Leren bank
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leren bank
Wij hebben een nieuwe bank op het oog, wordt wel de eerste keer dat we leren bekleding hebben. Wat ik me ineens afvroeg: geeft een donker leren bank niet af op je lichte kleding? Wie is ervaringsdeskundige en kan me geruststellen?
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Re: Leren bank
Wij hebben 2 leren banken, en dat heeft nog nooit afgelaten. Vandaag in het vet gezet, en ook dan laat het niet af!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Wij hebben 2 zwarte leren banken, maar die geven echt niet af hoor! Maar ik ben blij als ik er vanaf ben
Gast- Gast
Haha hoezo?Pippa schreef:Wij hebben 2 zwarte leren banken, maar die geven echt niet af hoor! Maar ik ben blij als ik er vanaf ben
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Lonely Goatherd schreef:Haha hoezo?Pippa schreef:Wij hebben 2 zwarte leren banken, maar die geven echt niet af hoor! Maar ik ben blij als ik er vanaf ben
Ik vind stof warmer ogen dan leer sowieso, en als het warm is en je zit met huid tegen het leer aan, gaat het vastplakken, dus mijn been of bil vinden dat niet zo heel erg leuk
Gast- Gast
Ik was na de eerste keer dat we met ons drieën gelijkertijd de buikgriep hadden meer dan blij dat we geen stoffen banken hadden! Niet normaal wat er in een dag tijd over die bank heen ging..!
Manderijn- Kletskop
Manderijn schreef:Ik was na de eerste keer dat we met ons drieën gelijkertijd de buikgriep hadden meer dan blij dat we geen stoffen banken hadden! Niet normaal wat er in een dag tijd over die bank heen ging..!
O dat is wel een voordeel van leer inderdaad, het is goed schoon te maken, even doekje eroverheen en klaar.
Gast- Gast
Wij hebben nu twee (verschillende) leren banken en zijn er erg blij mee. Geven inderdaad nooit af.
Nu zijn we aan het sparen voor een nieuw bankstel, we willen sowieso weer zwart leer
Nu zijn we aan het sparen voor een nieuw bankstel, we willen sowieso weer zwart leer
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Pippa schreef:Manderijn schreef:Ik was na de eerste keer dat we met ons drieën gelijkertijd de buikgriep hadden meer dan blij dat we geen stoffen banken hadden! Niet normaal wat er in een dag tijd over die bank heen ging..!
O dat is wel een voordeel van leer inderdaad, het is goed schoon te maken, even doekje eroverheen en klaar.
Je moet het alleen nooooit schoonmaken met pure dettol. Dat vind leer niet zo leuk!
Manderijn- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe rookgeur uit (nep)leren bank halen
» nieuwe bank..... hond.... welk materiaal bank.
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Bank
» Bank aan de eettafel
» nieuwe bank..... hond.... welk materiaal bank.
» Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank
» Bank
» Bank aan de eettafel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: