Goedemorgen donderdag!
+8
slaatje
Oasis
silly-one
Arwyn
Atelier Madame
Zonnetje
Ibbeltje
Snoes
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen donderdag!
Goedemorgen!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik ben aan het werk sinds 6u30 en werk nog tot 13u30. Daarna heb ik al weekend!!
Vanmiddag/vanavond met mijn vriend nog wat klusjes doen in huis. Als ik nog puf heb, ga ik de bovenverdieping ook alvast poetsen.
Fijne dag allemaal!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik ben aan het werk sinds 6u30 en werk nog tot 13u30. Daarna heb ik al weekend!!
Vanmiddag/vanavond met mijn vriend nog wat klusjes doen in huis. Als ik nog puf heb, ga ik de bovenverdieping ook alvast poetsen.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen donderdag!
Goedemorgen,
Fijne tijd Snoes om te werken:) Ik mag van 9 tot half 7. Daarna wil ik nog hardlopen.
Verder geen plannen want dan is de dag al weer zowat om.
En dan morgen nog een dag werken en dan weekend
Fijne dag!
Fijne tijd Snoes om te werken:) Ik mag van 9 tot half 7. Daarna wil ik nog hardlopen.
Verder geen plannen want dan is de dag al weer zowat om.
En dan morgen nog een dag werken en dan weekend
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen! Ik werk vandaag van half 9 tot 22 uur. Ik heb er nog niet echt zin in, want ik ben weer verkouden, maar als ik op mijn werk ben, zal dat wel goedkomen.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Wow, wat een lange dag, Zonnetje! Heb je nog vergaderingen? Of is dat het werk omdat je collega ziek is?
Snoes- Lady Post-a-lot
Vanochtend werken en vanmiddag diploma uitreiking van m'n oude opleiding
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Ik ben alweer een tijdje wakker.. Vandaag de een na laatste dag met bouwvakkers, morgen werken dus dan moet ik er sowieso vroeg uit, zaterdag op tijd naar A'dam en zondag eindelijk lekker uitslapen! Heb er nu al zin in, haha.
AM: Veel plezier vanmiddag!
Fijne dag allemaal
Ik ben alweer een tijdje wakker.. Vandaag de een na laatste dag met bouwvakkers, morgen werken dus dan moet ik er sowieso vroeg uit, zaterdag op tijd naar A'dam en zondag eindelijk lekker uitslapen! Heb er nu al zin in, haha.
AM: Veel plezier vanmiddag!
Fijne dag allemaal
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Kom eigenlijk net mijn bed uit en dat is precies op tijd omdat ze nu net beginnen te boren hiernaast.
Straks moet ik werken en daarna vrij snel naar huis. Vanavond namelijk tennissen, ik hoop dus dat ik het droog houd aangezien ik al een hoofd vol snot heb vanwege een heerlijke verkoudheid.
Fijne dag allemaal.
Kom eigenlijk net mijn bed uit en dat is precies op tijd omdat ze nu net beginnen te boren hiernaast.
Straks moet ik werken en daarna vrij snel naar huis. Vanavond namelijk tennissen, ik hoop dus dat ik het droog houd aangezien ik al een hoofd vol snot heb vanwege een heerlijke verkoudheid.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen,
Ik ben echt brak, maarja moest er toch uit. Straks werken van 11.00 uur tot 19.15 uur, en daarna naar de film met Chocoholic.
Fijne dag allemaal!
Ik ben echt brak, maarja moest er toch uit. Straks werken van 11.00 uur tot 19.15 uur, en daarna naar de film met Chocoholic.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Snoes, Werkze en klusze!
Zonnetje, wat een lange dag, succes!
Arwyn, succes vandaag. Wat hebben de bouwvakkers gedaan in je huis?
Silly-one, beterschap, hoop dat je het vanavond droog houd
Oasis, werkze en veel plezier vanavond. Naar welke film ga je?
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Net mijn vers geperste jus de orange gedronken. Had mijn lief uitgeperst net voordat hij naar zijn werk ging Vanavond gaat ik met mijn lief naar de babydump en prenatal om een matrasje, lakens en misschien een aankleedkussen voor onze kleine man te kopen. Morgen naar mijn beste vriendin, die nog een hele stapel positiekleding heeft liggen die ik mag lenen. Zaterdag gaan we de babykamer behangen en zondag de meubels erin en dan komen mijn lief zijn zus en haar man ook nog gezellig eten. En dan is het alweer maandag
Fijne dag allemaal
Zonnetje, wat een lange dag, succes!
Arwyn, succes vandaag. Wat hebben de bouwvakkers gedaan in je huis?
Silly-one, beterschap, hoop dat je het vanavond droog houd
Oasis, werkze en veel plezier vanavond. Naar welke film ga je?
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Net mijn vers geperste jus de orange gedronken. Had mijn lief uitgeperst net voordat hij naar zijn werk ging Vanavond gaat ik met mijn lief naar de babydump en prenatal om een matrasje, lakens en misschien een aankleedkussen voor onze kleine man te kopen. Morgen naar mijn beste vriendin, die nog een hele stapel positiekleding heeft liggen die ik mag lenen. Zaterdag gaan we de babykamer behangen en zondag de meubels erin en dan komen mijn lief zijn zus en haar man ook nog gezellig eten. En dan is het alweer maandag
Fijne dag allemaal
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Ik ben vandaag een dag vrij van school. Ik ga sowieso even aan de studie. Vanmiddag even naar de bieb om wat extra informatie te gaan halen. Vanavond sporten als ik niet te moe ben.
Ik ben vandaag een dag vrij van school. Ik ga sowieso even aan de studie. Vanmiddag even naar de bieb om wat extra informatie te gaan halen. Vanavond sporten als ik niet te moe ben.
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal
Ik ga vanochtend eerst even een was doen (anders heb ik morgen geen schone sokken meer ), en wat andere huishoudelijke klusjes.
Vanmiddag weet ik nog niet, misschien gewoon even lekker gitaar spelen en andere relaxte dingen doen, aangezien dit mijn laatste vrije dagen zijn voorlopig. Vanavond afgesproken met broer en zus.
Slaatje, leuk allemaal hoor dat jullie al zo bezig zijn met de kamer en alle spullen
Ik ga vanochtend eerst even een was doen (anders heb ik morgen geen schone sokken meer ), en wat andere huishoudelijke klusjes.
Vanmiddag weet ik nog niet, misschien gewoon even lekker gitaar spelen en andere relaxte dingen doen, aangezien dit mijn laatste vrije dagen zijn voorlopig. Vanavond afgesproken met broer en zus.
Slaatje, leuk allemaal hoor dat jullie al zo bezig zijn met de kamer en alle spullen
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik weet niet zeker of ik wel geslapen heb... ik kan het me niet herinneren
Ik voel me niet heel moe, maar ik ben al dagen duizelig dus erg goed zal het allemaal niet zijn...
Gisteravond wel weer genoten van mn clubje, nu de schoolfoto's afmaken en dan .... nog een heel druk weekend met werk
Hatzee.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Mijn weekend is al begonnen! Ik ga zo wat voor school doen, m'n kamer opruimen en een wasje draaien. Vanavond lekker uitgebreid koken denk ik en daarna borrelen & de stad in
Dropdraakje, ik ben zo benieuwd hoe jouw studie bevalt! jij bent ook net weer begonnen toch?
Mijn weekend is al begonnen! Ik ga zo wat voor school doen, m'n kamer opruimen en een wasje draaien. Vanavond lekker uitgebreid koken denk ik en daarna borrelen & de stad in
Dropdraakje, ik ben zo benieuwd hoe jouw studie bevalt! jij bent ook net weer begonnen toch?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zit nog steeds ziek thuis. En ben aan het twijfelen wat ik ga eten deze middag. Ik heb ontzettende zin in kip uit de oven. Maar weet niet of ik dat al aan kan. Gisterenochtend kwam de kippensoep er namelijk meteen weer uit. Maar in de avond heb ik wel enkele boterhammen met kipfilet, komkommer en honing/mosterdsaus gegeten.
Twijfel twijfel twijfel
Twijfel twijfel twijfel
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Beterschap Slakje!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik heb niet echt plannen, behalve opruimen in huis en schoonmaken. Misschien komt er vanavond nog visite, dat hoor ik vanmiddag
En morgen met mijn mams en mijn tante naar de Albert Cuypnog steeds voor mijn verjaardag, maar dat mag de pret niet drukken
En morgen met mijn mams en mijn tante naar de Albert Cuyp
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Na 5 dagen door te hebben gewerkt met keel- oorpijn nu toch maar ziek thuis gebleven. Ik heb fikse keelontsteking volgens de dokter Vandaag breng ik dus een dagje in bed door met tijdschriften, films & de laptop, hopelijk kan ik ook nog even slapen straks als de medicijnen werken Ik denk dat ik morgen niet naar werk mag komen, en heb daarna 3 dagen vrij, dus ik hoop dan toch wel weer herstelt te zijn! Het ergste vind ik nog de oorpijn die ik heb door de keelontsteking, daar ga ik echt mee door de grond.
Vanmiddag zal vriend op tijd thuis zijn, dus dan kruip ik lekker tegen hem aan
Na 5 dagen door te hebben gewerkt met keel- oorpijn nu toch maar ziek thuis gebleven. Ik heb fikse keelontsteking volgens de dokter Vandaag breng ik dus een dagje in bed door met tijdschriften, films & de laptop, hopelijk kan ik ook nog even slapen straks als de medicijnen werken Ik denk dat ik morgen niet naar werk mag komen, en heb daarna 3 dagen vrij, dus ik hoop dan toch wel weer herstelt te zijn! Het ergste vind ik nog de oorpijn die ik heb door de keelontsteking, daar ga ik echt mee door de grond.
Vanmiddag zal vriend op tijd thuis zijn, dus dan kruip ik lekker tegen hem aan
Gast- Gast
Beterschap Pippa!
Ik heb slecht geslapen vandaag, we hadden gisteren maar een frietje gehaald toen de boerenkool niet meer goed was, maar ik krijg de laatste tijd ontzettend last van m'n maag en darmen van vet eten, dus daar had ik goed last van vannacht. Nu zit ik aan een beker warme melk, vind het niet lekker maar het helpt me wel goed!
Vanmiddag ga ik met mijn moeder naar de Sligro om onder andere spuitmondjes en spuitzakken te kopen voor m'n cupcakes.
Kan ik daar ook meteen even kijken wat we vanavond zullen eten!
Ik heb slecht geslapen vandaag, we hadden gisteren maar een frietje gehaald toen de boerenkool niet meer goed was, maar ik krijg de laatste tijd ontzettend last van m'n maag en darmen van vet eten, dus daar had ik goed last van vannacht. Nu zit ik aan een beker warme melk, vind het niet lekker maar het helpt me wel goed!
Vanmiddag ga ik met mijn moeder naar de Sligro om onder andere spuitmondjes en spuitzakken te kopen voor m'n cupcakes.
Kan ik daar ook meteen even kijken wat we vanavond zullen eten!
Gast- Gast
Pippa, voor jou ook beterschap. Oorpijn kan vreselijk veel pijn doen
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Wow, wat een lange dag, Zonnetje! Heb je nog vergaderingen? Of is dat het werk omdat je collega ziek is?
Ik geef vanavond een cursus en kon vanochtend niet later beginnen, omdat ik nog zoveel moest doen. Dat komt niet direct doordat die collega ziek is, maar het is op dit moment wel echt super druk op het werk.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen Donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag