Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

+44
Sugarfall
Koffieleut
Pien
Parisienne
Moezie
Mari
studiebol
Curious
Lejow
bolus26
Lise_E
Beachgirl
Sjaantje
Poisongirl
vlinder19
Bolleke
Jordana
yes1984
Sweety
TNMN
Melis_je
_Lacey_
Merai
PapillonRose
Zininzon
Lady4
Snoes
SoezieQ
Sterre
Mamasapje
Zwoesj
Zora
Muppetje
Zwerver
Roza
Laquisia
Mamsie
Suus
ekiaam87
Inge
SuperGrover
Oasis
Tullow
Minx
48 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:31

Vandaag hebben we van Trisha vernomen dat de vader van Leaf na een paar dagen vermist te zijn, het besluit heeft genomen om zelf uit het leven te stappen. Sad We hebben met z'n allen nog hard ons best gedaan om met behulp van oproepjes, links en krantenberichten nog hem te vinden zodat we hem konden herenigen met Leaf, haar zusje en ander familie.

Het desbetreffende topic waarin Leaf ons op de hoogte heeft gehouden: https://yescafe.actieforum.com/t6212-dodelijk-ongerustweet-niet-meer-wat-ik-moet-doen

In het dagcafé kwamen wij op het idee om op een grote kaart of in een grote schrift (afhankelijk van hoeveel forummers er hier aan mee willen doen) een paar woorden van medeleven te tonen aan Leaf. We weten dat we vanuit ons stoel vanachter onze laptop dat we niet veel voor haar kunnen betekenen, maar we hopen dat deze woorden van medeleven haar helpen om kracht te geven.

Willen jullie ook helpen om een woord van medeleven te geven?

Dit is het idee:

- Schrijf in 10 tot 15 woorden een kort en bondig boodschap voor Leaf en haar familie vanwege het overlijden van haar vader.
- pm de boodschap naar mij voor zondag 11 april 0.00 uur. (Maandag zal ik het in elkaar zetten en dinsdag zal het verstuurd worden)

Vervolgens gaat het zo in zijn werk:
- Afhankelijk van het aantal reacties zullen ik en Anousch het verdelen over een paar kaarten of schrift(en)
- Het is de bedoeling dat het handmatig opgeschreven wordt zodat het toch nog persoonlijk is.
- Dinsdag is het de bedoeling dat het op de post gaat

Maaarrrr, je mag natuurlijk ook zelf een persoonlijk kaartje sturen naar Leaf. Als je haar adres wilt weten, kun je Trisha pm'en!

(Trouwens mochten jullie nog andere ideeën hebben of een opmerking hebben, pm mij dan even!)

-----

Om iedereen de gelegenheid te geven om iets liefs te sturen voor Leaf, wil ik de deadline voor de inzendingen voor de kaart/boekje bijstellen. Mocht je nog iets lief willen mededelen voor in de kaart/boekje dan graag voor:

Maandag 11 april 13.00 uur

Ik vind het een erg warm gebaar dat iedereen hier mee leeft met Leaf!


Laatst aangepast door Bitterkoek_ op zo 10 apr 2011 - 8:28; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:35

ik persoonlijk denk niet dat het verstandig is om Leaf haar adres te verspreiden door Trisha te PMen, misschien wil Leaf niet dat iedereen haar adres heeft. Maar zoals ik ook al in het dagcafe heb gezet vind ik dit een goed initiatief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:39

Wolletjes maakt weer een account aan hier, er zal een mooi rouwboeket worden verstuurd, als jullie hier aan mee willen doen, dan een PM sturen voor 't rekeningnummer. smile

Leaf vindt 't ontzettend lief dat iedereen meeleeft en meedenkt en kaartjes zijn welkom, stuur maar een PM voor 't adres. Ik zal PM e.d. vanavond beantwoorden. Dit doet haar echt heel erg goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:42

gelukkig dat ze het niet erg vind smile wel fijn dat dit haar goed doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:42

Jou of Wolletjes? Mooi idee in ieder geval, ik zal zeker wat overmaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:43

hier Wolletjes, onder een tijdelijke nieuwe naam.
Ik ga een rouwstuk regelen. Mochten jullie daar aan mee willen doen, graag een PM, dan kan ik mijn rekeningnummer hiervoor doorgeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:44

wolletjes/pompidom regelt een rouwboeket, en trisha kun je PMen voor het adres van Leaf voor een kaartje te sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Minx vr 8 apr 2011 - 0:45

hoeveel moet ik dan ongeveer aan denken. Vind dat moeilijk in te schatten. Want vind het idee wel heel mooi
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:47

Fairytale, dat is geheel aan jou. Mijn vriend en ik doen mee voor 20-25E, omdat wij Leaf erg veel en vaak zien. Maar als jij minder wilt uitgeven, is dat natuurlijk prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Tullow vr 8 apr 2011 - 0:47

Fairytale schreef:hoeveel moet ik dan ongeveer aan denken. Vind dat moeilijk in te schatten. Want vind het idee wel heel mooi

+1
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:50

Fairytale schreef:hoeveel moet ik dan ongeveer aan denken. Vind dat moeilijk in te schatten. Want vind het idee wel heel mooi

Ik vind dat ook erg moeilijk.

Mischien kunnen we een vast bedrag afspreken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:52

echte rouwstukken zijn helaas duur (als ik de prijzen op fleurop zie). Maar ik weet zeker dat er ook stukken zijn die goedkoper zijn/gemaakt kunnen worden.

Zoals ik al schreef, het is aan jou. Een euro, twee, twee-vijftig, 5, of meer. Alle kleine beetjes zijn welkom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Minx vr 8 apr 2011 - 0:53

zit er ook nog een datum bij, want ben niet thuis en heb geen randomreader bij me
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:53

ik weet dat er hier in het tuincentrum rouwstukken gemaakt worden vanaf 60 euro. Dan hebben jullie een prijsindicatie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:54

Jade schreef:
Fairytale schreef:hoeveel moet ik dan ongeveer aan denken. Vind dat moeilijk in te schatten. Want vind het idee wel heel mooi

Ik vind dat ook erg moeilijk.

Mischien kunnen we een vast bedrag afspreken?

Ja, dat dacht ik ook. 3 euro of zo? Als er 20 mensen meedoen zit je op 60 euro.. Ik zeg ook maar wat hoor, totaal geen verstand van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:54

Fairytale, nee, datum is nog niet bekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:55

Toen mn moeder overleed hebben we een groot bloemstuk laten maken, met linten eraan. Dat heeft ons wel handenvol geld gekost maar het was het waard. Ik geloof zelfs dat de buren dat ook gedaan hadden met wat linten eraan.

Is dat misschien niet een mooi idee? Of is het weer iets té?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:55

Brennuss schreef:
Jade schreef:
Fairytale schreef:hoeveel moet ik dan ongeveer aan denken. Vind dat moeilijk in te schatten. Want vind het idee wel heel mooi

Ik vind dat ook erg moeilijk.

Mischien kunnen we een vast bedrag afspreken?

Ja, dat dacht ik ook. 3 euro of zo? Als er 20 mensen meedoen zit je op 60 euro.. Ik zeg ook maar wat hoor, totaal geen verstand van.

Dat lijkt me wel een goed idee. Dat is ook te doen voor de mensen die het niet zo breed hebben op het moment. En ik denk als we met een heleboel mensen 3 euro overmaken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:56

vind ik ook een heel goed idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Oasis vr 8 apr 2011 - 0:57

Ik heb het helemaal niet breed, maar wil buiten een kaart nog wat doen voor Leaf en haar familie. 3 euro is daarom een goede optie voor mij!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  SuperGrover vr 8 apr 2011 - 0:57

Ik sluit me daarbij aan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 0:58

Ik vind het ook een mooi bedrag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Inge vr 8 apr 2011 - 0:58

Het is denk ook maar net wat ieder kan missen.
Het is in ieder geval heel lief als je mee doet, bedrag maakt dan ook niet uit lijkt mij.
Als je niet mee doet is dat ook ieders goed recht natuurlijk.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Minx vr 8 apr 2011 - 0:59

Ja dat is wel een mooi bedrag. Wolletjes ik ga je zo pm´en voor je nummer. Ik zal het in ieder geval voor maandag overmaken. Dan heb ik de reader weer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Tullow vr 8 apr 2011 - 0:59

Laten we idd uitgaan van €3, dat heb ik er graag voor over.
En mocht je meer of minder willen overmaken, dan mag dat natuurlijk!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update: Empty Re: Oproepje: een woord van medeleven aan Leaf! update:

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum