Vegetariers, wat eten jullie als vervanging?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vegetariers, wat eten jullie als vervanging?
Eet je dagelijks vleesvervangers (en dan bedoel ik Valess, tofu, en andere dingen waar voedingsstoffen aan zijn toegevoegd die je mist als je geen vlees eet). Ik eet wel een paar keer per week zoiets, maar niet dagelijks. Vandaag heb ik bv een lasagna met spinazie en paprika en dan doe ik daar wat noten doorheen. Ik eet nooit aardappels, maar bijna dagelijks pasta of rijst met groenten en evt een sausje.
Gast- Gast
Re: Vegetariers, wat eten jullie als vervanging?
ik eet een aantal dagen in de week vleesvervanger. bij de aldi en lidl hebben ze nu ook vegetarische eten, zoals vega balletjes, vega burgers enz. dat is nog niet eens duur ook!
ik eet niet elke dag vleesvervangers. vis eet ik wel maar af en toe. andere dagen maak ik gewoon extra groenten, met pasta of rijst. aardappelen eet ik ook zelden
ik eet niet elke dag vleesvervangers. vis eet ik wel maar af en toe. andere dagen maak ik gewoon extra groenten, met pasta of rijst. aardappelen eet ik ook zelden
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik eet wel vis, maar echt 1 x per week ofzo.
Dan ongeveer 2 keer per week een vleesvervanger. Aldi heeft trouwens al langere tijd vegetarische schnitzels (bloemkool, spinazie en groenten geloof ik, die anderen zijn inderdaad wel nieuw).
Extra groenten neem ik niet en noten eigenlijk helemaal nooit. Ik eet wel eens bijv een gekookt of gebakken ei bij mijn eten.
Dan ongeveer 2 keer per week een vleesvervanger. Aldi heeft trouwens al langere tijd vegetarische schnitzels (bloemkool, spinazie en groenten geloof ik, die anderen zijn inderdaad wel nieuw).
Extra groenten neem ik niet en noten eigenlijk helemaal nooit. Ik eet wel eens bijv een gekookt of gebakken ei bij mijn eten.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben dan wel geen echte vegetarier, maar ik eet maar weinig vlees, meestal 1 of 2 keer per week. Soms eet ik dan ipv vlees vis.
Als ik helemaal geen vlees of vis eet eet ik soms vleesvervangers, want die vind ik gewoon lekker(bv. vega schnitzels, cordon bleu, vega shoarma, wokblokjes, valess etc.). Verder heb ik ook wel eens een gerecht waar gewoon helemaal niets in zit, bijvoorbeeld bij pasta (dan doe ik bv. tomatensaus met champignons, ui, paprika en geraspte kaas erover).
Laatst heb ik een keer een groenteomelet gemaakt en dat vond ik ook lekker.
En ik doe ook wel eens noten door dingen heen (bv bij gevulde paprika's of rijstgerechten)
Als ik helemaal geen vlees of vis eet eet ik soms vleesvervangers, want die vind ik gewoon lekker(bv. vega schnitzels, cordon bleu, vega shoarma, wokblokjes, valess etc.). Verder heb ik ook wel eens een gerecht waar gewoon helemaal niets in zit, bijvoorbeeld bij pasta (dan doe ik bv. tomatensaus met champignons, ui, paprika en geraspte kaas erover).
Laatst heb ik een keer een groenteomelet gemaakt en dat vond ik ook lekker.
En ik doe ook wel eens noten door dingen heen (bv bij gevulde paprika's of rijstgerechten)
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik eet een aantal keer per week vleesvervangers.
Verder zorg ik ervoor dat ik mijn vitamine B12 binnenkrijg door 3 keer zuivel per dag tot me te nemen.
Melk, yoghurt, eieren.
Ik eet trouwens wel vis.
Verder zorg ik ervoor dat ik mijn vitamine B12 binnenkrijg door 3 keer zuivel per dag tot me te nemen.
Melk, yoghurt, eieren.
Ik eet trouwens wel vis.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
ik ben niet vegetarisch maar ik ben momenteel wel aan het minderen met vlees eten, wij eten hier nu ongeveer 3 x per week vleesvervangers, ik haal ze gewoon bij de aldi of lidl.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe laat eten jullie?
» Zouden jullie dit nog eten?
» Hoe eten jullie prei?
» Nav:... Wát eten jullie 's ochtends?
» Wat eten jullie bij stoofperen?
» Zouden jullie dit nog eten?
» Hoe eten jullie prei?
» Nav:... Wát eten jullie 's ochtends?
» Wat eten jullie bij stoofperen?
Pagina 1 van 1