Zwangerschapsdagboek
+7
duckie
Darius
Mida4you
Monnie
Fearie
mauwmauw
*Lookie*
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zwangerschapsdagboek
Ik kan me herinneren dat hier ooit een keer een topic van is geweest, maar misschien nog wel op het oude forum (ik kon het iig niet meer vinden).
Maar wie van jullie heeft tijdens de zwangerschap een dagboek bijgehouden, en welke zijn aanraders? Ik hou sowieso zelf wel een schriftje bij, dat deed ik ook al meer dan een jaar tot nu toe, maar je hebt toch ook van die invuldagboeken? Wat je dan voor je kindje kunt invullen zeg maar. Lijkt me zo leuk om zoiets bij te houden. Wie heeft er aanraders?
Maar wie van jullie heeft tijdens de zwangerschap een dagboek bijgehouden, en welke zijn aanraders? Ik hou sowieso zelf wel een schriftje bij, dat deed ik ook al meer dan een jaar tot nu toe, maar je hebt toch ook van die invuldagboeken? Wat je dan voor je kindje kunt invullen zeg maar. Lijkt me zo leuk om zoiets bij te houden. Wie heeft er aanraders?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Zwangerschapsdagboek
ik heb er toen 1 bij de expo gekocht,
maar ben je zwanger?
maar ben je zwanger?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb zo'n zwangerschapsdagboek met foto's van Anne Geddes, maar ben ook zelf een boek bij gaan houden waarin ik per week schrijf wat er gebeurd is. Ik kan hierin echofoto's plakken en gewoon leuke dingen kwijt, de zaken die ik mis in zo'n standaard dagboek.
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig of je zwanger bent, hoop het voor je!
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig of je zwanger bent, hoop het voor je!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Kruumel schreef:Het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Heel leuk invulboek!
Deze heb ik ook, vond hem erg leuk. Er staan per week een aantal vragen in en dan is er per week nog een klein stukje om zelf te schrijven. Ik was wel een beetje slecht in het wekelijks bijhouden ervan, haha.
Maar Lookie, wat super dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie schreef:Kruumel schreef:Het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Heel leuk invulboek!
Deze heb ik ook, vond hem erg leuk. Er staan per week een aantal vragen in en dan is er per week nog een klein stukje om zelf te schrijven. Ik was wel een beetje slecht in het wekelijks bijhouden ervan, haha.
Maar Lookie, wat super dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!!
Deze had ik ook, heel leuk boek, maar ik vond zelf wel dat er weinig ruimte was om er zelf dingen bij te zetten, maar voor iemand die niet zo goed is in schrijven is dat misschien wel ideaal.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Heel leuk invulboek!
+1!
Gast- Gast
Ik heb het gewoon zelf bij gehouden op de computer. Van elke week schreef ik een verhaal over hoe ik me voelde, wat ik gevoeld heb, controles, echo's, gekochte spulletjes en noem maar op!!!!
En ik heb nu een opgroeiboek van Winnie the Pooh. Erg leuk!!!!
En ik heb nu een opgroeiboek van Winnie the Pooh. Erg leuk!!!!
Laatst aangepast door Mirjam4you op zo 10 apr 2011 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik had dezelfde als Snoepy, maar als ik weer zwanger mag raken wil ik die van Pauline Oud kopen. Daar heb ik nu ook het opgroeiboek van en die vind ik wel heel erg leuk...
Gast- Gast
Bij L had ik zo'n saai negenmaanden dagboek van Prenatal, waar je niets in kwijt kon. In de kraamweek had ik een boek van Babette waar je veel kon invullen.
Deze keer heb ik niets.....maar wil net als bij Lauren.s het boek Pap en mam vertellen over jou gaan aanschaffen. daar kun je ook veel kwijt over je zwangerschap.
En eigenlijk 'moeten' we wel voor een derde kindje: ik ben dit jaar verzekerd bij FBTO en ik heb nu het negenmaanden dagboek, het kraambezoekboek en baby's eerste jaar van pauline oud gratis gekregen!! (okee, dit is even vet reclame voor FBTO, maar ik ben er zo blij mee dat ik ben overgestapt naar een andere verzekering!)
Deze keer heb ik niets.....maar wil net als bij Lauren.s het boek Pap en mam vertellen over jou gaan aanschaffen. daar kun je ook veel kwijt over je zwangerschap.
En eigenlijk 'moeten' we wel voor een derde kindje: ik ben dit jaar verzekerd bij FBTO en ik heb nu het negenmaanden dagboek, het kraambezoekboek en baby's eerste jaar van pauline oud gratis gekregen!! (okee, dit is even vet reclame voor FBTO, maar ik ben er zo blij mee dat ik ben overgestapt naar een andere verzekering!)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
deze had ik ook, is inderdaad erg leuk! je moet er wel om denken dat je het bij blijft houdenFoolishSam schreef:Kruumel schreef:Het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Heel leuk invulboek!
+1!
voor na de geboorte hebben ze er ook nog leuke boeken van,
kraambezoek boek, babys 1e jaar en nog een paar
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Darius schreef:Bij L had ik zo'n saai negenmaanden dagboek van Prenatal, waar je niets in kwijt kon. In de kraamweek had ik een boek van Babette waar je veel kon invullen.
Ik ben ook verzekerd bij FBTO en heb ook het negemaandendagboek en baby's eerste jaar ontvangen, maar het kraambezoek niet. Wanneer heb je die ongeveer ontvangen? Want ik wilde hem zelf kopen, maar als ik hem nog krijg is het een beetje zonde.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
catgirl85 schreef:Darius schreef:Bij L had ik zo'n saai negenmaanden dagboek van Prenatal, waar je niets in kwijt kon. In de kraamweek had ik een boek van Babette waar je veel kon invullen.
Ik ben ook verzekerd bij FBTO en heb ook het negemaandendagboek en baby's eerste jaar ontvangen, maar het kraambezoek niet. Wanneer heb je die ongeveer ontvangen? Want ik wilde hem zelf kopen, maar als ik hem nog krijg is het een beetje zonde.
Hoe lang ben je nu zwanger? Ik was wat laat met het aanvragen van het kraampakket, dat heb ik met 31 weken ofzo gehad. 1 boek kreeg ik over de post samen met de brief dat het kraampakket binnenkort geleverd zou worden, 1 boek zat in het kraampakket en ongeveer twee weken na het kraampakket werd het derde boek apart geleverd, zomaar voor de leuk, om me nogmaals te feliciteren met de zwangerschap.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Bedankt voor jullie reacties!! Ja, ik ben inderdaad zwanger Heb het Anne Geddes boek inderdaad in de winkel gezien inmiddels, die lijkt me erg leuk. Maar ben nu ook wel benieuwd naar dat van Pauline Oud dus vanmiddag maar even een kijkje nemen bij de boekhandel!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
*Lookie* schreef:Bedankt voor jullie reacties!! Ja, ik ben inderdaad zwanger Heb het Anne Geddes boek inderdaad in de winkel gezien inmiddels, die lijkt me erg leuk. Maar ben nu ook wel benieuwd naar dat van Pauline Oud dus vanmiddag maar even een kijkje nemen bij de boekhandel!
WAAAAAHHH Lookie, wat super goed nieuws! Gefeliciteerd! Hoe voel je je en hoever ben je? Jullie zijn een hele tijd bezig geweest toch!
Nog even ontopic...ik had ook die van Pauline oud, super boek!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
ook ik raad je echt het boek van Pauline Oud aan! Heb iedere week gewoon weer zin om er in te schrijven!
edit: en natuurlijk van harte met je zwangerschap!! hopelijk gaat alles goed en heb je weinig last van kwaaltjes!
edit: en natuurlijk van harte met je zwangerschap!! hopelijk gaat alles goed en heb je weinig last van kwaaltjes!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Heb nu ook het boek van Pauline Oud.
Daar had ik het kraambezoekboek ook van toen ik bevallen was van min dochter.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
kletskousje schreef:Heb nu ook het boek van Pauline Oud.
Die heb ik ook, ik vond wel dat er maar weinig mensen ik konden schrijven...toen was het af vol (of hebben we zoveel visite gehad?).
Ik heb ook baby's eerste jaar van Pauline oud.
Teddyaapje- Ratel
Teddyaapje schreef:kletskousje schreef:Heb nu ook het boek van Pauline Oud.
Die heb ik ook, ik vond wel dat er maar weinig mensen ik konden schrijven...toen was het af vol (of hebben we zoveel visite gehad?).
wow ik heb hem nog nie vol.... zie net dak nog 14 blz over heb en veel mensen hebben het ook met meerdere op 1 blz ingevult dus uiteindelijk zou ik er dan ook lang nie genoeg aan hebbe...
had ook ergens gelezen dat iemand de blz had gekopieerd en hem had aangevult
duckie- Ratel
Teddyaapje schreef:kletskousje schreef:Heb nu ook het boek van Pauline Oud.
Ik heb er een 2de boek bijgekocht..
En al die blz's waar iedereen op kon schrijven in 1 boek gedaan...
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
kletskousje schreef:Teddyaapje schreef:kletskousje schreef:Heb nu ook het boek van Pauline Oud.
Ik heb er een 2de boek bijgekocht..
En al die blz's waar iedereen op kon schrijven in 1 boek gedaan...
hmmm... had ik dat ook maar gedaan...nog niet zo bij nagedacht! misschien een idee als we ooit een 2e krijgen, nu is het kraambezoek wel zo ongeveer allemaal geweest.
Teddyaapje- Ratel
t grapigge was dat niemand die het moest invullen het boek kende... en iedereen vond het wel heel erg leuk
duckie- Ratel
Darius schreef:catgirl85 schreef:Darius schreef:Bij L had ik zo'n saai negenmaanden dagboek van Prenatal, waar je niets in kwijt kon. In de kraamweek had ik een boek van Babette waar je veel kon invullen.
Hoe lang ben je nu zwanger? Ik was wat laat met het aanvragen van het kraampakket, dat heb ik met 31 weken ofzo gehad. 1 boek kreeg ik over de post samen met de brief dat het kraampakket binnenkort geleverd zou worden, 1 boek zat in het kraampakket en ongeveer twee weken na het kraampakket werd het derde boek apart geleverd, zomaar voor de leuk, om me nogmaals te feliciteren met de zwangerschap.
Ik heb ook het eerste boek gekregen nadat ik gemeld had dat ik zwanger was. Toen ook het 2e boek bij het kraampakket. Ben nu ruim 33 weken zwanger. Dus misschien krijg ik het nog wel en ben ik gewoon ongeduldig haha. Het kraampakket is al wel langer dan 2 weken geleden geleverd. Al veel langer geleden.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: