Ryan air blijft tijden veranderen.
+5
Atelier Madame
Melis_je
Lejow
Zwerver
studiebol
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ryan air blijft tijden veranderen.
Al een poos terug heb ik met 2 vriendinnen een ticket geboekt bij Ryanair, we hadden mooie tijden uitgekozen en alles zo uitgekient dat we lange dagen hadden op onze bestemming. Vrij vlot na boeken kregen we een mail dat RyanAir de vliegtijden veranderen, nou ja oke konden we mee leven. Toen een maandje later weer een verandering van tijd, we vliegen nu ontzettend laat terug.. zodat we eigenlijk allemaal de dag daarna ook vrij moeten nemen... Nou goed ook daar maar weer mee akkoord gegaan omdat we er graag heen willen. Maar nu krijgen we weer een mailtje hebben ze onze heen vlucht een dag verplaatst...
Op deze manier hebben we dus minder tijd op onze bestemming.. en ik baal er gewoon van dat Ryan air alles maar zo veranderd en niet een keer, nee nu al 3x en wie zegt dat het nu stopt want we gaan pas in juni.
Ik heb hier weinig vertrouwen meer in en er een slecht gevoel over, ben echt bang dat ze straks ineens zeggen dat de vlucht is geannuleerd...
We kunnen niet akkoord gaan met dit voorstel en dan krijgen we ons geld terug.. we moeten dan wel ergens anders een ticket boeken wat iets duurder zal zijn(niet heel veel heb ik al gekeken)
Wat zouden jullie doen?
Op deze manier hebben we dus minder tijd op onze bestemming.. en ik baal er gewoon van dat Ryan air alles maar zo veranderd en niet een keer, nee nu al 3x en wie zegt dat het nu stopt want we gaan pas in juni.
Ik heb hier weinig vertrouwen meer in en er een slecht gevoel over, ben echt bang dat ze straks ineens zeggen dat de vlucht is geannuleerd...
We kunnen niet akkoord gaan met dit voorstel en dan krijgen we ons geld terug.. we moeten dan wel ergens anders een ticket boeken wat iets duurder zal zijn(niet heel veel heb ik al gekeken)
Wat zouden jullie doen?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ryan air blijft tijden veranderen.
Als je er zelf een slecht gevoel overhebt zou ik het gewoon afblazen en dan ietsjes duurder uit zijn.
Laatst aangepast door wc-eend op wo 6 apr 2011 - 7:43; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pfoe, wat moeilijk zeg, ik snap niet dat ze zo iets zomaar kunnen doen eigenlijk
Ik zou het moeilijk vinden, je gaat toch voor de betere tijden. En als dat dan steeds veranderd wordt kan ik begrijpen dat de lol er wel een beetje af is..
Ik zou het moeilijk vinden, je gaat toch voor de betere tijden. En als dat dan steeds veranderd wordt kan ik begrijpen dat de lol er wel een beetje af is..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik geloof dat ik zou annuleren.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik heb dit serieus nog nooit meegemaakt met Ryanair, en heb toch al een keer of 5/6 met ze gevlogen. Heb dit ook van mensen om me heen nog nooit gehoord.
Ik heb juist hele goede ervaringen met Ryanair. Ik zou toch gewoon gaan, ticket is immers al betaald.
Ik heb juist hele goede ervaringen met Ryanair. Ik zou toch gewoon gaan, ticket is immers al betaald.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
wat vervelend studie! dit heb ik ook nog nooit meegemaakt met Ryanair.
heb nu 3 reisjes staan bij ze....en niks over gehoord...vooralsnog.
is het toevallig naar venetie waar je heen gaat/ging?
heb nu 3 reisjes staan bij ze....en niks over gehoord...vooralsnog.
is het toevallig naar venetie waar je heen gaat/ging?
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Waarom ben je bang dat ze ineens gaan annuleren. dat zullen ze niet zo snel doen hoor denk ik. Ik heb dit zelf ook nog nooit meegemaakt bij Ryanair. Ben niet tevreden over ze, maar dat komt niet door dit soort perikelen. Maar als jij zeker weet dat je bij annulering je geld terug krijgt en ergens anders kunt boeken, en dan meer tijd hebt op je weekendje, zou je dat ook kunnen overwegen.
Gast- Gast
Dit is helaas wel een nadeel van Ryan Air.. De tickets zijn vaak goedkoop, maar als Ryan Air de vlucht niet vol kan krijgen, proberen ze vanalles om de vlucht wel vol te krijgen (o.a. door vluchtwijzigingen etc).
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
We hebben geannuleerd en krijgen dan gewoon het geld terug! ik vind het gewoon zonde om ineens een dag minder te hebben omdat zij vinden dat ze de vlucht een dag mogen verplaatsen.
Ik heb dit al wel vaker met ryanair mee gemaakt, meestal is het dan 2/3 uur later vertrekken en ach het is jammer maar te doen. Maar dit vind ik echt lomp dus we annuleren en gaan nu kijken wat we doen!
Ik heb dit al wel vaker met ryanair mee gemaakt, meestal is het dan 2/3 uur later vertrekken en ach het is jammer maar te doen. Maar dit vind ik echt lomp dus we annuleren en gaan nu kijken wat we doen!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pff, wat stom zeg!
Een paar uurtjes is nog tot daar aan toe inderdaad (hoewel ik dat ook al echt niet leuk zou vinden), maar gewoon een hele dag! Je zit daar ook met je hotel oid dat je geboekt hebt. Goed dat je ergens anders geboekt hebt, dat had ik ook gedaan denk ik!
Een paar uurtjes is nog tot daar aan toe inderdaad (hoewel ik dat ook al echt niet leuk zou vinden), maar gewoon een hele dag! Je zit daar ook met je hotel oid dat je geboekt hebt. Goed dat je ergens anders geboekt hebt, dat had ik ook gedaan denk ik!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Tullow schreef:Dit is helaas wel een nadeel van Ryan Air.. De tickets zijn vaak goedkoop, maar als Ryan Air de vlucht niet vol kan krijgen, proberen ze vanalles om de vlucht wel vol te krijgen (o.a. door vluchtwijzigingen etc).
Ik geloof niet dat het zo zit, maar dat ze meerdere vluchten doen naar verschillende bestemmingen en de schema's hebben omgegooid. De vluchten naar Londen zijn ook veranderd (uurtje eerder geloof ik)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Soortgelijke onderwerpen
» Ryan air, gereserveerde zitplaatsen
» Goede tijden slechte tijden
» Ryan air vraag
» Ryan air - bagage?
» Vliegtickets ryan air
» Goede tijden slechte tijden
» Ryan air vraag