Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat is de taak van de wijkverpleegkundige?

+4
Darius
Susan
Diese
mauwmauw
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wat is de taak van de wijkverpleegkundige? - Pagina 2 Empty Re: wat is de taak van de wijkverpleegkundige?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 1:13

Als ik er ooit achter zou komen dat een wijkverpleegkundige in mijn dossier had gezet dat ik een onbetrokken ouder zou
zijn, omdat ik nutteloze afspraken skip, zou ik echt heel boos worden en een klacht indienen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

wat is de taak van de wijkverpleegkundige? - Pagina 2 Empty Re: wat is de taak van de wijkverpleegkundige?

Bericht  missmarm ma 11 apr 2011 - 4:40

Hier is de wijkverpleegkundige wat meer persoonlijk. Zelf hebben we er wel wat aan gehad. Onze middelste zoon ging een tijdje terug erg slecht hij praatte nog niet en huilde iedere nacht vanaf 3 uur echt hysterisch en we waren op. De vakantie ging toen mis, we konden nietnaar verjaardagen of een dagje uit alles zorgde voor complete paniek en nog slechter slapen.

Ze is toen thuis komen kijken en heeft ons doorverwezen. Helaas door de wachttijden moesten we het alsnog grotendeels zelf uitvinden.

Het scheelt ik heb 2 wijkverpleegkundigen maar ze zijn beiden erg aardig.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje di 12 apr 2011 - 2:37

Bij ons doet de wv eigenlijk hetzelfde als de arts. Ik vind zelfs dat onze wv veel meer betrokken is bij ons en T als de arts. We hebben nog niet 2x dezelfde arts gehad en ze bekijken alles alleen volgens grafieken ed. terwijl de wv veel verder kijkt. Hij (de wv is een man bij ons) vraagt ook steeds hoe het met mij gaat (had nogal een aparte bevalling) en ookal vind ik de vraag een beetje irritant worden, want ik antwoord steeds dat het goed gaat (wat ook zo is, ik wil graag vooruit kijken ipv terug) ik vind het wel echt heel goed dat hij precies weet wat er gebeurd is en dat hij het ook echt onthoudt en oprecht geïnteresseerd is en het beste met ons voor heeft. Een vriendin van me is ook heel erg goed te spreken over hem.

@ Dromertje: Als jij denkt dat het geen meerwaarde heeft hoef je natuurlijk niet meer te gaan maar ik zou wel duidelijk uitleggen waarom je niet meer naar de wv wil komen. Ik zou zelf denk ik wel gaan en dan evt. even van te voren bellen of ze zijn uitgelopen, zodat je niet weer zolang zit te wachten met Y. Of, zoals Darius ook zei, vragen om een afspraak met de arts ipv met de wv (al weet ik niet of je dan minder lang hoeft te wachten)
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: