik ben verslaafd aan chippies... Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Chocoholic do 14 apr 2011 - 1:46

Jade schreef:ik ben verslaafd aan Rummikub op facebook sinds iemand van het forum mij dat heeft laten zien Embarassed

Muwha, hier nog 1! Very Happy Ik speel 't sinds 1 januari en heb 't sindsdien al 700 keer gespeeld. Embarassed Maar heb er nu ook een andere FB verslaving bij; Ravenwood Fair, ook erg leuk!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:48

Sweety schreef:Ik heb nog iets... En dat is wel heel erg eigenlijk. Ik vind het lekker om soms met een theelepel pindakaas uit de pot te halen en dan de pindakaas van de theelepel op te eten. Embarassed
Dat heb ik met Bebogeen. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:51

Maple schreef:Bijna niemand in mijn telefoonlijst heeft whatsapp laughcry
Bij mij 34, haha.. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:54

Ik blok alles waar ik verslaafd aan raak.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you do 14 apr 2011 - 2:48

Sweety schreef:Ik heb nog iets... En dat is wel heel erg eigenlijk. Ik vind het lekker om soms met een theelepel pindakaas uit de pot te halen en dan de pindakaas van de theelepel op te eten. Embarassed

+1
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Vanillivi do 14 apr 2011 - 3:00

Sweety schreef:
Vanillivi schreef:
Sweety schreef:
Vanillivi schreef:
Daarnast heb ik een Fringe en Glee verslaving. Was vroeger nooit van het downloaden maar nu ben ik zo ongeveer de eerste!
Hier nog eentje... Ben nu begonnen met seizoen 3 van Fringe op mijn laptop Very Happy

Ohh spannend! Er komt nog zoveel leuks! Ik ben nu bij aflevering 17 van seizoen 3 en las op internet dat seizoen 4 vanaf sept. uitgezonden gaat worden in Amerika smile Er is zelfs een Fringepedia (als in soort van Wiki), en een massivedynamic.com.
(Nerd-modus uit nerd ). Heb een vriend van mij ook verlsaafd gemaakt en nu heeft hij heel zijn studentenhuis ook aan het kijken gekregen!

Sorry, was even spam!
Oeh.. ik ga gelijk naar de site kijken Very Happy
Ik vind het echt een goede serie! Waar kan je de Fringepedia vinden?

Het is fringepedia.net geloof ik. Op mijn werk geeftie nu alleen aan dat de pagina niet weergegeven kan worden. scratch
Ik zal voor de zekerheid thuis nog even kijken als ik er erg in heb, daar staat de website bij mijn favorieten! silent
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 3:34

Ik ben een beetje verslaafd aan Twitter. Als ik achter de pc zit staat het altijd aan, en anders kijk ik zeer regelmatig op mijn telefoon.. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 1:12

[quote="Mirjam4you"]
Marin schreef:Smsjes of whatsapp verslaving heb ik niet.

Wel lippenbalsem en internet verslaving :P

Dan kan ik je de hand schudden Marin. Ik heb ook een lippenbalsem verslaving en ik kan absoluut niet meer zonder. Overal heb ik potjes liggen ( naast mijn bed, in mijn tas, in mijn jas ) En dan ben ik verslaafd aan deze: ( de blauwe en de groene )

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 1:15

Hahahaha om nog even op de openinsgpost terug te momen: Ja, die whatsappverslaving heb ik ook :P Ach, 't is gratis...

Qua eten heb ik twouwens verslavingen in fases. Dan heb ik weer een chocoladekoekjesfase, dan weer een nacho-fase (had ik vlak na Canada in 2009) en ik heb nu een fudgefase. Maar de fudge is bijna op...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 1:17

Maple schreef:Bijna niemand in mijn telefoonlijst heeft whatsapp laughcry

Zie post hierboven, en dat in 2,5 maand tijd Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 1:21

Ik ben verslaafd aan series. Ik download vaak series die ik nog niet gezien heb, maar waar al wel een aantal seizoen van zijn. Voor ik het weet ben ik door al die seizoenen heen en dan ga ik weer op zoek naar een andere serie.

Gast
Gast

Bericht  Sorella zo 3 jul 2011 - 2:16

Goh, heb je even? Ik check ook de hele dag mijn telefoon, moét altijd labello bij me hebben, heb een spel op internet waar ik verslaafd aan ben, ehm, chocolade en ander snaai is niet veilig voor mij!

Oja, ik heb een telneurose (valt dat onder verslaving?) tel dus de hele dag dingen. Ook dingen die ik al 100 keer heb geteld dus waarvan ik weet hoeveel het is.. Embarassed
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 4:20

Ik 'was' verslaafd aan mijn telefoon. Maar hij ligt nu in de reparatie bij Vodafone. Ik had niet lang nadat ik mn telefoon had ingeleverd een goedkoop telefoontje gekocht van €35 simlock vrij.
Maar ow men, wat mis ik mn samsung galaxy S!

Gast
Gast

Bericht  Saxy zo 3 jul 2011 - 6:44

Hier nog een verslaafde!!!!
Ik heb sinds een maand de Samsung Galaxy S2 en ik ben helemaaaaal verslaafd aan dat ding geworden! En ik vind het ook helemaal stom van mezelf, omdat ik voorheen ook zo iemand was die zich kon irriteren aan mensen die de hele dag met hun telefoontje aan het spelen waren.....
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: