Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leren bank

3 plaatsers

Ga naar beneden

Leren bank Empty Leren bank

Bericht  Lonely Goatherd wo 13 maa 2013 - 8:57

Wij hebben een nieuwe bank op het oog, wordt wel de eerste keer dat we leren bekleding hebben. Wat ik me ineens afvroeg: geeft een donker leren bank niet af op je lichte kleding? Wie is ervaringsdeskundige en kan me geruststellen?Wink
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leren bank Empty Re: Leren bank

Bericht  Manderijn wo 13 maa 2013 - 8:58

Wij hebben 2 leren banken, en dat heeft nog nooit afgelaten. Vandaag in het vet gezet, en ook dan laat het niet af!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 9:00

Wij hebben 2 zwarte leren banken, maar die geven echt niet af hoor! Maar ik ben blij als ik er vanaf ben Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lonely Goatherd wo 13 maa 2013 - 9:12

Pippa schreef:Wij hebben 2 zwarte leren banken, maar die geven echt niet af hoor! Maar ik ben blij als ik er vanaf ben Very Happy
Haha hoezo?
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 9:15

Lonely Goatherd schreef:
Pippa schreef:Wij hebben 2 zwarte leren banken, maar die geven echt niet af hoor! Maar ik ben blij als ik er vanaf ben Very Happy
Haha hoezo?

Ik vind stof warmer ogen dan leer sowieso, en als het warm is en je zit met huid tegen het leer aan, gaat het vastplakken, dus mijn been of bil vinden dat niet zo heel erg leuk Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Manderijn wo 13 maa 2013 - 9:39

Ik was na de eerste keer dat we met ons drieën gelijkertijd de buikgriep hadden meer dan blij dat we geen stoffen banken hadden! Niet normaal wat er in een dag tijd over die bank heen ging..!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 9:39

Manderijn schreef:Ik was na de eerste keer dat we met ons drieën gelijkertijd de buikgriep hadden meer dan blij dat we geen stoffen banken hadden! Niet normaal wat er in een dag tijd over die bank heen ging..!

O dat is wel een voordeel van leer inderdaad, het is goed schoon te maken, even doekje eroverheen en klaar.

Gast
Gast

Bericht  Saga wo 13 maa 2013 - 9:53

Wij hebben nu twee (verschillende) leren banken en zijn er erg blij mee. Geven inderdaad nooit af.
Nu zijn we aan het sparen voor een nieuw bankstel, we willen sowieso weer zwart leer smile
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Manderijn wo 13 maa 2013 - 9:55

Pippa schreef:
Manderijn schreef:Ik was na de eerste keer dat we met ons drieën gelijkertijd de buikgriep hadden meer dan blij dat we geen stoffen banken hadden! Niet normaal wat er in een dag tijd over die bank heen ging..!

O dat is wel een voordeel van leer inderdaad, het is goed schoon te maken, even doekje eroverheen en klaar.

Je moet het alleen nooooit schoonmaken met pure dettol. Dat vind leer niet zo leuk!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven