Ervaringen met de woonexpress? (bank)
+6
Curious
Olijfje
Error
Océane
Pien
JD
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen met de woonexpress? (bank)
Zijn er hier meiden die hun bank bij de Woonexpress vandaan hebben (of een ander meubelstuk)?
Wij hebben onze bank nu ruim een halfjaar, en hij bevalt ontzettend slecht....
We hebben een bank met losse rug en zitkussens, en ik weet dat je die vaak moet draaien, maar deze zakken echt zó erg in en vervormen helemaal, ontzettend lelijk.
Ik draai ze dagelijks en schud ze op, geen idee wat ik er verder aan kan doen...
Daarbij is de bovenlaag van de leuning gemaakt van een zang materiaal, en toen ik me met mijn ellebog op de leuning afzette om te gaan verzitten, ging ik er zo doorheen... je ziet er niks van, maar je voelt nu dat er onder de stof zeg maar een gat ter grootte van mijn elleboog zit.
Ik heb een maand of 5 terug al eens nieuwe rugkussens gekregen, geheel kosteloos en zonder gedoe, maar het helpt helemaal niks... dus nu heb ik weer gebeld, en kreeg ik vandaag een brief;
Ze kunnen niets voor me betekenen, want dit is nu eenmaal een bank waarvan de kussens dagelijks gedraaid moeten worden. (alsof ik dat dus niet doe). ook stond er dat ik in dit geval voor het kopen wat beter de onderhoudstips had moeten lezen....
maar ja, ik ga hier eigenlijk niet mee akkoord...heb een dure bank, nog geen jaar oud, en ik vind niet dat ie dan al zo lelijk mag zijn toch?...
hoe zijn jullie ervaringen met de woonexpress?
en wat zouden jullie in dit geval doen?
Ik wil eigenlijk gewoon de hele bank terugsturen, en dan een nieuwe bij ze uitzoeken...al moet ik er dan wat bijleggen, dat maakt me niets uit....maar in hoeveel winkels krijg je ze zover dat ze de bank terugnemen? ik schat mijn kansen namelijk vrij klein in....
We hebben een bank met losse rug en zitkussens, en ik weet dat je die vaak moet draaien, maar deze zakken echt zó erg in en vervormen helemaal, ontzettend lelijk.
Ik draai ze dagelijks en schud ze op, geen idee wat ik er verder aan kan doen...
Daarbij is de bovenlaag van de leuning gemaakt van een zang materiaal, en toen ik me met mijn ellebog op de leuning afzette om te gaan verzitten, ging ik er zo doorheen... je ziet er niks van, maar je voelt nu dat er onder de stof zeg maar een gat ter grootte van mijn elleboog zit.
Ik heb een maand of 5 terug al eens nieuwe rugkussens gekregen, geheel kosteloos en zonder gedoe, maar het helpt helemaal niks... dus nu heb ik weer gebeld, en kreeg ik vandaag een brief;
Ze kunnen niets voor me betekenen, want dit is nu eenmaal een bank waarvan de kussens dagelijks gedraaid moeten worden. (alsof ik dat dus niet doe). ook stond er dat ik in dit geval voor het kopen wat beter de onderhoudstips had moeten lezen....
maar ja, ik ga hier eigenlijk niet mee akkoord...heb een dure bank, nog geen jaar oud, en ik vind niet dat ie dan al zo lelijk mag zijn toch?...
Ik wil eigenlijk gewoon de hele bank terugsturen, en dan een nieuwe bij ze uitzoeken...al moet ik er dan wat bijleggen, dat maakt me niets uit....maar in hoeveel winkels krijg je ze zover dat ze de bank terugnemen? ik schat mijn kansen namelijk vrij klein in....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Ervaringen met de woonexpress? (bank)
Ik weet niet of je zelf goed gebekt bent, anders zou ik iemand mee nemen die zichzelf niet snel laat afschepen met minder als een fikse korting op deze bank, een andere bank (zoals je zelf zegt desnoods met bijbetalen) of een andere goede oplossing!
ik ken woonexpress niet, ben er nog nooit geweest en dus ook nog nooit wat gekocht. het gedonder met de bank is al snel na aankoop begonnen dus ik zou echt op hoge poten erheen gaan! zorg wel dat je vriendelijk blijft, laat duidelijk merken wat je wilt maar ga niet lelijk doen of wat dan ook... in eerste instantie zou ik ook niet gaan dreigen met klachten indienen/ consumentenbond inschakelen of wat dan ook. dat zou ik pas doen als je echt na dat gesprek niks bereikt hebt!
ik ken woonexpress niet, ben er nog nooit geweest en dus ook nog nooit wat gekocht. het gedonder met de bank is al snel na aankoop begonnen dus ik zou echt op hoge poten erheen gaan! zorg wel dat je vriendelijk blijft, laat duidelijk merken wat je wilt maar ga niet lelijk doen of wat dan ook... in eerste instantie zou ik ook niet gaan dreigen met klachten indienen/ consumentenbond inschakelen of wat dan ook. dat zou ik pas doen als je echt na dat gesprek niks bereikt hebt!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
nou ik ben dus typisch zo iemand die dan al precies in haar hoofd heeft wat ze gaat zeggen, en op het moment dat ik daar dan daadwerkelijk sta ben ik niet meer zo stoer haha...
en was niet van plan te gaan dreigen mt de consumentenbond ofzo in principe...wil het gewoon netjes oplossen.
werd gewoon geirriteerd toen ik vandaag die brief krijg. stond ook in "als opfrissing hebben we een garantie en onderhoudsboekje bijgedaan, zodat u nogmaals kunt lezen hoe de bank dient te worden onderhouden" ...alsof ik achterlijk ben.
Ik onderhoud de bank goed, maar naar mijn mening mag een bank niet zo snel zo vervormen.....ik verwacht gewoon iets meer kwaliteit voor dit geld.
ik denk dat ik morgen even heenga met mijn vriend...
en was niet van plan te gaan dreigen mt de consumentenbond ofzo in principe...wil het gewoon netjes oplossen.
werd gewoon geirriteerd toen ik vandaag die brief krijg. stond ook in "als opfrissing hebben we een garantie en onderhoudsboekje bijgedaan, zodat u nogmaals kunt lezen hoe de bank dient te worden onderhouden" ...alsof ik achterlijk ben.
Ik onderhoud de bank goed, maar naar mijn mening mag een bank niet zo snel zo vervormen.....ik verwacht gewoon iets meer kwaliteit voor dit geld.
ik denk dat ik morgen even heenga met mijn vriend...
JD- Ratel
Ja onze bank (thuis) komt ook van de woonexpress. Maar hij staat er nog maar 2 weken, waarvan we er 2 dagen gebruik van hebben gemaakt. Dus ik kan je niet helpen. Wij hebben deze bank gekocht omdat 't lekker voordelig was en we toch heel weinig thuis zijn...
Woonexpress blijft de tegenhanger van Ikea dus als er iedere dag op geleefd wordt weet ik niet of je daar echt een super kwaliteit moet verwachten. (Foto's van onze bank staan in het 'show je huis' topic) De eettafel, salontafel, eettafelbankjes, ons bed en kledingkast komen daar ook vandaan.
Woonexpress blijft de tegenhanger van Ikea dus als er iedere dag op geleefd wordt weet ik niet of je daar echt een super kwaliteit moet verwachten. (Foto's van onze bank staan in het 'show je huis' topic) De eettafel, salontafel, eettafelbankjes, ons bed en kledingkast komen daar ook vandaan.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
tegenhanger van Ikea?? hij staat hier (beverwijk) juist bekend als 1 van de betere meubelzaken... vandaar ik ook juist kwaliteit verwachtte. de bank was dan ook 1000 euro...
Als ik een goedkope bank had gekocht had je mij niet gehoord over inzakkende kussens enzo, maar ik vind dat het voor 1000 euro wel wat beter mag...
maar tegenhanger van ikea heb ik nog nooit van gehoord....
Als ik een goedkope bank had gekocht had je mij niet gehoord over inzakkende kussens enzo, maar ik vind dat het voor 1000 euro wel wat beter mag...
maar tegenhanger van ikea heb ik nog nooit van gehoord....
JD- Ratel
Dat proberen ze te zijn denk ik, mede door deze tv-reclames :
Laatst aangepast door Paraplu op do 7 apr 2011 - 22:32; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : haha, blijft lastig filmpje in 1x posten)
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ja ze hebben niet voor niks een advertentie gehad met: Weg met die zweedse ballentent! (En dan een bitterbal eronder met een Nederlands vlaggetje erin)
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
o jee ik moet denk ik echt vaker mn tv aan zetten...
maar ja, to the point...wat voor meubelwinkel het ook is.... als ik bij ikea een bank van 300 euro koop hoor je mij niet klagen over kwaliteit...maar is het een bank van 3x zoveel....dan komt de heks in me naar boven en ga ik klagen:)
maar ja, to the point...wat voor meubelwinkel het ook is.... als ik bij ikea een bank van 300 euro koop hoor je mij niet klagen over kwaliteit...maar is het een bank van 3x zoveel....dan komt de heks in me naar boven en ga ik klagen:)
JD- Ratel
Maar ik zou ook idd teruggaan en eventueel met bijbetaling voor een andere bank gaan. Vind dit ook echt niet kunnen, gewoon duidelijk vermelden dat je je echt aan dat onderhoud hebt gehouden. Ik heb zelf geen ervaring met woonexpress, ook in mijn omgeving niet echt.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Volgens mij is 1000 euro ook echt niet veel geld voor een bank hoor!
Alleen al dat er bij gezegd wordt dat je iedere dag de kussens moet draaien.. dat hoor je echt niet te moeten doen.
Alleen al dat er bij gezegd wordt dat je iedere dag de kussens moet draaien.. dat hoor je echt niet te moeten doen.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Mijn moeder werkt bij een meubelwinkel, en die zegt altijd dat een goede bank niet meer dan 15% mag in zakken nadat je hem nieuw gekocht hebt. Maar weet niet of ze dat bedoeld als: ' want dat is ergonomisch gezien niet goed' of dat het echt niet ' mag ' vanuit leveranciers...
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Wij hebben onze bank van woonexpress nu 3 jaar. we konden zelf de samenstelling kiezen. Ik zie hem nu niet meer op de site. De kussen zakken na een avondje 'bankhangen' wel wat in maar niet hinderlijk. Zo ziet hij er bij ons na 3 jaar uit:
niet quoten ajb
niet quoten ajb
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Mooie bank en wat een geweldig schilderij/foto boven de bank!
Ik heb zelf ook geen ervaring met woonexpress, wil er nog wel een keer heen! Maar een vriendin van mij is er wel heel erg over te spreken.
Ik heb zelf ook geen ervaring met woonexpress, wil er nog wel een keer heen! Maar een vriendin van mij is er wel heel erg over te spreken.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
sja ik vind persoonlijk 1000 euro best veel voor een 2,5 zits... het was 1 van de duurste banken die er stond in ieder geval.
ik voel ook dat er nder mijn elleboog op de armleuning onder de stof gewoon een heel gat zit...ook niet echt goed dus...
ik ben me er zeker van bewust dat de kussens iets inzakken, en volgens die man aan de telefoon laatst moesten de kussens zelfs "meerdere malen per dag opgeschud worden"...dat vind ik al niet normaal. en daarbij vind ik dat die verkoopster dat dan ook wel even had kunnen melden...
zoals op bovenstaande foto vind ik gewoon normaal, ik zal zo even een foto maken van onze bank
Ik ben eigenlijk op t punt dat ik geen genoegen meer neem met nieuwe kussens, ik wil gewoon een nieuwe bank...
had vandaag geen tijd om heen te gaan, dus ik ga morgen zeker even langs
ik voel ook dat er nder mijn elleboog op de armleuning onder de stof gewoon een heel gat zit...ook niet echt goed dus...
ik ben me er zeker van bewust dat de kussens iets inzakken, en volgens die man aan de telefoon laatst moesten de kussens zelfs "meerdere malen per dag opgeschud worden"...dat vind ik al niet normaal. en daarbij vind ik dat die verkoopster dat dan ook wel even had kunnen melden...
zoals op bovenstaande foto vind ik gewoon normaal, ik zal zo even een foto maken van onze bank
Ik ben eigenlijk op t punt dat ik geen genoegen meer neem met nieuwe kussens, ik wil gewoon een nieuwe bank...
had vandaag geen tijd om heen te gaan, dus ik ga morgen zeker even langs
JD- Ratel
hier een fotootje van de bank, na 1 uurtje bankhangen... het is duidelijk te zien waar ik heb gezeten...
JD- Ratel
Heb je de bank in de winkel geprobeerd? Zakte hij toen in? Ik vind dat je gelijk hebt, maar daar heb je niets aan. Teruggaan op de drukke zaterdag en vragen wat eraan gedaan kan worden lijkt me inderdaad een goed idee. Je kunt ze ook schriftelijk in gebreke stellen.
Hier wat links:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Ontevredenheid_over_aankoop/Basisinformatie/Recht_op_een_deugdelijk_product
Voorbeeldbrief:
http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrieven/Voorbeeldbrieven_Aankoop_herstel_vervanging_en_levering/Voorbeeldbrief_Herstel_of_vervanging_van_ondeugdelijk_product
Bij de eerste link staan rechtsonder nog andere links, zoals een checklist met hoe je je moet voorbereiden op zo'n gesprek in de winkel.
Hier wat links:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Ontevredenheid_over_aankoop/Basisinformatie/Recht_op_een_deugdelijk_product
Voorbeeldbrief:
http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrieven/Voorbeeldbrieven_Aankoop_herstel_vervanging_en_levering/Voorbeeldbrief_Herstel_of_vervanging_van_ondeugdelijk_product
Bij de eerste link staan rechtsonder nog andere links, zoals een checklist met hoe je je moet voorbereiden op zo'n gesprek in de winkel.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
woonexpress
Over welk merk bankstel gaat het?
Texel?
Ik wil ook zo'n bankstel aanschaffen, zag er degelijk uit?
Laat het mij weten.
Texel?
Laat het mij weten.
Eltje- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 29-08-11
Texel?
Laat het mij weten.
Texel?
Laat het mij weten.
JaneDoe schreef:Zijn er hier meiden die hun bank bij de Woonexpress vandaan hebben (of een ander meubelstuk)?
Eltje- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 29-08-11
jep de Texel.
Als ik je iets mag zeggen is het wel : niet doen!
ik zou dan liever een paar honderd euro neertellen, inplaats van een waardeloze bank als deze.
geloof me, ik ben echt geen zeurpiet, maar deze kwaliteit is zó slecht....
de kussens zakken ongelooflijk in, onze leuning is al 2x doorgezakt (zat er onder de stof zeg maar een heel groot gat) .... wij zijn echt zwaar ontevreden. maarre....als je toch een texel wilt mag je die van ons wel kopen? Wij willen heel graag een nieuwe bank:)
Als ik je iets mag zeggen is het wel : niet doen!
ik zou dan liever een paar honderd euro neertellen, inplaats van een waardeloze bank als deze.
geloof me, ik ben echt geen zeurpiet, maar deze kwaliteit is zó slecht....
de kussens zakken ongelooflijk in, onze leuning is al 2x doorgezakt (zat er onder de stof zeg maar een heel groot gat) .... wij zijn echt zwaar ontevreden. maarre....als je toch een texel wilt mag je die van ons wel kopen? Wij willen heel graag een nieuwe bank:)
JD- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» nieuwe bank..... hond.... welk materiaal bank.
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Bank
» bank aan eettafel
» Leren bank
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Bank
» bank aan eettafel
» Leren bank
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: