Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

+44
Sugarfall
Koffieleut
Pien
Parisienne
Moezie
Mari
studiebol
Curious
Lejow
bolus26
Lise_E
Beachgirl
Sjaantje
Poisongirl
vlinder19
Bolleke
Jordana
yes1984
Sweety
TNMN
Melis_je
_Lacey_
Merai
PapillonRose
Zininzon
Lady4
Snoes
SoezieQ
Sterre
Mamasapje
Zwoesj
Zora
Muppetje
Zwerver
Roza
Laquisia
Mamsie
Suus
ekiaam87
Inge
SuperGrover
Oasis
Tullow
Minx
48 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: - Pagina 9 Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Zininzon do 14 apr 2011 - 9:50

Wat een super mooi boeket is het geworden! Complimenten aan de organisatie en iedereen die geld heeft gegeven.
Ook fijn dat iedereen zo aan Leaf denkt en dat aan haar laat weten. Ik vind het wel gek om mijn kaartje op die foto te zien, maar ben blij dat hij goed is aangekomen.

Leaf, ik hoop dat jullie met een goed gevoel kunnen terugkijken op vandaag. Veel sterkte voor de komende periode!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: - Pagina 9 Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 10:27

Ah goed om te horen dat je het toch op tijd hebt ontvangen. Ik was al een dag te laat met opsturen namelijk.... Embarassed

Maar we hopen dat het boekje net zo persoonlijk wordt ontvangen als dat het ook bedoeld is. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: - Pagina 9 Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 10:44

Alles is voor mij heel persoonlijk en prettig opgevat....Ongelooflijk wat jullie allemaal voor moois op de kaartjes geschreven hebben. Eigen ervaringen, gedichtjes, complimentjes...Allemaal even mooi en puur.

Het boekje heb ik nog niet helemaal doorgelezen, ik heb 6 uur liggen slapen vanmiddag, ik kon niet meer....


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: - Pagina 9 Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  bolus26 do 14 apr 2011 - 21:11

neem goed je rust! tijd genoeg om alles te lezen. hug
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: - Pagina 9 Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 22:35

Wat ga je hier toch goed mee om lieve Leaf. Nogmaals heel veel sterkte voor de moeilijke periode die je doormaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: - Pagina 9 Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  _Inge_ do 14 apr 2011 - 23:20

Ik lees het nu pas, ben hier al heel lang niet geweest.
Sterkte meid, wat verschrikkelijk zeg
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: - Pagina 9 Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum