Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen

5 plaatsers

Ga naar beneden

zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen Empty zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen

Bericht  Darius di 12 apr 2011 - 8:22

Wij hebben onze kinderwagen altijd in de garage staan. Nu blijkt de garage dus heel vochtig te zijn, met als gevolg: zwarte puntjes (het weer) in de bekleding van de kinderwagen.....bah. Heeft iemand een tip om dit eruit te halen? Bleek of chloor kan niet, want het is gekleurde bekleding....
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen Empty Re: zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:23

Vanish misschien?

Balen joh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen Empty Re: zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen

Bericht  SparklingEyes di 12 apr 2011 - 8:26

Euh.. soppie van wasmiddel of een zachte shampoo? En dan in de zon goed laten drogen!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen Empty Re: zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:27

Volgens mij gaan die puntjes er niet meer uit, met wat voor een middel dan ook... De stof is dan echt aangetast, helaas, balen zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen Empty Re: zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen

Bericht  TukTuk di 12 apr 2011 - 8:29

Heeft HG daar niet iets tegen?

EDIT: Gevonden:
http://nl.hg.eu/wizard-shop/index/productId/8626/id/8/HG_tegen_weerplekken_in_textiel
zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen 12584851144013083


Laatst aangepast door AngelNyn op di 12 apr 2011 - 8:33; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen Empty Re: zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen

Bericht  PapillonRose di 12 apr 2011 - 8:30

Twellie schreef:Volgens mij gaan die puntjes er niet meer uit, met wat voor een middel dan ook... De stof is dan echt aangetast, helaas, balen zeg!
+1, dat dacht ik ook meteen! De enige remedie die ik ken die werkt is bleek, en zoals je al zegt kan dat niet op gekleurde bekleding. Voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd een sopje/vanish/iets anders proberen, maar ik ben bang dat het er niet meer uit zal gaan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen Empty Re: zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen

Bericht  Mamasapje di 12 apr 2011 - 8:31

Twellie schreef:Volgens mij gaan die puntjes er niet meer uit, met wat voor een middel dan ook... De stof is dan echt aangetast, helaas, balen zeg!
volgens mij ook niet maar misschien kan je zoeken op zo'n Oma weet raad website, even googlen naar zo'n website?

En qua chloor, als je chloor wil gebruiken op gekleurde stoffen moet je kiezen voor Glorix O2... zit geen bleek in dus kan je op elke kleur gebruiken.. Ik gebruik het voor de wortelvlekken etc. in de kleertjes als ik het er met normaal wassen niet uit krijg.

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen Empty Re: zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum