Lange vliegreis
+7
Lady Starstruck
Sjaantje
Atelier Madame
TukTuk
Caro
Flinder
Inge
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Lange vliegreis
Oordopjes voor als je medepassagiers lawaai maken en plastic zakjes om alles wat in je koffer kan lekken, zoals om al je toiletspullen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Caro schreef:[quote="Papillon"
Ik vond de service prima aan boord, helaas begonnen wij onze reis met een flinke vertraging. Boarden en alles was gewoon optijd maar de airco scheen kapot te zijn dus bleven we staan waar we stonden en dit 4 uur lang, helaas mochten we er niet uit.
Onze reis van 12 uur duurde nu dus 16 uur....
Wel werden toen op den duur de schermpjes bij de stoelen aangezetten en kregen we wat extra drinken en snoeperijen. Eten en drinken was wel een beetje raar... rijst als ontbijt enzo, maar wel te doen
Waar ga je naartoe op vakantie?
Ook australië . We vliegen 7 mei en we blijven een maand weg. We gaan rondtrekken .
Grappig... Rijst als ontbijt... Ben benieuwd hoor, hoe het zal gaan..ik heb toevallig de laatste jaren met KLM gevlogen, paar jaar geleden heb ik met iberia naar Mexico gevlogen maar dat was ook niet al te best.... Slechte service aan boord, niet genoeg drinken etc.. Bij KLM was het tot nu toe beter, ben benieuwd naar MA! Ze staan wel goed aangeschreven, dus zal wel loslopen...heb er gewoon zin in!![/quote]
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik had het er gisteren met mijn vriend ook nog even over... hij vond wel dat de stewards en stewardessen van MA wat sagerijnig en nors keken. Wij gingen toen trouwens naar Maleisie zelf.
Wij vliegen komend september naar zuid-afrika met klm.. ik ben benieuwd hoe daar de service is! Wel weten we nu al dat we flink aan toeslag per persoon extra moeten betalen vanwegen de brandstof... gisteren zijn we gebeld voor de 2e verhoging.
Papillon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 22
Registratiedatum : 21-11-10
Ik sprak gister een vriendin en die reisde een paar jaar terug met Cathway, toen serveerden ze ook gewoon brood met het ontbijt. Wat ik heb begrepen is het brood in Australië niet te (vr)eten, en kan je prima op pie overgaan!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Ik sprak gister een vriendin en die reisde een paar jaar terug met Cathway, toen serveerden ze ook gewoon brood met het ontbijt. Wat ik heb begrepen is het brood in Australië niet te (vr)eten, en kan je prima op pie overgaan!
Ben benieuwd, ik gok dat het een beetje hetzelfde is als in Amerika... namelijk dat het sour dough bread is. Dat vinden wij Europeanen vaak idd niet lekker. We zien het wel :-).
Veel plezier alvast! Jij ging voor een studiereis toch?
@ Papillon: volgens mij hangt het bij KLM heel erg af van wie de stewardess is. Ik vond persoonlijk op zowel de vlucht naar NYC als onze vlucht naar Bali dat je echt werd volgepropt met eten. De ene crew was heel vriendelijk, de andere té chagrijnig voor woorden: een stewardess heeft zelfs met dat karretje over mijn voeten heen gereden toen die in het gangpad lagen (ik sliep). Pijn dat ik had! Ik schreeuwde ook nog half in mijn slaap "aauww" maar daar had mevrouw lak aan. Ze liep zo door. Ik heb nog een paar dagen een dikke voet gehad..
Andere stewardessen waren juist heel erg vriendelijk...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:SunnyScience schreef:Ik sprak gister een vriendin en die reisde een paar jaar terug met Cathway, toen serveerden ze ook gewoon brood met het ontbijt. Wat ik heb begrepen is het brood in Australië niet te (vr)eten, en kan je prima op pie overgaan!
Ben benieuwd, ik gok dat het een beetje hetzelfde is als in Amerika... namelijk dat het sour dough bread is. Dat vinden wij Europeanen vaak idd niet lekker. We zien het wel :-).
Veel plezier alvast! Jij ging voor een studiereis toch?
En ja ik ga voor studiereis en ik heb er zin in!
Gast- Gast
Papillon schreef:Lady Starstruck schreef:Gizmo schreef:Lady Starstruck schreef: Verder vond ik het wel fijn dat je in het vliegtuig films, series en muziek kon luisteren/ kijken. Wat ik wel een minpunt vond was dat de films niet Nederlands ondertiteld waren. Nu ben ik niet slecht in Engels maar was toch fijner geweest als ze ondertiteld waren.
Met wie vloog je? Want bij de KLM kan je gewoon taal en ondertitels zelf instellen.
Ik vloog met Malaysia Airlines. Daar hadden ze alleen Engelse en Maleise ondertiteling!
Wij vlogen vorig jaar ook met Malaysia Airlines.. en inderdaad alleen Engels en ik geloof nog een paar andere talen hoor!? maar geen Nederlands. Wel vond ik leuk dat je spelletjes kon spelen tegen andere passagiers.. maargoed dat doe je ook niet uren.
Ik was wel tevreden over het vliegen met deze maatschapij.
Komend september vliegen wij met KLM ik ben benieuwd!
Ik was inderdaad ook erg tevreden. Je kreeg erg veel te eten, en de service was ook erg goed! Maar die spelletjes die je tegen elkaar kan spelen heb ik niet ontdekt! Jammer haha, want dat had ik graag willen doen!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Buggy nog heel na vliegreis?
» Vliegreis gratis upgrade business/1st class
» Vliegreis naar La Palma-Gran Canaria
» Lange voetenzak
» Erg lange overstaptijd, en dan?
» Vliegreis gratis upgrade business/1st class