Goedemorgen donderdag
+5
ekiaam87
Roxi3
Parisienne
Atelier Madame
Caramba
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen donderdag
Goedemorgen iedereen,
Ik kom net uit de wacht. Beroerd geslapen, dus kan overdag nog welk een aantal uren gaan slapen, waar ik echt niet op zit te wachten. Vanavond met mijn vriend naar de stad. Mijn dag is niet zo bijzonder. Tijd om in mijn eigen ritme te komen heb ik niet, morgen ga ik vrolijk een dagdienst draaien, dit 3 dagen achtereen, maandag ben ik geradbraakt.
Zo moest op deze vroege morgen mijn gal spugen. Lucht welk op, maar lost niets op.
Fijne dagen iedereen.
Ik kom net uit de wacht. Beroerd geslapen, dus kan overdag nog welk een aantal uren gaan slapen, waar ik echt niet op zit te wachten. Vanavond met mijn vriend naar de stad. Mijn dag is niet zo bijzonder. Tijd om in mijn eigen ritme te komen heb ik niet, morgen ga ik vrolijk een dagdienst draaien, dit 3 dagen achtereen, maandag ben ik geradbraakt.
Zo moest op deze vroege morgen mijn gal spugen. Lucht welk op, maar lost niets op.
Fijne dagen iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Re: Goedemorgen donderdag
Goedemorgen!
Ik ben onderweg naar mijn werk, dagdienst 3 van 4. Blij als het bijna weekend is!
Moet dan studeren voor een toets waar ik echt geen zin in heb.
Ik ben onderweg naar mijn werk, dagdienst 3 van 4. Blij als het bijna weekend is!
Moet dan studeren voor een toets waar ik echt geen zin in heb.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Wij zijn ook al even wakker. Normaal slaapt N. 's ochtends tot een uurtje of 8, maar vanochtend 6.45 uur stond de vuilnisophaalwagen voor de deur om de containers aan de overkant te legen. N. is geobsedeerd door die dingen, dus ze was gelijk klaarwakker. Verder weinig plannen vandaag. Mijn moeder komt vanmiddag, zodat ik even kan leren voor mijn tentamens volgende week.
Fijne dag allemaal.
Wij zijn ook al even wakker. Normaal slaapt N. 's ochtends tot een uurtje of 8, maar vanochtend 6.45 uur stond de vuilnisophaalwagen voor de deur om de containers aan de overkant te legen. N. is geobsedeerd door die dingen, dus ze was gelijk klaarwakker. Verder weinig plannen vandaag. Mijn moeder komt vanmiddag, zodat ik even kan leren voor mijn tentamens volgende week.
Fijne dag allemaal.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen,
Hier ook al een tijdje op, de dagdienst is hier net binnen maar het was weer gedoe gister, vannacht en lekker vroeg vanmorgen. *zucht*
Heb er nog niet zo'n zin in vandaag, maar wellicht komt dat nog...
Fijne dag iedereen...
Hier ook al een tijdje op, de dagdienst is hier net binnen maar het was weer gedoe gister, vannacht en lekker vroeg vanmorgen. *zucht*
Heb er nog niet zo'n zin in vandaag, maar wellicht komt dat nog...
Fijne dag iedereen...
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben op mijn werk, ben net klaar met de voorbereidingen. Ik ben blij dat het donderdag is, ik ben echt toe aan het weekend.
Fijne dag!
Ik ben op mijn werk, ben net klaar met de voorbereidingen. Ik ben blij dat het donderdag is, ik ben echt toe aan het weekend.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen!
Vandaag heb ik vrij maar als het goed is komt de schoonmaakster zo meteen, dus moest wel op tijd m'n bed uit.
Zag dat er vanaf vandaag t/m zondag boekenfestijn is in Ahoy Dus ik denk dat ik vandaag of morgen die kant eens op ga
Vandaag heb ik vrij maar als het goed is komt de schoonmaakster zo meteen, dus moest wel op tijd m'n bed uit.
Zag dat er vanaf vandaag t/m zondag boekenfestijn is in Ahoy Dus ik denk dat ik vandaag of morgen die kant eens op ga
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Vandaag een vrije dag (alweer ) zo eerst sporten, en vanavond naar mijn vereniging en vergadering dus dat is fijn. Verder nog weinig plannen. Denk lekker niksen..
Boekenfestijn klinkt leuk ekiaam! Jammer dat t zo ver weg is..
Fijne dag allemaal!
Vandaag een vrije dag (alweer ) zo eerst sporten, en vanavond naar mijn vereniging en vergadering dus dat is fijn. Verder nog weinig plannen. Denk lekker niksen..
Fijne dag allemaal!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Krullebol schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Je kan boekenfestijn.nl in de gaten houden, want het is ook in Utrecht en Leeuwarden geloof ik, maar dan op andere data
ekiaam87- Kletskop
@ caramba:jammer dat je slecht geslapen hebt. Ik slaap ook altijd erg slecht tijdens m'n slaapdiensten, ook als ik niet gebeld word.
Ik heb wel goed geslapen. Heb zo een afspraak bij de ggd voor inenting voor mijn werk. Daarna even de stad in. Heb begin van de middag met mijn vriend afgesproken voor een gezellige dag samen + uit eten.
Fijne dag!
Ik heb wel goed geslapen. Heb zo een afspraak bij de ggd voor inenting voor mijn werk. Daarna even de stad in. Heb begin van de middag met mijn vriend afgesproken voor een gezellige dag samen + uit eten.
Fijne dag!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
brrr prikken
Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen, na een dag of 5 bagger geslapen te hebben sterkte voor de dames die niet goed geslapen hebben, dat wordt dan een lange dag
Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen, na een dag of 5 bagger geslapen te hebben sterkte voor de dames die niet goed geslapen hebben, dat wordt dan een lange dag
ekiaam87- Kletskop
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen, was dan ook helemaal gesloopt na het werken gisteren.
Vandaag een dagje vrij maar ook meteen weer helemaal volgepland: ik ga nu even schoonmaken in huis, daarna douchen en naar de stad om te lunchen en naar de film te gaan met Chocoholic. Daarna ga ik meteen door naar een collega, ze gaat voor mij koken!
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, was dan ook helemaal gesloopt na het werken gisteren.
Vandaag een dagje vrij maar ook meteen weer helemaal volgepland: ik ga nu even schoonmaken in huis, daarna douchen en naar de stad om te lunchen en naar de film te gaan met Chocoholic. Daarna ga ik meteen door naar een collega, ze gaat voor mij koken!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Hier mijn eerste 4 cliënten al gehad!
Nog 9 te gaan, beetje verspreid over de rest van de ochtend en de hele middag vanaf 14u.
Genoeg tijd dus om me druk bezig te houden met het overstappen van administratiesysteem.
Niet alles kan overgezet worden, dus een hooooop bestanden in Word aan het zetten en extern aan het opslaan, gedoe allemaal
Om 17.15u lekker naar huis, vanavond WIDM en verder lekker niks!
Fijne dag allemaal
Hier mijn eerste 4 cliënten al gehad!
Nog 9 te gaan, beetje verspreid over de rest van de ochtend en de hele middag vanaf 14u.
Genoeg tijd dus om me druk bezig te houden met het overstappen van administratiesysteem.
Niet alles kan overgezet worden, dus een hooooop bestanden in Word aan het zetten en extern aan het opslaan, gedoe allemaal
Om 17.15u lekker naar huis, vanavond WIDM en verder lekker niks!
Fijne dag allemaal
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen Donderdag
» Goedemorgen donderdag