Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat is gek? Wat zou jij doen?

+8
Cheesegirl
Mamsie
Dennenappel
Sneeuwvlok
Susan
Lady4
Pinkel
Monte
12 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dat is gek? Wat zou jij doen? - Pagina 2 Empty Re: Dat is gek? Wat zou jij doen?

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 8:59

Isabella schreef:
Jen_ schreef:
Isabella schreef:Als je profiel er gewoon netjes uitziet, zou ik haar wel accepteren denk ik. Hoewel ik ook vind dat werk en privé voordat je rubberhakken aangenomen wordt eigenlijk wel los van elkaar staat/moet staan.

Rubberhakken? Very Happy

Whaha, hoe sneu! Het moet überhaupt zijn, maar ik heb bij de autocorrectie de bovenste ingeklikt en dat is dus rubberhakken :shock:

Haha geinig! www.shitautocorrectie.nl Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat is gek? Wat zou jij doen? - Pagina 2 Empty Re: Dat is gek? Wat zou jij doen?

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:02

Ik heb gesolliciteerd bij P.ro.rail en er staat op twitter dat ik de trein haat Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:02

Hahahahaha Jen, die vind ik wel leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:03

Jen_ schreef:
Zero schreef:
Jen_ schreef:Nee op mijn profiel staat bijna niks openbaar, expres niet. Ik heb ook geen dronken foto's want ik ben bijna nooit dronken en vind het stom daar foto's van te plaatsen.

Oh ik baal zo he, op twitter heb ik wel eens spelfouten. Die heeft ze vast al gezien.

Ik weet niet voor wat voor baan je solliciteert, maar spelfouten op twitter vind ik geen rede om iemand niet aan te nemen. Ik tweet ook wel eens vanaf mijn mobiel en maak soms de raarste zinnen. Maar mijn werk doe ik prima.

Secretaresse. Ja opzich heb je wel een punt hoor, maar toch.

Hm oke, dan snap ik wel dat het wat gevoeliger ligt maar ik denk dat als ze je daar op afwijzen, ze gewoon op zoek zijn naar een rede om je af te wijzen en ze die ook wel ergens anders om vinden. Maar als je je er niet prettig bij voelt, dan lekker negeren tot je het tweede gesprek heb gehad. Als je zo erg twijfelt kun je het denk ik beter niet doen.

Gast
Gast

Bericht  Monte do 7 apr 2011 - 9:04

Jen_ schreef:Ik heb gesolliciteerd bij P.ro.rail en er staat op twitter dat ik de trein haat Very Happy

Laughing Dan zeg je gewoon dat het aan de ns ligt en dat p.ro r.ail fantastisch is Wink
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:05

Monte schreef:
Jen_ schreef:Ik heb gesolliciteerd bij P.ro.rail en er staat op twitter dat ik de trein haat Very Happy

Laughing Dan zeg je gewoon dat het aan de ns ligt en dat p.ro r.ail fantastisch is Wink

Er stond wel bij # ns fail Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pinkel do 7 apr 2011 - 9:08

Jen_ schreef:
Pinkel schreef:Het eerste wat ik me eigenlijk afvroeg in hoeverre zij wist dat jij een facebook-account heb?

Als antwoord op je vraag: Ik heb het idee dat je "nieuwe collega" wilde weten wat voor vlees ze in de kuip hebben als je jou aannemen.

Ja dat snap ik nog wel, en tegenwoordig Googelen potentiele werkgevers vaak sollicitanten. Maar dat je iemand dan úitnodigd, dat vind ik dan raar.

Dat vind ik opzich ook wel raar dat ze je uitnodigd. Maar misschien wilde ze "meer" over je te weten komen, en kan ze dat alleen zien als ze vrienden met je is.

Daarom gebruik ik op het forum of op hyves niet mijn echte naam. Op deze manier kan ik alles zeggen, zonder direct herkend te worden.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:10

Pfff naja heb mijn Facebook gescand, stonden geen rare dingen op en heb haar geaccepteerd.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 7 apr 2011 - 9:29

Je geeft aan dat je een leuk gesprek hebt gehad en ik denk dat zij jou uitgenodigd heeft omdat ze je een aardige vrouw vindt. Je had je FB op zichtbaar voor iedereen staan, dus als ze je had willen checken, dan had ze je daarvoor niet hoeven uitnodigen.

Ik hoop dat je de baan krijgt!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:33

Lady4 schreef:Je geeft aan dat je een leuk gesprek hebt gehad en ik denk dat zij jou uitgenodigd heeft omdat ze je een aardige vrouw vindt. Je had je FB op zichtbaar voor iedereen staan, dus als ze je had willen checken, dan had ze je daarvoor niet hoeven uitnodigen.

Ik hoop dat je de baan krijgt!

He? nee mijn FB staat niet zichbaar voor iedereen, je ziet geen foto's en mijn prikbord is ook niet te zien.
Ja ik hoop ook dat ik de baan krijg, bedankt!

Gast
Gast

Bericht  Susan do 7 apr 2011 - 9:35

Ik zit hier middenin de bus als een idioot te lachen om die rubberhakken (en mijn eigen telefoon maakte van het woord "idioot" ook nog eens "pispot" dus erg fijn dat ik dat op tijd zag).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:37

Susan schreef:Ik zit hier middenin de bus als een idioot te lachen om die rubberhakken (en mijn eigen telefoon maakte van het woord "idioot" ook nog eens "pispot" dus erg fijn dat ik dat op tijd zag).

Hahahahaha ja ik moest er ook om lachen! Ik moet ook vaak lachen om de Coen&Sander show in de bus en dan kijken mensen raar naar mij Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 9:38

Susan schreef:Ik zit hier middenin de bus als een idioot te lachen om die rubberhakken (en mijn eigen telefoon maakte van het woord "idioot" ook nog eens "pispot" dus erg fijn dat ik dat op tijd zag).

lol!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 7 apr 2011 - 10:46

Ooh, dat dacht ik omdat je schreef dat hè hè profiel daarna op 'alleen zichtbaar voor vrienden' had gezet. Ik zal wel weer te snel gelezen hebben. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Sneeuwvlok do 7 apr 2011 - 12:30

Kan je niet instellen dat diegene minder kan zien op jouw profiel? Dus dat je haar op een soort zwarte lijst zet oid?
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 19:34

Sneeuwvlok schreef:Kan je niet instellen dat diegene minder kan zien op jouw profiel? Dus dat je haar op een soort zwarte lijst zet oid?

Ja daar zat ik ook al aan te denken. Ik zal eens kijken.

Lady 'he he profiel?' het moet niet gekker worden met die iPhones Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 11:12

Sneeuwvlok schreef:Kan je niet instellen dat diegene minder kan zien op jouw profiel? Dus dat je haar op een soort zwarte lijst zet oid?

Je kan inderdaad instellen dat zij bijvoorbeeld je vrienden en je statusupdates niet te zien krijgt, misschien is dat een optie?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 19:33

Dijn82 schreef:

Je kan inderdaad instellen dat zij bijvoorbeeld je vrienden en je statusupdates niet te zien krijgt, misschien is dat een optie?

Ja dat heb ik toen gedaan inderdaad! Moest even zoeken, maar heb alles geblokkeerd, ze kan niks zien nerd

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel ma 11 apr 2011 - 22:04

Wel vreemd dat ze je uitnodigt, terwijl je nog middenin de sollicitatieronde zit.

Ik zie dat je haar al hebt toegevoegd, is haar facebook schokkend? Meer op het werk gericht of echt privé?

Ik had denk ik gewacht en dit aangegeven bij het 2de gesprek, wel erg lastig zo een situatie hoor!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 22:16

Dennenappel schreef:Wel vreemd dat ze je uitnodigt, terwijl je nog middenin de sollicitatieronde zit.

Ik zie dat je haar al hebt toegevoegd, is haar facebook schokkend? Meer op het werk gericht of echt privé?

Ik had denk ik gewacht en dit aangegeven bij het 2de gesprek, wel erg lastig zo een situatie hoor!

Nee niks schokkend, haha het is een moeder met 5 kindjes.
Tja als je het aangeeft bij het 2e gesprek (waar zij niet eens bij zit) maak je het wellicht groter dan het is. Maar vreemd is het wel!

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel ma 11 apr 2011 - 22:53

Als ze er niet bij zit, zou ik het ook niet zeggen!
Wellicht gaat ze er zelf heel anders mee om dan dat jij gewend bent.

Nu hopen dat je de baan krijgt!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Susan ma 11 apr 2011 - 23:10

Ik zou het niet aangeven bij het tweede gesprek, ook niet als ze er wel bij zit. Als je een vriendenverzoek krijgt accepteer je diegene of niet, verder zou ik er geen woorden aan vuil maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:14

Susan schreef:Ik zou het niet aangeven bij het tweede gesprek, ook niet als ze er wel bij zit. Als je een vriendenverzoek krijgt accepteer je diegene of niet, verder zou ik er geen woorden aan vuil maken.

Nee had ik sowieso niet gedaan, ook als ze er wel bij zat.
Gister was mijn 2e gesprek dus zit met smart op een telefoontje te wachten!

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 12 apr 2011 - 0:39

Jen_ schreef:
Susan schreef:Ik zou het niet aangeven bij het tweede gesprek, ook niet als ze er wel bij zit. Als je een vriendenverzoek krijgt accepteer je diegene of niet, verder zou ik er geen woorden aan vuil maken.

Spannend jen!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:57

Mamsie schreef:
Jen_ schreef:

Spannend jen!

Nou inderdaad, ben superzenuwachtig, dat heb ik normaal nooit!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: