Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven
Stel je hebt opgegeven 17000 te heben verdiend op jaarbasis in 2009, nu komt de BD met de mededeling dat je 20000 hebt verdiend. Je hebt alleen recht gehad op zorgtoeslag, het volledige bedrag.
Wat gebeurt er dan? Mijn moeder belt me net nogal paniekerig op namelijk....ik dacht dat ze dan juist evt nog geld terug krijgt?
Ze gaat nu bellen met de BD maar ben even nieuwgierig
Wat gebeurt er dan? Mijn moeder belt me net nogal paniekerig op namelijk....ik dacht dat ze dan juist evt nog geld terug krijgt?
Ze gaat nu bellen met de BD maar ben even nieuwgierig
Gast- Gast
Re: Belastingvraag: meer verdiend dan je hebt opgegeven
Met 20.000 krijg je nog steeds volledige zorgtoeslag volgens mij, dus ik denk dat er niks aan de hand is. Als het veel meer was geweest, had ze terug moeten betalen als ze te veel zorgtoeslag voor haar inkomen had ontvangen.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
het kan zijn dat ze een (deel) zorgtoeslag terug moet betalen, maar voor de rest heeft dit geloof ik geen gevolgen.
Gast- Gast
Klopt.Gympie schreef:Met 20.000 krijg je nog steeds volledige zorgtoeslag volgens mij, dus ik denk dat er niks aan de hand is. Als het veel meer was geweest, had ze terug moeten betalen als ze te veel zorgtoeslag voor haar inkomen had ontvangen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Belastingvraag kinderopvangtoeslag
» Als je een nieuwe telefoon hebt...
» Opgegeven
» Mijn moeder is een soort van opgegeven...
» Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?
» Als je een nieuwe telefoon hebt...
» Opgegeven
» Mijn moeder is een soort van opgegeven...
» Wat is het laatste wat je hebt gewonnen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: