Zwangerschapsdagboek
+7
duckie
Darius
Mida4you
Monnie
Fearie
mauwmauw
*Lookie*
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zwangerschapsdagboek
Teddyaapje schreef:*Lookie* schreef:Bedankt voor jullie reacties!! Ja, ik ben inderdaad zwanger Heb het Anne Geddes boek inderdaad in de winkel gezien inmiddels, die lijkt me erg leuk. Maar ben nu ook wel benieuwd naar dat van Pauline Oud dus vanmiddag maar even een kijkje nemen bij de boekhandel!
WAAAAAHHH Lookie, wat super goed nieuws! Gefeliciteerd! Hoe voel je je en hoever ben je? Jullie zijn een hele tijd bezig geweest toch!
Nog even ontopic...ik had ook die van Pauline oud, super boek!
Dank je! Ik voel me goed, afgezien van dat ik sinds 2 dagen enorm gevoelige borsten heb en een beetje moe maar daar blijft het tot nu toe gelukkig bij, geen misselijkheid of iets. Ik zit nu op 5 weken en 2 dagen. Klopt, we zijn ruim anderhalf jaar bezig geweest. Valt achteraf gezien best nog mee, er zijn stellen die er nog veel langer mee bezig zijn, maar als je er middenin zit voelt het wel als enorm lang.
Heb vandaag ook het boek van Pauline Oud bekeken en die is het uiteindelijk ook geworden! Heb de eerste weken (t/m de 5e) inmiddels al vol gescheven! Erg leuk boekje om bij te houden!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: