Dagcafé
+22
Qiara
Zininzon
Try
Laquisia
Zwoesj
Burn
Poisongirl
Jordana
Chocolate Cookie
Phileine
Oasis
Cow
Sweety
Blond
Moezie
Minx
Cheesegirl
VeryCherry
Caroow
May
Rovine
Serena
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, wel gezellig.. Hij wilde seks, ik niet..Sweety schreef:@ Donnaa: Hoe was het trouwens bij je ex?
Hij beweerde dat hij geen relatie meer met haar heeft maar de volgende dag was het ineens weer z`n vriendin.. Ze gaan in ieder geval niet meer samenwonen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ben nogal verward eigenlijk.. W. z`n vader heeft mij een behoorlijke bijbaan aangeboden
Vertel
Gast- Gast
Heb vandaag mijn teamleidster gebeld dat ik het intussen zwaar krijg, en heb een afspraak met de vitaalcoach.
Voel me aan de ene kant zo'n aansteller, ben nog 'maar' 22 weken.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Heb vandaag mijn teamleidster gebeld dat ik het intussen zwaar krijg, en heb een afspraak met de vitaalcoach.
Hoezo ben je een aansteller? Je bent al over de helft, en je draagt ook nog eens twee kinderen in je buik. Als het niet gaat, dan gaat het niet. En dan kan je wel stoer doorzetten, maar daar heb je dan alleen maar jezelf mee, waardoor jij je misschien minder voelt, en waardoor je kindjes misschien minder goed groeien. Ik vind het alleen maar heel goed van je dat je het, op tijd, aangeeft.
Gast- Gast
Weet ik niet.. Ik weet het echt niet..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Ik ben nogal verward eigenlijk.. W. z`n vader heeft mij een behoorlijke bijbaan aangeboden
Oei dat lijkt me ook raar,
wat ga je doen?
Ik heb een voicemail van hem, dat hij weet dat ik aan het werk ben, maar dat hij vraagt of ik na m`n werk langs kan komen op kantoor omdat hij me graag een soort van baan aan wil bieden.. Ik weet wel waar het over gaat, maar ik weet echt even niet meer wat ik moet doen..
Gast- Gast
Geen idee waar het over gaat Storm maar veel sterkte!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
ProudMama schreef:Heb vandaag mijn teamleidster gebeld dat ik het intussen zwaar krijg, en heb een afspraak met de vitaalcoach.
Goed dat je het hebt aangegeven!
Je moet ook om jezelf denken!
Misschien ben je nog ´maar´ 22 weken maar je hebt er wel 2 in je buik!
Gast- Gast
Goed dat je er niet op ben ingegaan. Hij heeft het met haar besproken dus over het samenwonen?_Donnaa schreef:Ja, wel gezellig.. Hij wilde seks, ik niet..Sweety schreef:@ Donnaa: Hoe was het trouwens bij je ex?
Hij beweerde dat hij geen relatie meer met haar heeft maar de volgende dag was het ineens weer z`n vriendin.. Ze gaan in ieder geval niet meer samenwonen..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wil ook nog niet stoppen, maar gewoon 3 ochtenden ipv 4 ofzo. Of iets minder zwaar werk...Isabella schreef:ProudMama schreef:Heb vandaag mijn teamleidster gebeld dat ik het intussen zwaar krijg, en heb een afspraak met de vitaalcoach.
Hoezo ben je een aansteller? Je bent al over de helft, en je draagt ook nog eens twee kinderen in je buik. Als het niet gaat, dan gaat het niet. En dan kan je wel stoer doorzetten, maar daar heb je dan alleen maar jezelf mee, waardoor jij je misschien minder voelt, en waardoor je kindjes misschien minder goed groeien. Ik vind het alleen maar heel goed van je dat je het, op tijd, aangeeft.
Gast- Gast
@ Donnaa, ik zou er gewoon heen gaan, in ieder geval om even te praten...
Je kan daarna altijd nog beslissen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wil ook nog niet stoppen, maar gewoon 3 ochtenden ipv 4 ofzo. Of iets minder zwaar werk...Isabella schreef:ProudMama schreef:Heb vandaag mijn teamleidster gebeld dat ik het intussen zwaar krijg, en heb een afspraak met de vitaalcoach.
Dat bedoel ik inderdaad, als je het aangeeft zijn er vast wel mogelijkheden voor jullie!
Gast- Gast
Ja, het schijnt dat ze zelf niet wil, dus omdat hij ooit vreemdgegaan is al.. En hij kan het ook niet, maar dat heeft hij niet gezegd natuurlijk.. Het komt hem wel prima uit dat zij niet meer wilSweety schreef:Goed dat je er niet op ben ingegaan. Hij heeft het met haar besproken dus over het samenwonen?_Donnaa schreef:Ja, wel gezellig.. Hij wilde seks, ik niet..Sweety schreef:@ Donnaa: Hoe was het trouwens bij je ex?
Gast- Gast
Wow PM, wat een buik voor de 'looptijd' (hoe noem je dat haha) maar het zijn er ook 2 natuurlijk!
Gast- Gast
Oeh mijn vriend is al onderweg
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw, wat mooi, je groeit in een punt! Weet je eigenlijk wat het wordt? En kan het van twee geslachten zijn?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wil ook nog niet stoppen, maar gewoon 3 ochtenden ipv 4 ofzo. Of iets minder zwaar werk...
Dat moeten ze toch ook wel kunnen begrijpen?!
Een vriendin van mij ging ook altijd maar door en dat eindigde dat ze 2 maanden in het ziekenhuis heeft moeten liggen!
Omdat ze geen rust nam!
Gast- Gast
Storm, ik heb het niet meegekregen, maar zo te lezen is het dus niet goed.
Ja, en daar ben ik zo bang voor, voor mijn kindjes.Patriesje schreef:ProudMama schreef:Wil ook nog niet stoppen, maar gewoon 3 ochtenden ipv 4 ofzo. Of iets minder zwaar werk...
Dat moeten ze toch ook wel kunnen begrijpen?!
Een vriendin van mij ging ook altijd maar door en dat eindigde dat ze 2 maanden in het ziekenhuis heeft moeten liggen!
Omdat ze geen rust nam!
Kreeg gister het bericht van een kennisje dat ze haar kindje was verloren met 15 weken. Dan schrik je toch flink!!
Gast- Gast
Ja.. Dat ga ik inderdaad ook wel doen..Patriesje schreef:@ Donnaa, ik zou er gewoon heen gaan, in ieder geval om even te praten...
Gast- Gast
Ja, ik weet het . Het is 1 eiig, dus zijn allebei hetzelfde.Isabella schreef:Wauw, wat mooi, je groeit in een punt! Weet je eigenlijk wat het wordt? En kan het van twee geslachten zijn?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja.. Dat ga ik inderdaad ook wel doen..Patriesje schreef:@ Donnaa, ik zou er gewoon heen gaan, in ieder geval om even te praten...
En op zich het W hier niks mee te maken toch?
Zijn vader vraagt om jou..het is zijn bedrijf toch?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, ik weet het . Het is 1 eiig, dus zijn allebei hetzelfde.Isabella schreef:Wauw, wat mooi, je groeit in een punt! Weet je eigenlijk wat het wordt? En kan het van twee geslachten zijn?
Wat een bijzonder idee eigenlijk, dat je gewoon al weet wat er in je buik zit. Ik denk dat het twee mannetje worden!
Gast- Gast
Oeh, ik ben zooo benieuwd PM, ik ga zo op het forum als ik in Frankrijk zit, want ik wil niks missen!!
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: