Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanbieding roadtrip USA

+2
iloverocknroll1984
Ster
6 plaatsers

Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Aanbieding roadtrip USA

Bericht  Ster ma 21 jan 2013 - 22:36

Travelbird heeft nu een aanbieding voor een roadtrip voor 14 dagen naar Amerika, inclusief een huurauto. Dit staat al heel lang op ons lijstje maar hebben het steeds uitgesteld omdat het lastig was 3 of 4 weken vrij te pakken. Maar nu zie ik dus deze aanbieding en zou twee weken voor ons ideaal zijn.

Zijn er mensen die naar Amerika zijn geweest en kun je in twee weken tijd veel gezien krijgen? Verder heb ik net gezocht naa losse tickets en kom toch al snel op 900 euro uit, dus deze prijs lijkt me wel goed. Wat kosten jullie reis ongeveer en aan welke kosten moet ik nog denken die erbij komen?

De link http://travelbird.nl/5255/campervan-usa/

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Re: Aanbieding roadtrip USA

Bericht  iloverocknroll1984 di 22 jan 2013 - 0:06

Ik heb zelf nooit een campertrip gedaan in California omdat ik daar een semester gestudeerd heb en losse tripjes deed, maar ik vind het niet echt een superaanbieding eigenlijk. Zie vaak in de krant aanbiedingen staan van bijv. Jan Doets ook voor camperreizen en die zijn volgens mij goedkoper.

In 2 weken kan je op zich best wat zien, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat er op jullie lijstje staat van wat jullie graag willen zien. Als dat heel veel is zou ik overwegen toch langer te gaan (eigenlijk is 3 weken ideaal) of nog een keer terug te komen voor het resterende deel.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Re: Aanbieding roadtrip USA

Bericht  Marin di 22 jan 2013 - 0:13

Gave deal!

Twee weken is wel wat aan de korte kant, maar je kan je route daar natuurlijk op instellen. Je kan dan bijvoorbeeld alleen voor de kleine route van California, Arizona en Nevada gaan, echt de 'basis' route als het ware, of als je niet elke dag wilt rijden, alleen voor California en evt de Grand Canyon kunt gaan. In Amerika rijdt het allemaal vrij gemoedelijk, en zeker met een camper rijdt je niet zo snel, dus echte grove kilometers maken wordt lastig. Dan kan je beter een wat kleinere route kiezen en meer tijd hebben om dingen te zien.
Bedenk wel dat er twee weken staat, maar dat je maar 12 overnachtingen in de camper krijgt. Dat is dan dus nog minder.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Re: Aanbieding roadtrip USA

Bericht  Minx di 22 jan 2013 - 0:35

Vind het wel vrij kort inderdaad maar verder wel een prima deal. Ik zie er alleen niet bij staan voor hoeveel bestuurders je de auto huurt. Die kosten zouden er nog wel bij kunnen komen en als jullie daarnaast ook nog eens onder de 25 zijn komen daar ook nog weer kosten overheen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Re: Aanbieding roadtrip USA

Bericht  Ster di 22 jan 2013 - 1:51

Bedankt voor jullie antwoorden. We kunnen helaas niet langer verlof pakken. We willen graag als huwelijkreis deze reis doen en voor het trouwen hebben we de hele week vrij, dus daarna nog 3-4 weken weg wordt wel erg lang.

Weten julile of je als je met een auto op een camping wil staat, je nog veel standgeld moet betalen? Of mag je in Amerika op een parkeerplaats gaan staan om te overnachten? Hoe zit het met de toegang tot de parken? Vragen ze overal entree en aan welke bedragen moet ik dan denken. Ik zal vanavond zelf nog wat gaan zoeken op internet, maar alle tips zijn welkom.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Re: Aanbieding roadtrip USA

Bericht  Minx di 22 jan 2013 - 2:30

Echt logica zat er niet in qua national parken. De een moest je wel voor betalen en de ander niet. Weet echt niet meer wat wij toen betaald hebben volgens mij lag het een beetje tussen de 10 en 25 dollar.
kamperen weet ik zo niet wij hebben eigenlijk alleen maar in hotels en hostels gezeten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Re: Aanbieding roadtrip USA

Bericht  Marin di 22 jan 2013 - 2:33

Kamperen weet ik zo ook niet uit m'n hoofd. Ik weet dat KOA campings altijd goed aangeschreven staan, misschien kan je daar op kijken?
http://koa.com/rv-sites/
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Re: Aanbieding roadtrip USA

Bericht  ChocoChip di 22 jan 2013 - 2:35

Ster schreef: Hoe zit het met de toegang tot de parken? Vragen ze overal entree en aan welke bedragen moet ik dan denken. Ik zal vanavond zelf nog wat gaan zoeken op internet, maar alle tips zijn welkom.

Je hebt in amerika een zogeheten parkenpas die kostje 80dollar per auto/camper en daarmee kan je alle parken (national parken)een jaar lang bezoeken, wil je dit niet, dan betaal je per park ongeveer 25dollar en heb je een week toegang.

Wij zijn onze eerste keer ook 16 dagen gegaan, was echt een reisburo rondje maar we hebben genoten en hebben de hoogtepunten gezien! En het smaakte naar meer.
Veel plezier met voorbereidingen! het is zo'n geweldig mooi land.

Www.nps.gov is een handige site over alles national parken.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Re: Aanbieding roadtrip USA

Bericht  Green_Pepper di 22 jan 2013 - 2:51

Laat maar, domme opmerking laughcry

Wel echt vette vakantie hoor!!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanbieding roadtrip USA Empty Re: Aanbieding roadtrip USA

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum