Japanse tekenfilm als cadeau.
+5
Novalee
Linnie1985
Jeanette
Carmen
Minx
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Japanse tekenfilm als cadeau.
Een vriend van mij geeft samen met zijn vriend binnenkort een housewarming. Ze houden allebei erg van Japanse tekenfilms. Ik wil dus graag zo'n film cadeau geven, maar aangezien ik totaal niet thuis ben in de wereld van de Japanse tekenfilms (), vroeg ik me af of hier toevallig meiden zijn die weten wat een goede, leuke Japanse tekenfilm is die ik cadeau kan doen...
Gast- Gast
Re: Japanse tekenfilm als cadeau.
Dit soort filmpjes bedoel je
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha neeeeee ik bedoel zeker geen Manga! Of Hentai of hoe dat ook heet.
Ik bedoel echt een tekenfilm (zoals bijvoorbeeld Disney tekenfilms), maar dan Japans. Pfff, zoals ik al zei, ben totaal niet thuis in die wereld
Ik bedoel echt een tekenfilm (zoals bijvoorbeeld Disney tekenfilms), maar dan Japans. Pfff, zoals ik al zei, ben totaal niet thuis in die wereld
Gast- Gast
Lilium schreef:Een vriend van mij geeft samen met zijn vriend binnenkort een housewarming. Ze houden allebei erg van Japanse tekenfilms. Ik wil dus graag zo'n film cadeau geven, maar aangezien ik totaal niet thuis ben in de wereld van de Japanse tekenfilms (), vroeg ik me af of hier toevallig meiden zijn die weten wat een goede, leuke Japanse tekenfilm is die ik cadeau kan doen...
Anime bedoel je denk ik? Mijn vriend kijkt dat ook, en hij is fan van Naruto. Dat is dan alleen wel een serie, ik weet niet of daar verder ook films van zijn.
Carmen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Mulan?
Hahahahahaha laat dát nou net één van mijn favoriete Disney-films zijn, maar dat bedoel ik dus niet
Gast- Gast
Carmen schreef:Lilium schreef:Een vriend van mij geeft samen met zijn vriend binnenkort een housewarming. Ze houden allebei erg van Japanse tekenfilms. Ik wil dus graag zo'n film cadeau geven, maar aangezien ik totaal niet thuis ben in de wereld van de Japanse tekenfilms (), vroeg ik me af of hier toevallig meiden zijn die weten wat een goede, leuke Japanse tekenfilm is die ik cadeau kan doen...
Anime bedoel je denk ik? Mijn vriend kijkt dat ook, en hij is fan van Naruto. Dat is dan alleen wel een serie, ik weet niet of daar verder ook films van zijn.
Heet dat Anime? Ik heb geen idee... Wat een moeilijk cadeau zeg! Ik zal eens kijken voor Naruto... Bedankt!
Gast- Gast
Anime dus? Series als Bleach, Full Metal Alchemist, Naruto, Full Metal Panic zijn wel aanraders.
Gast- Gast
Okee, bedankt Megara! Ik zal eens gaan speuren op die namen
Gast- Gast
Lilium schreef:Jeanette schreef:Mulan?
Hahahahahaha laat dát nou net één van mijn favoriete Disney-films zijn, maar dat bedoel ik dus niet
Ik ben er ook niet zo in thuis, zoals je merkt haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik was altijd fan van Dragonball, Z en GT.
Ik weet dat je daar ook films van hebt. Maybe zoiets?
Ik weet dat je daar ook films van hebt. Maybe zoiets?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Bij de free record shop verkopen ze de serie Death Note op dvd. Ze hebben hier ook een film van gemaakt, met echte acteurs maar dat is geen aanrader. Let wel dat al deze series die genoemd zijn wel heel populair zijn, en ze die dus waarschijnlijk volgens op internet, en dus al gezien hebben.
Gast- Gast
Storm schreef:Spirited Away?
Ja dat is een film over een meisje dat verdwaald raakt en dan allerlei wezens tegenkomt. Tja eh ik kan t niet echt beter uitleggen Hij is vooral heel erg vaag maar ik vond 'm wel erg goed! We keken 'm op de middelbare school en iedereen zat erdoorheen te kijken behalve 1 ander meisje en ik (heeft een 8,6 op imdb!)
Gast- Gast
http://www.bol.com/nl/p/dvd/one-piece-box-1/1002004006740830/index.html?Referrer=ADVNLBES00201000099
Erg populaire serie in Japan. Je werd daar serieus dood gegooid met van alles van One Piece.
http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresultaten/Ntt/death+note/Ntk/dvd_all/Nty/1/suggestedFor/death+note/N/3133/Ne/3133/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=52026
Death Note, waar ik eerder over vertelde
http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresultaten/Ntt/naruto/Ntk/dvd_all/Nty/1/suggestedFor/naruto/N/3133/Ne/3133/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=52167
Naruto, ook erg populair in Japan maar ook wel in Nederland. Dikke kans dat ze het al gezien hebben of online volgen.
http://www.bol.com/nl/p/dvd/full-metal-alchemist-the-movie/1002004005948218/index.html Full Metal Alchemist the Movie.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Erg populaire serie in Japan. Je werd daar serieus dood gegooid met van alles van One Piece.
http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresultaten/Ntt/death+note/Ntk/dvd_all/Nty/1/suggestedFor/death+note/N/3133/Ne/3133/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=52026
Death Note, waar ik eerder over vertelde
http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresultaten/Ntt/naruto/Ntk/dvd_all/Nty/1/suggestedFor/naruto/N/3133/Ne/3133/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=52167
Naruto, ook erg populair in Japan maar ook wel in Nederland. Dikke kans dat ze het al gezien hebben of online volgen.
http://www.bol.com/nl/p/dvd/full-metal-alchemist-the-movie/1002004005948218/index.html Full Metal Alchemist the Movie.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Gast- Gast
Spirited Away dacht ik idd ook meteen aan. Verder heb je ook Howl's Moving Castle en Princess Mononoke. Maar dit zijn allemaal wel bekende Japanse anime's (anders zou ik ze ook niet kennen ) dus je hebt wel kans dat hij die al heeft.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Tonari no Totoro is een erg leuke film. Ghost in the shell 1&2 vond ik ook mooi.
Gast- Gast
Wauw, wat veel reacties nog! Bedankt meiden, hier heb ik zeker wat aan!
Zijn de films die genoemd zijn ook geschikt voor mannen? Dus niet alleen maar lieve, soetsappige meisjes, zeg maar?
Zijn de films die genoemd zijn ook geschikt voor mannen? Dus niet alleen maar lieve, soetsappige meisjes, zeg maar?
Gast- Gast
Fauve ik weet waar de film Spirited Away over gaat ik had alleen jouw reactie nog niet gezien dus ik opperde die film.
Gast- Gast
Ghost In The Shell is zeker geschikt voor mannen, niks zoetsappigs aan.
Gast- Gast
Kun je er op een of andere manier niet achter komen welke hij allemaal al heeft? Want zelfs ik heb de films die hier genoemd zijn al gezien of gedownload en ik ben niet persé een Anime fan.
Ik ben laatst met groep 3 naar de bioscoop geweest, was een superleuke en lieve Anime film: Ponyo. Maar niet echt geschikt voor mannen
Ik ben laatst met groep 3 naar de bioscoop geweest, was een superleuke en lieve Anime film: Ponyo. Maar niet echt geschikt voor mannen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat ik inderdaad vandaag er op subtiele wijze maar eens achter probeer te komen welke hij al heeft en dat ik daarna even de Media Markt in duik Allemaal bedankt voor de reacties!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» kindernet/oude tekenfilm series.
» Japanse Puzzel
» Hoe heten die japanse design poppetjes?
» Cadeau
» Cadeau-tip
» Japanse Puzzel
» Hoe heten die japanse design poppetjes?
» Cadeau
» Cadeau-tip
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: