Opgegeven
+14
ekiaam87
Chocolate Cookie
Silver
Flinder
Qiara
Sweety
Sjaantje
nina
Try
Koffieleut
Serena
Juul
Error
Muffin
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Opgegeven
Lieve Muffin,
Dit is zo ontzettend moeilijk, het hoort bij echt rouwverwerking. Zeker nu ze er nog is. En zeker omdat ze zo ontzettend bij is. Maakt het, het alleen maar moeilijk. Ik heb liggen denken. Ik weet niet eens of het mogelijk is. En waar ze nu natuurlijk is. In welk ziekenhuis. Ik weet dat ze aan de volledige zuurstof ligt. Maar ik denk dat zij zelf en jullie haar niet zo willen herinneren zoals het nu is.
Ik weet niet of het mogelijk is. Maar stichting Ambulance wens. Doet dus deze zorg. Al is het alleen voor haar en jullie om er nog een mooi herinnering uurtje ervan te maken. Al weet je dat ze zou gaan. Dat maakt zo'n wens natuurlijk nog moeilijker. Maar het is mogelijk. Om je oma dan te herinneren zoals ze dus was. Een krachtige vrouw. Wat zo nu overigens ook is.
En misschien maakt het voor jullie verwerking het iets makkelijker.
Het is iets waar ik gewoon aan zat te denken. Omdat vele mensen dit niet eens kennen of weten dat het mogelijk is.
En je verhaal doen is altijd goed. Hier zitten op het forum gelukkig altijd luisterende oren. En het is gewoon ontzettend moeilijk waar je doorheen moet.
En zeker met de oog op de tentamens die je moet maken..
Een hele dikke knuffel vanaf deze kant..
Dit is zo ontzettend moeilijk, het hoort bij echt rouwverwerking. Zeker nu ze er nog is. En zeker omdat ze zo ontzettend bij is. Maakt het, het alleen maar moeilijk. Ik heb liggen denken. Ik weet niet eens of het mogelijk is. En waar ze nu natuurlijk is. In welk ziekenhuis. Ik weet dat ze aan de volledige zuurstof ligt. Maar ik denk dat zij zelf en jullie haar niet zo willen herinneren zoals het nu is.
Ik weet niet of het mogelijk is. Maar stichting Ambulance wens. Doet dus deze zorg. Al is het alleen voor haar en jullie om er nog een mooi herinnering uurtje ervan te maken. Al weet je dat ze zou gaan. Dat maakt zo'n wens natuurlijk nog moeilijker. Maar het is mogelijk. Om je oma dan te herinneren zoals ze dus was. Een krachtige vrouw. Wat zo nu overigens ook is.
En misschien maakt het voor jullie verwerking het iets makkelijker.
Het is iets waar ik gewoon aan zat te denken. Omdat vele mensen dit niet eens kennen of weten dat het mogelijk is.
En je verhaal doen is altijd goed. Hier zitten op het forum gelukkig altijd luisterende oren. En het is gewoon ontzettend moeilijk waar je doorheen moet.
En zeker met de oog op de tentamens die je moet maken..
Een hele dikke knuffel vanaf deze kant..
Re: Opgegeven
Vreselijk...heel veel sterkte! Misschien een stomme vraag, maar een transplantatie is dus niet mogelijk? (Natuurlijk moeten er uberhaupt donoren zijn, maar gewoon een interessevraag).
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb het opgegeven
» Mijn moeder is een soort van opgegeven...
» Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven
» Mijn moeder is een soort van opgegeven...
» Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: