sdfg
+12
Lejow
Caramba
Dennenappel
Winegum
Sterre
Bruintje Beer
Flinder
minoessepoes
Snoes
smooch
Shisha
Pussycat
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: sdfg
Ik had een groot deel van mijn spaargeld gebruikt voor rijbewijs en auto, dus ik had niet meer zoveel. En vriend had zijn spaargeld in het huis gestoken, dus had ook niet meer zoveel. De rest hebben we gebruikt voor het huis.
Gast- Gast
Toen wij ons huis kochten had ik 25.000 en hij ongeveer het dubbele. Hij heeft daar nooit moeilijk over gedaan.
Gast- Gast
Mijn hemel.. wat een bedragen, hoe krijgen jullie zo iets in hemelsnaam voor elkaar..
Ik ging ook niet veel uit, kocht altijd goedkope kleding, maar moest helaas het grootste gedeelte van mijn inkomsten bijleggen bij mijn pa, anders kwamen we gewoon niet rond..
Toen we gingen samen wonen had ik dan ook maar zo'n 500 euro ofzo, als het niet nog minder was. Mijn vriend had iets meer, denk zo'n 3000 euro.
Hier hebben we alle meubels, een kleed en gordijnen voor de woonkamer van gekocht.
Nu sparen we samen
Ik ging ook niet veel uit, kocht altijd goedkope kleding, maar moest helaas het grootste gedeelte van mijn inkomsten bijleggen bij mijn pa, anders kwamen we gewoon niet rond..
Toen we gingen samen wonen had ik dan ook maar zo'n 500 euro ofzo, als het niet nog minder was. Mijn vriend had iets meer, denk zo'n 3000 euro.
Hier hebben we alle meubels, een kleed en gordijnen voor de woonkamer van gekocht.
Nu sparen we samen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn partner had zo'n 20.000 euro toen we gingen samen wonen en ik 6.000.. Sander werkte dan ook al een paar jaar terwijl hij nog thuis woonde en ik heb dat bedrag gespaard van een aantal jaar zaterdagsbaantje en een erfenis.
Toen we zijn getrouwd hebben we 1 rekening geopend en hier hebben we alles opgezet en ook hier komt ook ons salaris op binnen.
Hier is eigenlijk nooit wat over gezegd. Het was logisch voor ons beide
Toen we zijn getrouwd hebben we 1 rekening geopend en hier hebben we alles opgezet en ook hier komt ook ons salaris op binnen.
Hier is eigenlijk nooit wat over gezegd. Het was logisch voor ons beide
Gast- Gast
Ik heb meer spaargeld dan mijn vriend. Dat komt bij mij mede doordat m'n ouders/opa's en oma's ook voor mij gespaard hebben.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hadden in het begin van onze relatie eigenlijk een bijna gelijk bedrag op onze spaarrekening. Nu hebben we beide nog onze spaarrekeningen en wordt geld op gestort als onze rekeningen (ook apart, maar wel op beide namen) dit toelaten, maar dit meestal wel elke maand een bedrag. De rekeningen lopen wel ongeveer gelijk op.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik had vroeger 1000 euro op mijn rekening staan, hij helemaal niks. Maar toen we gingen samenwonen hadden we echt 0,0 spaargeld. En toch ziet het er super uit hier haha. Nu hebben we wel spaargeld voor de onvoorziene kosten.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Wij hebben allebei een even groot bedrag ingelegd voor de inrichting van het huis (alhoewel mijn vriend nog een heel bedrag heeft bijgelegd voor de tv, maar dit hoefde voor mij niet en hij wilde die perse)
Maar dat betekend nu dat ik nog een bedrag over heb op mijn spaarrekening wat een heel stuk minder is als dat van mijn vriend. Maar we willen dit nu nog even gescheiden houden. Vind het wel jammer dat ik nu de komende tijd even niet kan sparen en ook qua vakantiegeld en eindejaarsuitkering is het geen vetpot, terwijl mijn vriend wel veel krijgt. Maar ik snap ook dat hij alles meteen wil delen, al is hij helemaal niet gierig en zou hij zo wat kopen als ik iets niet kan betalen.
Maar dat betekend nu dat ik nog een bedrag over heb op mijn spaarrekening wat een heel stuk minder is als dat van mijn vriend. Maar we willen dit nu nog even gescheiden houden. Vind het wel jammer dat ik nu de komende tijd even niet kan sparen en ook qua vakantiegeld en eindejaarsuitkering is het geen vetpot, terwijl mijn vriend wel veel krijgt. Maar ik snap ook dat hij alles meteen wil delen, al is hij helemaal niet gierig en zou hij zo wat kopen als ik iets niet kan betalen.
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: