Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roadtrip met de auto (florida?)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Roadtrip met de auto (florida?) Empty Roadtrip met de auto (florida?)

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 22:47

Is er hier iemand wel eens naar Florida geweest?

Ik zou dit graag met mijn vriend willen touren met de auto door Florida, en dan mooie bezienswaardigheden bekijken, beetje luieren op het strand, wat shoppen etc.

Wat is in Flordia echt de moeite waard?



Als je zelf een ontzettend mooie plek bezocht hebt en een roadtrip hebt gemaakt (in een ander land is ook geen probleem) zijn tips ook welkom. Ik zit echt nog in de orientatiefase!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roadtrip met de auto (florida?) Empty Re: Roadtrip met de auto (florida?)

Bericht  Lynn_ zo 10 apr 2011 - 4:58

Ik ben twee jaar geleden naar Florida geweest. Met de auto een kleine twee weken rondgereden. Zéker een aanrader! Ik kan er een heleboel over vertellen maar heb je misschien concrete vragen? Ik heb een geweldige tijd gehad daar en met de auto is het ook heel goed te doen!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roadtrip met de auto (florida?) Empty Re: Roadtrip met de auto (florida?)

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 5:04

Ik ben op m'n 12e in Florida geweest dus kan me er niet heel erg veel meer van herinneren. Wij zaten met name in Orlando, dus zijn naar de parken (Disney en Universal) geweest, en een dagtripje naar Cape Canaveral voor het Kennedy Space Center, waar de NASA dus zit. Echt gaaf, die raketten zien enzo! Dat was een gaaf uitstapje wat echt wel vrij uniek is. Verder zijn de Everglades dus ook heel mooi, een prachtig natuurgebied maar daar ben ik nooit geweest. Miami is natuurlijk zeer geschikt voor het strand. En Key West (of de andere Keys) moet je eigenlijk ook even heen, prachtige eilandjes.

Mocht je willen combineren met wat andere staten (bijvoorbeeld op Atlanta vliegen) of iets dergelijks kan ik je daar ook altijd bij helpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roadtrip met de auto (florida?) Empty Re: Roadtrip met de auto (florida?)

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 6:30

Ik wil er zelf heel graag heen, mijn vriend is echter niet echt amerika fan, dus die moet ik echt overtuigen want mij lijkt het daar echt heel erg leuk. (ik wil ook nog graag naar NYC en rondreizen aan de westkust - misschoen nog wel meer maar dat sowieso)..

Ik kan hem overtuigen met echte leuke trips waar je vooral mooie dingen kunt zien. (bijv de everglades). Hij heeft het niet op drukke te toeristische bedoelingen maar vind het wel leuk om bijv wat te shoppen in een grotere stad. Wat wij beide wel erg leuk vinden is echt zelf een reis uitplannen waar we naar toe zouden willen, dus niet iets met vele in 1 bus o.i.d.

Misschien is dit wel een leuke vraag. Hoe is de sfeer in Florida? Neigt het al echt naar het caribische of is het die hard Amerikaans?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roadtrip met de auto (florida?) Empty Re: Roadtrip met de auto (florida?)

Bericht  Atelier Madame zo 10 apr 2011 - 8:37

Ik ben in Miami (South Beach) geweest.. dat was wel leuk voor een paar dagen.. alleen is het bij het strandgedeelte wel ontzettend van zien en gezien worden. Uitgaan vonden wij er niet heel leuk. Hebben ook een uitstapje naar de Keys gemaakt met de auto, mile 0 rijden is suuuper vet, lange weg midden door de zee!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roadtrip met de auto (florida?) Empty Re: Roadtrip met de auto (florida?)

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 9:22

Punk'd schreef:
Misschien is dit wel een leuke vraag. Hoe is de sfeer in Florida? Neigt het al echt naar het caribische of is het die hard Amerikaans?

Ik ken de Caribische sfeer niet, maar ik zou zeggen dat het een mix van beiden is. Ik vond het zelf echt geen leuke Amerikaanse staat om even eerlijk te zeggen, omdat het voor mij totaal geen authenticiteit gaf. Ik kan het niet goed verwoorden, maar het gaf mij niet de kick die ik bij het land voel, waar mijn liefde voor is. Het is allemaal best wel oppervlakkig natuurlijk daar, met de grote pretparken, en dan Miami Beach natuurlijk met de zonnende bimbo's. Gek genoeg is dat vaak het beeld wat mensen bij Amerika hebben, alles groot en overdreven, maar voor mij voelt het dus juist totaal niet Amerikaans. Maar goed, dit is ook slechts een klein beeld van Florida want zoals ik al zei heb je ook prachtige natuurgebieden zoals de Everglades en Key West. Maar het is zeker de minst Amerikaanse staat en minst leuke staat die ik tot nu toe bezocht hebt, om eerlijk te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roadtrip met de auto (florida?) Empty Re: Roadtrip met de auto (florida?)

Bericht  Live Laugh Love zo 10 apr 2011 - 19:51

Ook gedaan! smile Erg leuk!
Lekker met de auto rondgecrosst.. als je vragen heb, hoor ik ze graag!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roadtrip met de auto (florida?) Empty Re: Roadtrip met de auto (florida?)

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 8:02

Marin schreef:
Punk'd schreef:
Misschien is dit wel een leuke vraag. Hoe is de sfeer in Florida? Neigt het al echt naar het caribische of is het die hard Amerikaans?

Ik ken de Caribische sfeer niet, maar ik zou zeggen dat het een mix van beiden is. Ik vond het zelf echt geen leuke Amerikaanse staat om even eerlijk te zeggen, omdat het voor mij totaal geen authenticiteit gaf. Ik kan het niet goed verwoorden, maar het gaf mij niet de kick die ik bij het land voel, waar mijn liefde voor is. Het is allemaal best wel oppervlakkig natuurlijk daar, met de grote pretparken, en dan Miami Beach natuurlijk met de zonnende bimbo's. Gek genoeg is dat vaak het beeld wat mensen bij Amerika hebben, alles groot en overdreven, maar voor mij voelt het dus juist totaal niet Amerikaans. Maar goed, dit is ook slechts een klein beeld van Florida want zoals ik al zei heb je ook prachtige natuurgebieden zoals de Everglades en Key West. Maar het is zeker de minst Amerikaanse staat en minst leuke staat die ik tot nu toe bezocht hebt, om eerlijk te zijn.

haha oh help want daar heeft mijn vriend echt helemaal niets mee. Te dikke grote schreeuwerige amerikanen met sportsokken aan hun knieen die in hordes in de tourbus stappen :P

Pff haha het is echt moeilijk om een leuke, betaalbare 3/4 weekse, zelf te kunnen plannen vakantie te zoeken voor in december/januari waar het dan redelijk tot erg goed weer is!

1.5 jaar geleden waren we voor 1200 euro p.p 4 weken in curacao inclusief vliegtickets/autohuur en appartement. Nu willen we weer zoiets betalen maar een andere plaats.. Ik ben altijd erg positief over het zoeken van leuke zelf te plannen goedkopere reizen maar toch ver weg.. Maar vind het nu wel moeilijk worden :P

Marin jij hebt vast wel tips voor me Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roadtrip met de auto (florida?) Empty Re: Roadtrip met de auto (florida?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum