Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel dagen/weken tussen aanvraag hyptheek en akkoord?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel dagen/weken tussen aanvraag hyptheek en akkoord? Empty Hoeveel dagen/weken tussen aanvraag hyptheek en akkoord?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 4:03

Nou, mijn vraag lijkt duidelijk. Hoeveel tijd heeft daar tussen gezeten?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel dagen/weken tussen aanvraag hyptheek en akkoord? Empty Re: Hoeveel dagen/weken tussen aanvraag hyptheek en akkoord?

Bericht  Ella wo 6 apr 2011 - 6:36

Weken...... bij het kopen van ons nieuwe huis zelfs 7 weken. En bij de verkoop van ons huis 6 weken
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Hoeveel dagen/weken tussen aanvraag hyptheek en akkoord? Empty Re: Hoeveel dagen/weken tussen aanvraag hyptheek en akkoord?

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 6:37

Hier ook zoiets.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon wo 6 apr 2011 - 7:26

4 a 5 weken (was vrij makkelijk rond te krijgen, vandaar)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Curious wo 6 apr 2011 - 18:19

Bij ons duurde het maar liefst 4 maanden. Een hele hoop gedoe ivm het feit dat we zelf gaan bouwen en dan wil de bank alles verantwoord zien.
We hebben alles, van begrotingen tot afschriften van elke bankrekening die we hadden etc. moeten laten zien en verantwoorden. Dit was ook allemaal in de ' crisistijd' en wij wilde Nationale Hypotheek Garantie, welke weer extra streng waren.
Daarnaast was onze gezondheidsverklaring ook nog eens niet meteen goedgekeurd.
Uiteindelijk wel alles gekregen zoals we wilden.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 21:46

Oke, vanaf dat de bankgerantie is afgegeven zou het nog 7 tot 9 werkdagen duren en dan hebben wij intotaal bijna 3 weken moeten wachten. Wij hebben het nog niet binnen maar dat zal dan wel heel snel zijn zoals ik dat hier lees.

Gast
Gast

Bericht  Winegum wo 6 apr 2011 - 22:15

Ik denk een week of 6? Voor mijn gevoel deed het in ieder geval maanden. Ik had het liever snel geregeld willen zien. Maar mag achteraf nog niet klagen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Ploen do 7 apr 2011 - 23:26

Hier toch ook wel zeker 2 maanden, met heel wat gezeik. Gelukkig net op tijd voor ons nieuwe huisje
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 23:27

De hypotheek is rond. Het heeft dus drie weken geduurd. Valt nog mee als ik dat hier allemaal zo lees.

Gast
Gast

Bericht  Ploen di 12 apr 2011 - 23:35

Ostara schreef:De hypotheek is rond. Het heeft dus drie weken geduurd. Valt nog mee als ik dat hier allemaal zo lees.

gefeliciteerd!
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 21:53

Ploen schreef:
Ostara schreef:De hypotheek is rond. Het heeft dus drie weken geduurd. Valt nog mee als ik dat hier allemaal zo lees.

gefeliciteerd!

Bedankt! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: