Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven

2 plaatsers

Ga naar beneden

Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven Empty Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 2:57

Stel je hebt opgegeven 17000 te heben verdiend op jaarbasis in 2009, nu komt de BD met de mededeling dat je 20000 hebt verdiend. Je hebt alleen recht gehad op zorgtoeslag, het volledige bedrag.

Wat gebeurt er dan? Mijn moeder belt me net nogal paniekerig op namelijk....ik dacht dat ze dan juist evt nog geld terug krijgt?

Ze gaat nu bellen met de BD maar ben even nieuwgierig Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven Empty Re: Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven

Bericht  Gympie vr 22 jun 2012 - 3:02

Met 20.000 krijg je nog steeds volledige zorgtoeslag volgens mij, dus ik denk dat er niks aan de hand is. Als het veel meer was geweest, had ze terug moeten betalen als ze te veel zorgtoeslag voor haar inkomen had ontvangen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven Empty Re: Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 3:10

het kan zijn dat ze een (deel) zorgtoeslag terug moet betalen, maar voor de rest heeft dit geloof ik geen gevolgen.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 22 jun 2012 - 3:21

Gympie schreef:Met 20.000 krijg je nog steeds volledige zorgtoeslag volgens mij, dus ik denk dat er niks aan de hand is. Als het veel meer was geweest, had ze terug moeten betalen als ze te veel zorgtoeslag voor haar inkomen had ontvangen.
Klopt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: