Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje positiekleding

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje positiekleding Empty Vraagje positiekleding

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 19:37

Deze week maar eens 2 positiebroeken gekocht. Mag ook wel nu ik bijna op de helft ben Very Happy
Maar kun je deze gewoon in je eigen normale maat aanhouden? Ik heb nu 2 broeken in mt 36 gekocht.

De band zit nog wel erg hoog, komt ongeveer net onder mijn borsten. Dus mijn buik kan hierin nog goed groeien.
Ik heb ze bij de h&m gekocht en zag daar volgens mij al eens een bordje staan dat je je maat moest berekenen aan de hand van je zwangerschapsduur, is dat zo?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje positiekleding Empty Re: Vraagje positiekleding

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 19:57

Ik heb nu ook een gewone maat s aan.. geloof van mamalicious. Hij zit nu nog wat wijd, zelfs om mijn benen. Maar gewone broek ging ook al niet meer.

Gast
Gast

Bericht  _Mashimaro_ vr 8 apr 2011 - 19:58

Nee, bij mij was dat niet zo. Ik heb ze gekocht toen ik 12 week zwanger was en ze zitten nu nog goed.
Ik neem aan dat er bij jou ook een verstelband in de broekrand zit. Die kwam steeds losser te zitten naar mate de zwangerschap vorderde.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 20:45

Je moet gewoon je eigen maat aan houden. Als je normaal maat 36 hebt, moet je in positiekleding ook maat 36 hebben. Het is op een zwangerschap met die maat berekent. Vaak heb je wel elastiek in de broekband zitten, die kun je aantrekken en vastzetten met een knoopje, zodat je de broek zowel in het begin als op het eind nog past!

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje za 9 apr 2011 - 0:20

Ik had broeken in mijn normale maat, alleen aan het einde van mijn zwangerschap heb ik nog 1 broek in een maat groter gekocht omdat ik erg veel was aangekomen (22kg totaal, mede door het vocht wat ik vasthield) en de andere broeken niet meer mooi zaten. De broeken van noppies en mamalicious hebben een hele fijne buikband die echt met je buik meegroeit en in het begin ook gewoon strak zit. Die van miss etam vond ik echt 100x niks.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 za 9 apr 2011 - 3:32

Ik had gewoon mijn eigen maat of zelfs een maat kleiner alleen ik vond zwangerschap broeken/rokken niet lekker zitten bij de band omdat ik maar een kleine buik had.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 20:19

Ik heb afgelopen weekend al lekker 1 van de broeken aangehad. En het zat heerlijk. Dus gewoon lekker maat 36 gehouden. Zit goed. Bij Miss Etam was ik ook even geweest, niks aangepast. Ik vond het er allemaal zo groot uitzien. Ben zelf ook niet zo groot en mijn buikje is ook nog best bescheiden.
De broeken die ik bij Hennes heb gekocht zaten gelijk goed. En verder zijn rokjes enzo van stof dat meerekt nu ook erg handig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: