Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spannend maar ik ga het doen!

+11
Caro
Oasis
Bolleke
Zora
Jeanette
Parisienne
PapillonRose
Curious
Zininzon
Inge
Mamsie
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Spannend maar ik ga het doen! - Pagina 2 Empty Re: Spannend maar ik ga het doen!

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 19:50

Wat goed Mamsie! Alvast heel veel plezier en succes! smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Spannend maar ik ga het doen! - Pagina 2 Empty Re: Spannend maar ik ga het doen!

Bericht  Caro ma 11 apr 2011 - 19:51

Stoer!! Ik heb zelf communicatie gestudeerd en vervolgens een master gedaan aan de UU. Mocht je vragen hebben: geen probleem :-).

Overigens werk ik nu al marketing communicatie manager bij een internationaal bedrijf. Het is wel zo dat de meeste bedrijven een marcom afdeling hebben, maar vaak een dunne bezetting. En aangezien veel mensen marcom studeren, merk je dat de banen niet héél makkelijk te vinden zijn... Maar ik vind het wel stoer dat je zomaar die uitdaging aangaat!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond ma 11 apr 2011 - 21:38

STOER! Heel veel succes alvast smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dennenappel ma 11 apr 2011 - 21:59

Wauw, dappere beslissing!

Veel succes en vooral ook plezier smile.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Mamsie ma 11 apr 2011 - 23:50

Ja de opleiding lijkt mij erg leuk.

Caro, ik had ook al bedacht dat ik misscgien erna nog wel een master wil doen haha. Qua banen zien we het wel. Ik heb de luxe dat ik niet moet werken dus gelukkig zit er geen druk achter.
Mijn schoonvader heeft een stichting en daar is de communicatie afdeling eigenlijk niet aanwezig. Nu mag ik dat op mij gaan nemen en alles gaan uitproberen etc. Hij gaat er ook voor zorgen dat ik een paar dagen mee kan kijken bij stichtingen en de gemeente. Het eerste jaar van de opleiding hoef je niet studie gerelateerd te werken maar door deze kans ga ik dat wel doen.

Het is idd erg fijn geregeld met de kids etc. Mijn vriend is vorig jaar afgestudeerd aan dezelfde school dus hij kan mij mooi wegwijs maken wat betreft powerpoint en bijv blackboard.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 1:17

Wat onwijs gaaf, Mamsie! Ik vind het echt stoer dat je het gaat doen! Alvast heel veel plezier en succes!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 22:11

Wat goed van je zeg!! Hopelijk is het allemaal goed te combineren *al zal het vast best pittig zijn* maar dat gaat vast goed komen Very Happy Yo go girl nerd

Hier ga ik ook weer beginnen, verpleegkunde afgerond en ga september beginnen met pedagogiek in Utrecht. Dus een beetje vergelijkbare situatie.

Gast
Gast

Bericht  Caro di 12 apr 2011 - 22:16

Mamsie schreef:Ja de opleiding lijkt mij erg leuk.

Caro, ik had ook al bedacht dat ik misscgien erna nog wel een master wil doen haha. Qua banen zien we het wel. Ik heb de luxe dat ik niet moet werken dus gelukkig zit er geen druk achter.
Mijn schoonvader heeft een stichting en daar is de communicatie afdeling eigenlijk niet aanwezig. Nu mag ik dat op mij gaan nemen en alles gaan uitproberen etc. Hij gaat er ook voor zorgen dat ik een paar dagen mee kan kijken bij stichtingen en de gemeente. Het eerste jaar van de opleiding hoef je niet studie gerelateerd te werken maar door deze kans ga ik dat wel doen.

Het is idd erg fijn geregeld met de kids etc. Mijn vriend is vorig jaar afgestudeerd aan dezelfde school dus hij kan mij mooi wegwijs maken wat betreft powerpoint en bijv blackboard.

Gaaf! Gewoon doen wat je goed lijkt en al helemaal fijn dat je schoonvader je die kans biedt :-). Krijg je dan ook nog een soort van vrijstelling voor je gewerkte uren? Dat je dat terugkrijgt in studiepunten?

Ik weet ook niet waarom ik vertelde dat het werkveld wellicht wat moeilijker was om werk in te vinden. Dat was ook niet erg aardig van mij :-). Bedoelde het niet naar trouwens. Als je nog tips nodig hebt of een keer vastloopt: je mag me altijd PM'en :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 22:22

Goed van je Mamsie ! Ik begin volgende week met een thuisstudie. Ik hoop dat ik het allemaal kan combineren ! (werk, gezin, huishouden)

Gast
Gast

Bericht  BJA di 12 apr 2011 - 22:23

Goed bezig! smile
Ik zit in hetzelfde ''schuitje'' als jij.
Ben ook al ruim 10 jaar van school af, en begin in september met de deeltijd opleiding MER.
Ook 4 jaar naar school.
Erg spannend!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Mamsie wo 13 apr 2011 - 0:12

Caro schreef:
Mamsie schreef:Ja de opleiding lijkt mij erg leuk.

Gaaf! Gewoon doen wat je goed lijkt en al helemaal fijn dat je schoonvader je die kans biedt :-). Krijg je dan ook nog een soort van vrijstelling voor je gewerkte uren? Dat je dat terugkrijgt in studiepunten?

Ik weet ook niet waarom ik vertelde dat het werkveld wellicht wat moeilijker was om werk in te vinden. Dat was ook niet erg aardig van mij :-). Bedoelde het niet naar trouwens. Als je nog tips nodig hebt of een keer vastloopt: je mag me altijd PM'en :-)

Nee het werken hoort er gewoon bij. Je krijgt er geen extra studiepunten voor. Ja heel fijn van mijn schoonvader want anders was het niet te doen. Ik kan geen 20 uur buitenshuis werken.

Nee joh gekkie dat maakt niks uit hoor. Ik nam het ook niet zo op. Werk vinden is nu eenmaal niet makkelijk en volgens mij zijn er veel mensen die deze opleiding of iets wat er op lijkt doen.
Ik pm je zeker mocht het nodig zijn Wink
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie wo 13 apr 2011 - 0:14

BJA, spannend ook zeg! Voelt het bij jou ook zo van "oooh kan ik t wel?"

Razz, Goed hoor, ik wou geen thuisstudie want ik wou echt weer naar school.

Petra, cool hoor! het combineren lijkt me in het begin erg pittig. Strak schema denk ik!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 0:24

Wat super Mamsie! Heel veel succes, je gaat het vast geweldig doen!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 0:40

Super van je! Heel veel succes. Fijn dat je al een mooie kans van je schoonvader krijgt.

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn wo 13 apr 2011 - 1:39

Stoer dat je dat gaat doen!! Dan zit je bij mij op school waarschijnlijk haha 👅
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523

Bericht  BJA wo 13 apr 2011 - 1:48

Bij mij voelt dat ook wel zo ja.
Al moet ik mij goed beseffen dat het geen studie is die je er zomaar bij doet. Maar dat zal in september wel tot me doordringen.
Ik moet wel één toelatingstoets doen, maar die ga ik wel halen.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: