Wat eet jij tussendoor?
+8
mandarijn
Shisha
Penny Blossom
sanne-84
Inge
minoessepoes
Cheesegirl
Monte
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat eet jij tussendoor?
Ik neem nooit een tussendoortje. Af en toe een stuk fruit, maar meestal zit dat bij mijn ontbijt en lunch inbegrepen. Heel af en toe nog een cracker 's avonds als ik heel veel trek heb.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Wat eet jij tussendoor?
Het ligt er een beetje aan. Op mijn werk ik eet 's morgens als tussendoortje vaak een soort koek, meesta lu graankoek en soms iets van liga of sultana, anders houd ik het 's morgens echt niet vol. 's Middags in de pauze eet ik altijd fruit (meestal 3 stuks, banaan, kiwi, mandarijn ofzo), en soms ook wel een boterham (maar dan wel minder fruit). Heel soms eet ik wel eens een mini-snicker voor de lekkere trek, als ik met een kopje thee achter de computer zit.
Thuis neem ik 's morgens eigenlijk nooit wat. 's Middags meestal alleen wat lekkers bij de thee, zoals een stukje chocolade ofzo (maar dat is dan dus niet omdat ik ook echt trek heb). 's Avonds heel verschillend, soms een koekje, soms chips, nootjes, crackertjes, vaak ook niets.
Als ik zoiets zou hebben als Isabella, dat je nog lang moet wachten en toch al honger hebt, dan zou ik waarschijnlijk ook iets van crackers ofzo nemen denk ik.
Thuis neem ik 's morgens eigenlijk nooit wat. 's Middags meestal alleen wat lekkers bij de thee, zoals een stukje chocolade ofzo (maar dat is dan dus niet omdat ik ook echt trek heb). 's Avonds heel verschillend, soms een koekje, soms chips, nootjes, crackertjes, vaak ook niets.
Als ik zoiets zou hebben als Isabella, dat je nog lang moet wachten en toch al honger hebt, dan zou ik waarschijnlijk ook iets van crackers ofzo nemen denk ik.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: