Japanse tekenfilm als cadeau.
+5
Novalee
Linnie1985
Jeanette
Carmen
Minx
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Japanse tekenfilm als cadeau.
Trisha schreef:Wtf! Wat kennen jullie veel van die anime bende!
Bende? Haha. Wat nou als mensen dat leuk vinden? Het is schijnbaar toch erg populair
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Trisha schreef:Wtf! Wat kennen jullie veel van die anime bende!
Bende? Haha. Wat nou als mensen dat leuk vinden? Het is schijnbaar toch erg populair
Ja maar k vind 't bende
Gast- Gast
Fauve schreef:Spirited Away is een hele bekende
Jaaaa, die is mooi, of Totoro, of Ponyo
Zoek je een bepaald onderwerp? Mijn man is er ook helemaal gek van, en heeft mij stiekem beetje aangestoken, of tenminte, sommige films vind ik erg leuk
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Trisha schreef:Tea-Leaf schreef:Trisha schreef:Wtf! Wat kennen jullie veel van die anime bende!
Ja maar k vind 't bende
Dan ken je het nog beter dan ik, heb het nog nooit gezien dus kan er zelfs geen oordeel over vellen.
Maar dat is niet wat Fauve vroeg he? XD
Gast- Gast
Spirited Away en Howl's moving castle kan ook zeker beide voor mannen hoor!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Tea-Leaf schreef:Trisha schreef:Tea-Leaf schreef:Trisha schreef:Wtf! Wat kennen jullie veel van die anime bende!
Ja maar k vind 't bende
Dan ken je het nog beter dan ik, heb het nog nooit gezien dus kan er zelfs geen oordeel over vellen.
Maar dat is niet wat Fauve vroeg he? XD
Nee maar Fauve vroeg 't ook niet
Gast- Gast
Fauve vroeg inderdaad niks Die gaf alleen een nutteloze uitleg over Spirited Away
Gast- Gast
Hahaha, ik vind het juist nuttige info hoor! Anyway, ik ben er achter dat hij Spirited Away al heeft. Howl's moving castle waarschijnlijk nog niet, dus dan ga ik die kopen! Ik laat hem even sealen, voor het geval dat, dan kan hij hem altijd nog ruilen Thanks voor de tips meiden!
Gast- Gast
Fauve schreef:Fauve vroeg inderdaad niks Die gaf alleen een nutteloze uitleg over Spirited Away
Hahaha nee, het was Lilium. Sorry
Gast- Gast
Ik vond Princess Mononoke mooi, maar die hebben ze vast al gezien. Verder is Bleach heel populair, dat heeft verschillende seizoenen dus misschien hebben ze er al een aantal maar kan jij een seizoen kopen wat ze nog niet hebben?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Megara schreef:Wat is het geworden en wat vonden ze er van?
Sorry voor mijn late reactie! Ben nogal druk geweest...
Het is Howl's Moving Castle geworden. Ze waren er heel erg blij mee, want ze hadden hem nog niet, maar hij stond wel op het verlanglijstje!
Dus meiden, bedankt voor jullie tips
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» kindernet/oude tekenfilm series.
» Japanse Puzzel
» Hoe heten die japanse design poppetjes?
» Cadeau
» Cadeau-tip
» Japanse Puzzel
» Hoe heten die japanse design poppetjes?
» Cadeau
» Cadeau-tip
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: